Forum

Topic: zal gta 5 naar de vita komen?

Anoniem's avatar

weet er iemand of gta 5 naar de vita komt?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Het zou inprincipe kunnen, want Sony zij dat de Vita even krachtig is als de PS3.

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Het zou inderdaad theoretisch wel kunnen, maar ik denk dat het niet gaat gebeuren. Ik denk dat er over een jaar ofzo een exclusieve GTA voor de Vita komt.

  3. 417 XP
    Omer58's avatar

    Gaat niet gebeuren, misschien alleen met remote-play op de Vita.

    Het zou inderdaad theoretisch wel kunnen, maar ik denk dat het niet gaat gebeuren. Ik denk dat er over een jaar ofzo een exclusieve GTA voor de Vita komt.

    En nee, de Vita is niet even krachtig als de PS3, ze bedoelen daarmee dat de graphics te vergelijken vallen, maar de PSVITA kan bijv. geen uncharted op Full-HD kwaliteit zou kunnen spelen

  4. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    En nee, de Vita is niet even krachtig als de PS3, ze bedoelen daarmee dat de graphics te vergelijken vallen, maar de PSVITA kan bijv. geen uncharted op Full-HD kwaliteit zou kunnen spelen

    Dat is dan weer uitermate jammer. Ik zag me hier al Skyrim languit op de bank liggen spelen op de Vita. 😉

    Toch vraag ik me ook wel af, of er games die eerder op de PS3 uitgekomen zijn, geschikt gemaakt gaan worden voor de Vita.

  5. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Het blijft een handheld en zal toch niet zo mooi zijn ls een PS3 maar dat is logisch. Maar ik ze geen GTA maken omdat de durf er niet is.

  6. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Het blijft een handheld en zal toch niet zo mooi zijn ls een PS3 maar dat is logisch. Maar ik ze geen GTA maken omdat de durf er niet is.

    Met de komst van de PS4 nu, denk ik dat we een nieuwe GTA op de Vita wel helemaal kunnen vergeten. En toch wanneer de prijsverlaging in Japan uiteindelijk een groot succes blijkt te zijn, bestaat er wel een kans dat dit wereldwijd gaat gebeuren. Stel dat dit een mega succes gaat zijn, dan zijn er vast veel meer ontwikkelaars te vinden die ook voor de Vita gaan ontwikkelen. Dat is een beetje mijn hoop.

  7. 531 XP
    monsternon's avatar

    in japan gaat het nu goed nu hier nog

  8. 90 XP
    remii's avatar

    GTA V is groter dan ALLE voor gangers bij elkaar.
    kan zown GROTE game wel op de ps vita?

    ik zat te denken om er een te halen, maar ze zijn best prijzig voor een handheld, evenals de games. zijn er nog vette bundels want kan alleen losse psvita’s vinden???

    en wat zijn dan leuke games voor dat ding?
    asassins creed en black ops hebben een beetje gefaald begrijp k zo, terwijl dat juist toppers hoorden te zijn.
    wie heeft veel ervaring met deze handheld en kan me er meer wijs over maken? thanks 😉

  9. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Persoonlijk vind ik Persona 4 Golden de beste game tot nu toe voor de PS Vita. Wanneer je nu een PS Vita haalt kun je via je PSN+ abo Uncharted Golden Abyss en Grafity Rush ook meteen gratis downloaden. Beide zijn goede games voor de Vita. Assasins Creed Liberation zou ik laten liggen als ik jou was, maar goed dat is ook een persoonlijke mening. Little Big Planet Vita is ook leuk.

    Daarnaast krijg je nog wat gratis games voor de Vita, ook leuk om te spelen zo nu en dan. Zelf ik heb ik echt geen spijt van de aankoop. Ik vermaak met prima met mijn Vita.

  10. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    in japan gaat het nu goed nu hier nog

    Natuurlijk gaat het daar goed, heb je gezien hoeveel japanse titels er daar uitkomen

  11. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ach waarom GTA5 eigenlijk na de PSVita brengen. Ze kunnen beter een leuke exclusieve GTA voor de PSVita maken. 😉