Forum

Topic: PS2 forum

Anoniem's avatar

Hey,
Ik heb een kort en simpel idee,
Zouden julie hier een PlayStaton 2 sectie kunnen maken?
Grts

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Ehm, omdat..?

  2. 8 XP
    OnTheAn's avatar

    wat…

  3. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb ook een kort en simpel idee:
    Zouden julie hier een Dreamcast sectie kunnen maken?

  4. 1374 XP
    rva_96's avatar

    & ps1 ? xD

  5. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Lekker flauw gereageerd hier op iemand die alleen maar een ideetje had… Niet heel lang geleden is er ook een PSP sectie bij gekomen, dus zo raar is het verzoek niet. De vraag is alleen of er nog heel veel vraag naar een PS2 sectie is. Er had ook op een normale manier op gereageerd kunnen worden. Beetje flauw om zo te reageren.

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik zou ff een nieuw topic aanmaken in de “PSX-Sense Feedback & Aankondigingen” sectie van het forum als ik jou was, met een titel als “PS2 Forum?” ofzo en dan in dit topic meteen ff vragen of dit topic gesloten kan worden. Dan maar ff kijken of er animo voor is. 🙂

  7. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Wat bappie zegt. Stelletje kinderen… Aardig idee, hoewel ik me afvraag of er nog veel behoefte aan is. Feit is dat er een (kleine?) groep is die nog steeds graag PS2 games speelt, en deze games komen ook steeds meer naar de Vita. Het is dus op zich nog steeds wel actueel. Er gebeurt alleen niet veel nieuws meer in.

  8. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Smash Cars, Scaler, Micro Machines V4, LA Rush, Tony Hawk, MEMORIES!

  9. 90 XP
    remii's avatar

    San Andreas, Defjam NY, The Warriors, NFS underground, God of War, Tekken, Black.
    Ik heb deze games grijs gespeeld!!

  10. 1034 XP
    mickvl's avatar

    God of War inderdaad ja, ook helemaal platgespeeld.

  11. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Haha nee joh het was een beetje stangen, maar ik moet eerlijk toegeven dat het altijd vaak bij 1 a 2 reacties/topics blijft met dit soort accounts 😉 en de laatste keer dat ze dan online zijn geweest een paar weken geleden is maarja.

    Btw, misschien ( als er vraag naar is ) 1 sectie waar zowel ps1,ps2,psp etc over gesproken kan worden.

  12. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik kan me er wel iets bij vinden om een technisch topic hierover te maken. Gezien de PS2 nog veel aanwezig is en mensen vooral technische vragen/problemen hebben met hun PS2.

  13. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Lijkt me niet nodig, het PSP-forum wordt al amper gereageerd dus PS2 zal wel helemaal leegstaan. Een centraal topic in het ‘andere consoles’ forum voldoet.