Forum

Topic: ps vita met andere vita kopellen

Anoniem's avatar

beste psx

kan ik met een vriend fifa football spelen zonder een netwerk verbinding?
ik weet nog van vroeger dat het wel kon.

zo ja hoe moet het?

mvg

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 247 XP
    robinho123's avatar

    kan niet

  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    kan niet

    Kan wel degelijk 😉 Of het met fifa kan is een andere vraag 🙁 Ik heb persoonlijk geen fifa op de vita dus zou het niet weten, maar bij modnation racers kan het ook. Je kan dan tegen elkaar racen maar je moet wel naast elkaar zitten aangezien je niet echt tegen online mensen kan racen.

  3. 28 XP
    beerry010's avatar

    oh bedankt voor de ractie’s
    ik ga het een keer proberen

  4. 867 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Kan wel degelijk 😉 Of het met fifa kan is een andere vraag 🙁 Ik heb persoonlijk geen fifa op de vita dus zou het niet weten, maar bij modnation racers kan het ook. Je kan dan tegen elkaar racen maar je moet wel naast elkaar zitten aangezien je niet echt tegen online mensen kan racen.

    Waarom geef je dan antwoord….. Je hebt fifa niet eens en het gaat om Fifa :S
    Nee het zit niet in Fifa football en Fifa 13 !

  5. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Waarom geef je dan antwoord….. Je hebt fifa niet eens en het gaat om Fifa :S
    Nee het zit niet in Fifa football en Fifa 13 !

    Omdat ik reageer op de comment boven mij… Waarin wordt gezegd dat het niet kan. Effe beter lezen voordat je conclusies trekt vriend 😀

  6. 867 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Omdat ik reageer op de comment boven mij… Waarin wordt gezegd dat het niet kan. Effe beter lezen voordat je conclusies trekt vriend 😀

    Serieus ? Zeg je nou tegen mij beter lezen ? Ja ik lees inderdaad meer dan alleen de topic titel. Je bent de enige die hier voor lul staat. Het gaat om FIFA football en niet om de zelf Vita of anderen games vriend…

  7. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Serieus ? Zeg je nou tegen mij beter lezen ? Ja ik lees inderdaad meer dan alleen de topic titel. Je bent de enige die hier voor lul staat. Het gaat om FIFA football en niet om de zelf Vita of anderen games vriend…

    Gast, hoe oud ben je nou ? Nou joh dan staat er een foutje :S Moet je dan iemand helemaal afkraken omdat iemand 1 spel niet heeft waar toevallig het topic over gaat ? Laat btw maar, heb geen zin in dit soort mensen :S

  8. 867 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Gast, hoe oud ben je nou ? Nou joh dan staat er een foutje :S Moet je dan iemand helemaal afkraken omdat iemand 1 spel niet heeft waar toevallig het topic over gaat ? Laat btw maar, heb geen zin in dit soort mensen :S

    Dus eerst een grote mond en bij tegen gas slachtoffertje spelen. Hmm ok dat blijft leuk 🙂

  9. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Dus eerst een grote mond en bij tegen gas slachtoffertje spelen. Hmm ok dat blijft leuk 🙂

    Rofl xDxDxD http://www.hifisentralen.no/forumet/attachments/hi-fi-generelt/179413d1359138241-din-sta-rste-nedtur-20120622052737-rofl.gif

  10. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Dit wordt dus een Ruzie Makers Thread.

  11. 867 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Dit wordt dus een Ruzie Makers Thread.

    Neuh , niet echt. Das nogal zinloos he. Had er eigenlijk niet verder op in moeten gaan 🙂

  12. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Neuh , niet echt. Das nogal zinloos he. Had er eigenlijk niet verder op in moeten gaan 🙂

    +1 😉 Gelukkig heeft het topic eigenaar al z’n antwoord ^^