Forum

Topic: Beste PS3 Headset ??

Anoniem's avatar

Hallo,
Ik ben van plan om een headset te kopen voor mijn ps3. Nu bedoel ik niet een hoofdtelefoon (2 oorschelpen), maar z`n ding wat je aan een oor doet, zodat je met andere mensen kunt praten. Ik ben hier totaal onbekend in, en weet dus ook niet wat nu een goed is. Wat ik zoek is iets dat goed geluid ontvangt en verstuurd, lekker zit na uren gamen, eventuweel verstelbaar, volume regeling, dat soort dingen. Nu zijn er al vanaf 15 tot 50 euro of meer, maar ja duur is niet altijd goed, dus vandaar de vraag of iemand hiermee ervaring heeft, of iemand er al een heeft die hem of haar goed bevalt. Graag hoor ik jullie mening hierover en of je z`n headset in elke game kan gebruiken die voice chat (zo heet het geloof ik) ondersteund. Alvast bedankt voor jullie tips en reacties.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Ik heb de Gioteck EX-01.

    15 euro voor betaald ooit bij eplaza geloof ik. Kost dus sowieso meer dan de helft minder dan die van Sony en is minstens zo goed. Hoor me vrienden altijd duidelijk en ik ben zelf ook altijd duidelijk hoorbaar voor hun.

  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    http://www.debestedeal.com/WebRoot/StoreNL2/Shops/499688353/4D24/8248/9542/5F79/0DD2/C0A8/28B9/5137/PlayStation_3_Accessoire_-_Gioteck_EX-01_Wireless_Bluetooth_Headset_-_Image_.03.jpg

    DIt is de Gioteck EX-01 😉 Heerlijk apparaatje, zoals NuckChorris ook al zei. Goedkoop en doet wat die moet doen 😉 Heb hem zelf rond de 50 euro gekocht maar dat was meteen een heel pakket met hdmi kabel, triggers en dan de headset. Ik wilde ook voor de Sony gaan maar die was echt OVERAL uitverkocht ( toen rond de release van mw2 ) Had toen namelijk net een ps3 ^^ Maar die headset is nu goedkoop en voor wat jij wilt doet tie 😉