Forum

Topic: Hoe lang duurt het voordat de uitslagen van een prijsvraag bekend zijn?

Anoniem's avatar

Zoals de titel al verteld, is dit mijn vraag.

Niet om als een pushy/greedy bastard over te komen of wat dan ook, maar de uitslag van de Metal Gear prijsvraag laat al aardig lang op zich wachten. Dan weet ik ook gelijk of ik die game moet gaan kopen of niet, haha.

Als dit niet het juiste forum is, mijn excuses, maar dit leek mij het juiste forum om dit te vragen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Alleen de winnaars worden geinformeerd toch?

    Zou misschien wel handig zijn als de winnaars ook in het algemeen bekend worden gemaakt. Is maar een idee

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Is al eens eerder aangegeven, en ook getipt om de winnaars een vermelding te geven dmv een nieuwpost. Dit werd echter niet goedgekeurd omdat niet iedereen er in zou zijn geรฏnteresseerd (denk aan gastbezoekers e.d.). Vond ik persoonlijk trouwens best vreemd, want dan scroll je toch gewoon verder? Bovendien is het alleen maar meer reclame voor toekomstige prijsvragen.

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Als ik namen publiceer krijg ik weer PM’s een jaar later van mag mijn naam eraf, want ik sta in Google. Als mensen gewonnen hebben willen we graag dat ze dit zelf gewoon publiceren op het forum, of ze dit doen of niet kan ik weinig aan doen. Zoals Mickvl boven mij destijds ook gedaan heeft met een DMC-prijsvraag.

    Enfin, Goran (Da_TeamKilla), Fadhlur Zahri, en Dominique Devos hebben een season pass gewonnen. MGS Rising moet ik ff nachecken maar ik kan me herinneren dat ene Gabriel Komen gewonnen had ook.

    Bij nader inzien ga ik ook een topic maken waarin de laatste winnaars worden gepubliceerd, aangezien ik het zelf ook wel belangrijk vindt dat er transparant wordt geinformeerd van onze kant. Mochten mensen hun namen niet op de site willen dan is dat maar pech, moet je niet meedoen met een prijsvraag.

  4. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    En ikke heb een psn kaart tegoed van 20 euro gewonnen. Is alweer helemaal op haha. God of war alle delen gekocht en ook nog Dead Island. Dus er moest toch nog wat geld bij ๐Ÿ™‚

  5. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Bij nader inzien ga ik ook een topic maken waarin de laatste winnaars worden gepubliceerd, aangezien ik het zelf ook wel belangrijk vindt dat er transparant wordt geinformeerd van onze kant. Mochten mensen hun namen niet op de site willen dan is dat maar pech, moet je niet meedoen met een prijsvraag.

    goed plan!

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Bij nader inzien ga ik ook een topic maken waarin de laatste winnaars worden gepubliceerd, aangezien ik het zelf ook wel belangrijk vindt dat er transparant wordt geinformeerd van onze kant. Mochten mensen hun namen niet op de site willen dan is dat maar pech, moet je niet meedoen met een prijsvraag.

    PRECIES!!! ๐Ÿ™‚

    Fijn dat er een topic komt met de uitslagen van prijsvragen, ik denk dat echt veel mensen hier wel baat bij hebben. ๐Ÿ˜‰ Vooral de mensen die meededen aan een prijsvraag in ieder geval.

  7. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Bij nader inzien ga ik ook een topic maken waarin de laatste winnaars worden gepubliceerd, aangezien ik het zelf ook wel belangrijk vindt dat er transparant wordt geinformeerd van onze kant. Mochten mensen hun namen niet op de site willen dan is dat maar pech, moet je niet meedoen met een prijsvraag.

    Nice…! ๐Ÿ˜‰ Weten we tenminste ook wie we kunnen feliciteren met de gewonnen prijzen… ๐Ÿ˜€

  8. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Nice. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Vroeg hier een tijdje geleden al om in het forum maar toen werd er gezegd dat het niet mogelijk was om het te doen vanwege tekort aan mensen en dat het niet boeiend genoeg was om er een artikel van te maken. Why the change of heart magnet..

    Nice…! ๐Ÿ˜‰ Weten we tenminste ook wie we kunnen feliciteren met de gewonnen prijzen… ๐Ÿ˜€

    Precies. ^_^

  9. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Nice. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Vroeg hier een tijdje geleden al om in het forum maar toen werd er gezegd dat het niet mogelijk was om het te doen vanwege tekort aan mensen en dat het niet boeiend genoeg was om er een artikel van te maken. Why the change of heart magnet..

    Precies. ^_^

    Ik heb ook niet altijd gelijk of het bij het rechte eind :P.

    Een topic waar snel de winnaars worden gepost lijkt me een leuke compromis en een stuk minder werk dan een heel artikel aanmaken. Het vervuilt de newsfeed niet en het enige probleem is dan nog de publicatie van namen van mensen, maar dat is dan maar hun eigen probleem.

  10. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Ja ik ben diegene die de season pass heb gewonnen (Fadhlur)

  11. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ik ga sowieso mezelf feliciteren op dat topic!!!

  12. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja nice M4GN3T super fijn. ๐Ÿ™‚

  13. 79 XP
    GTA's avatar

    ik zou dan doen alleen het username en niet mensen de naam

    maar is goed jullie communiceren in dit beeld!! kudos!!

  14. 468 XP
    xDELTAx's avatar

    Mochten mensen hun namen niet op de site willen dan is dat maar pech, moet je niet meedoen met een prijsvraag.

    Ah, vandaar dat ik er nog bij sta ๐Ÿ˜ Alleen begreep ik dit 2 jaar geleden niet. Een andere manier om mij uit Google te halen, verouderde pagina URL opgeven bij Google? Dan maar zo XD

    Edit: Google gaat niet.

    Advies
    “Contact opnemen met de webmaster en met hem of haar samenwerken om de problematische inhoud bij te werken of te verwijderen.” Komaan, bij een post van bijna 2 jaar oud is dit toch geen probleem. Ik werk zelf ook met WP en het bewerken of verwijderen van een post is een fluitje van een cent.

  15. 12 XP
    Gabriel's avatar

    Als ik namen publiceer krijg ik weer PM’s een jaar later van mag mijn naam eraf, want ik sta in Google. Als mensen gewonnen hebben willen we graag dat ze dit zelf gewoon publiceren op het forum, of ze dit doen of niet kan ik weinig aan doen. Zoals Mickvl boven mij destijds ook gedaan heeft met een DMC-prijsvraag.

    Enfin, Goran (Da_TeamKilla), Fadhlur Zahri, en Dominique Devos hebben een season pass gewonnen. MGS Rising moet ik ff nachecken maar ik kan me herinneren dat ene Gabriel Komen gewonnen had ook.

    Bij nader inzien ga ik ook een topic maken waarin de laatste winnaars worden gepubliceerd, aangezien ik het zelf ook wel belangrijk vindt dat er transparant wordt geinformeerd van onze kant. Mochten mensen hun namen niet op de site willen dan is dat maar pech, moet je niet meedoen met een prijsvraag.

    Klopt ik heb gewonnen en ben er erg blij! mee wacht met smart op de postbode hopelijk komt tie morgen aan:)
    Psx-sense, nogmaals bedankt dat ik heb gewonnen:D

    Groetjes,

    Gabriรซl