Forum

Topic: Ps Vita geheugenkaarten prijs

Anoniem's avatar

Wanneer gaan de prijzen van de Ps Vita geheugenkaarten dalen want ik zit nog altijd met mijn 4GB geheugen en dat is natuurlijk veel te weinig want nu er meer spellen alleen maar in de ps store beschikkbaar zijn en niet meer fysiek zoals urban trials enzo zou ik liefst een veel groter geheugen willen zoals 32 of 16 GB en die kosten 60 a 80 Euro en daar kan ik een ps 3 spel mee kopen dus das veel te duur. Dus wanneer of zullen de prijzen ooit dalen ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Dat weet eigenlijk niemand. Waarschijnlijk pas als er een 3rd party dezelfde kaartjes gaat maken. Voorlopig moet je dus rekening houden met die hoge prijs.

  2. 531 XP
    monsternon's avatar

    Koop de 32g het kost veel maar dan hoef je niet snel een nieuwe te kopen. Ik moet ook en nieuwe en haal de 32g

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Precies wat monsternon zegt. Ik heb een 16gb, maar die os nu bijna vol. Ik heb de laatste tijd veel gedownload, aangezien ik PS Plus heb. Ik ga nu ook een 32gb kopen als nieuwe, zodat ik.voorlopig ff geen nieuwe hoef te kopen.