Forum

Topic: Call Of Duty Black ops 2 Zombies public match probleem

Anoniem's avatar

Hey mensen

ben sins vandaag lid hier maar ik hou altijd alles bij is een goede site voor info en nieuwtjes van Games maar zit eigelijk met een probleem

en die probleem is eigelijk over call of duty black ops 2 maar zijn eigelijk een beetje 2 problemen waar ik mee zit heb zo veel gezien en gelezen maar kom er geen wijs mee uit met het probleem van call of duty black ops 2 zombies mode ik wilde een bericht schrijven naar call of duty maar je woord overal heen gestuurt dus misschien ken Jullie me helpen met het probleem om op te lossen ????? ….

het gaat om met het public match met vrienden the game lukt niet hoe dan ook op de score boord staat van alles dat je met 1 2 3 of 4 players ken game maar met vrienden gaat dat echt echt totaal niet

en

de 2de probleem is eigelijk snap niet de rank heb veel over gelezen heb alleen de doodskop met de blauwe ogen en 5 strepjes
en me kd is 1 op de 166 heb bijna 30.000 dood geschote en 190 down
maar snap het gewoon niet voor te ranken

zo dat is het eigelijk hoop dat dat meer duidelijk erop komt en goed getypt heb

groetjes Jefkooltjuh

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 153 XP
    el scapino's avatar

    ik heb dat probleem niet
    maar ik heb een ander probleem
    want ik kan niet meer zombies spelen
    als ik op zombies klik blijft me beeld zwart

  2. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Als er nou wat meer hoofdletters en leestekens in hadden gezeten, en je spelling was goed geweest, dan had ik misschien je vraag begrepen. Sorry.