Forum

Topic: psvita ecfw exploit

Anoniem's avatar

hey, ik wil graag een ecfw runnen op mijn psvita, en ik zit nu op ofw 2.06

ik heb gelezen dat er snel een psn game beschikbaar gaat gemaakt worden….

ik wil dit niet missen, maar heb het probleem dat ik niet weet hoeveel geld ongeveer op mijn psn moet staan, iemand enig idee,

trouwens, ik heb ook een ps3 op cfw, en zou ik daarmee gewoon niet gratis het spel van internet downl en dan over kunnen zetten op mijn ps3, en zo naar mijn psvita zetten?

bedankt voor de hulp

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Support de developers, en koop je games gewoon.

  2. 1064 XP
    jonas46's avatar

    ik denk dat hier een slotje op mag.

  3. 11 XP
    afehst's avatar

    waarom zo negatief, ik wil gewoon mario (gba game) om mijn psvita kunnen spelen, en jรก, die is destijds aangeschaft!

    ik begrijp niet waarom er zo negatief moet gedaan worden, en overigens is ook mijn vraag HOEVEEL geld erop mijn psn moet staan, en das support van developpers!

  4. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Omdat je TS al aangeeft, dat je PS Vita games van het Internet wilt plukken, nu pas zeg je, dat het om Emulators gaat.
    Daarom zijn de mensen hier “negatief”.

  5. 802 XP
    phinal's avatar

    ik zou je kunnen helpen sinds ik een exploit heb gevonden die nog werkt maar dat doe ik niet omdat zoals de anderen zeiden: support de devolpers
    BTW: ik gebruik de exploit alleen voor homebrew spellen zoals counter strike 2d en nzp
    ik koop al me games op de ps store

  6. 11 XP
    afehst's avatar

    Omdat je TS al aangeeft, dat je PS Vita games van het Internet wilt plukken, nu pas zeg je, dat het om Emulators gaat.
    Daarom zijn de mensen hier “negatief”.

    ik wilde alleen het spel downl waarmee je de exploit kan installeren, omdat ik het oneerlijk vind tegenover andere spelmakers, omdat het spel talloze keren gedownload gaat worden door allemaal mensen over de hele wereld die de exploit willen draaien op hun psvita, en dan vind ik het onterecht om ze geld te geven, terwijl wij niks met hun spel gaan doen…

    ik zou je kunnen helpen sinds ik een exploit heb gevonden die nog werkt maar dat doe ik niet omdat zoals de anderen zeiden: support de devolpers
    BTW: ik gebruik de exploit alleen voor homebrew spellen zoals counter strike 2d en nzp
    ik koop al me games op de ps store

    deze reactie gaat helemaal nergens over!, je zegt zelf ook dat je het gebruikt, ikbedoel, jah! ik ga ff mariokart via psn aanschaffen! (sarcasme), wanttehm mijn vraag is HOEVEEL geld ik op mijn psn moet hebben, en dan hoef ik geen onnodige reacties als deze, die waarschijnlijk nieteens kloppen!

  7. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Kom op zeg. In een andere post zeg je ook je PS3 al op CFW te draaien. Je bent dus een ordinaire piraat. Probeer het dan niet hier goed te praten.

  8. 11 XP
    afehst's avatar

    grappig, dat er vele mensen zijn die er tegen zijn, Jรก ik heb een ps3 op CFW draaien, en wil mijn op mijn psvita ook een ECFW, maar dit houd niet in dat ik gelijk een piraat ben, ik houd gewoon van klassieke spellen op oudere consoles, en gebruik hiervoor mijn ps-consoles om die te draaien, tevens bezit ik twee ps3’s waarvan er een gewoon op OFW draait, en heb hier ook vele orginele games voor aangeschaft!, maar het is jammer dat er zoveel ”negatieve” reacties komen voor een ECFW, waarmee ik niets piraterij achtig-noemens waardig mee van plan ben….

    jammer, maar als je geen hulpt wil verlenen, Waar overigens het Forum voor is gemaakt, lees het dan gewoon niet, maar kom niet met onnodige reacties

    mvg

  9. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Het forum is niet voor hulp bij exploits. Voor andere zaken help ik graag. En ik ageer tegen exploits omdat dat mij ook schaadt, hoe je het ook probeert goed te praten.

  10. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik vind cfw gebruiken ook heel erg zielig. Triest figuur dat je bent.

  11. 11 XP
    afehst's avatar

    oohehm, het maakt mij ontzettend veel uit wat jullie vinden, ff vergeten,

    Het forum is niet voor hulp bij exploits. Voor andere zaken help ik graag. En ik ageer tegen exploits omdat dat mij ook schaadt, hoe je het ook probeert goed te praten.

    zoals ik al heb gezegd jammer, ”maar als je geen hulpt wil verlenen, Waar overigens het Forum voor is gemaakt, lees het dan gewoon niet, maar kom niet met onnodige reacties”, eneehm, het is een algemeen psvtia forum, dussehm, wat mij betreft, geen uitzonderingen voor nodig, het is zoals al gezegd is of hulp verlenen, of niet zeiken….

    no offense verder

    Ik vind cfw gebruiken ook heel erg zielig. Triest figuur dat je bent.

    grappig, zeer grappig, maar het maakt mij wel heel veel uit wat jij wel en niet vind

    jammer, maar als je geen hulpt wil verlenen, Waar overigens het Forum voor is gemaakt, lees het dan gewoon niet, maar kom niet met onnodige reacties

  12. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Wat nog het grappigste is, is dat het blijkbaar nog steeds niet tot je doordringt dat er hier niemand is die je wilt helpen met je domme cfw en dat je maar door blijft zeuren dat dit forum bedoelt is om mensen te helpen. BEGRIJP NOU GEWOON DAT JE HIER NIET SNEL MENSEN GAAT VINDEN DIE JE MET CFW GAAN HELPEN. Zo duidelijk genoeg?

  13. 11 XP
    afehst's avatar

    vandaar ook dat ik zeg jammer, als je geen hulpt wil verlenen, Waar overigens het Forum voor is gemaakt, lees het dan gewoon niet, maar kom niet met onnodige reacties

    het is niet zo moeilijk om je Onnodige reactie voor jezelf te houden, en mensen die wel willen helpen, de mogelijk heid geeft om te helpen, en niet de forum vol te gooien met onnodig tekst….

    dit is ook het laatse wat ik ga posten in deze topic, totdat er iemand is, die wel een beetje fatsoenlijk kan lezen, en mijn request beantwoord, veel plezier verder met mensen lastigvallen aarjen…

  14. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Je blijft maar doordrammen he? We willen je niet helpen. Jij komt hier net kijken (11 posts, meeste over CFW of andere exploits), en hoeft ons niet te vertellen waar dit forum voor bedoeld is.
    Ga gerust naar een andere site, maar hou hier op over cfw.

    Als je ECHT wil weten waar dit forum over mag gaan, lees dan gerust de regels er eens op na: http://www.psx-sense.nl/regels/
    En dan vooral nummer 10. “Geen licentie- of copyright-schendingen.”

  15. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    In principe is het draaien van (E)CFW’s niet illegaal in Europa, wel is het alsnog schadelijk voor de Games Industrie.
    Bijvoorbeeld: Je draait Star Fox Assault (Gamecube game) op een PlayStation 3, hiermee richt je Copyright schade aan bij Sony, Nintendo, en Namco in 1 klap.
    Sony omdat het hun Console is, Namco omdat zij het spel hebben gemaakt, en Nintendo omdat zij het spel hebben gepubliceerd.

    Kun je het nog niet geloven? Ik zit in de Games Industrie.

  16. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Aah hij wil gratis Vita games spelen. Helaas gaat niet , hup terug naar je hok. Volgens mij alleen PSP games weet niet zeker , maar wat zou ik graag kingdom hearts willen spelen op me Vita…. SE…..

  17. 802 XP
    phinal's avatar

    ik wilde alleen het spel downl waarmee je de exploit kan installeren, omdat ik het oneerlijk vind tegenover andere spelmakers, omdat het spel talloze keren gedownload gaat worden door allemaal mensen over de hele wereld die de exploit willen draaien op hun psvita, en dan vind ik het onterecht om ze geld te geven, terwijl wij niks met hun spel gaan doen…

    deze reactie gaat helemaal nergens over!, je zegt zelf ook dat je het gebruikt, ikbedoel, jah! ik ga ff mariokart via psn aanschaffen! (sarcasme), wanttehm mijn vraag is HOEVEEL geld ik op mijn psn moet hebben, en dan hoef ik geen onnodige reacties als deze, die waarschijnlijk nieteens kloppen!

    ten eerste: ik heb ecfw al een tijdje
    ten tweede ik heb de exploit per toeval gevonden
    ten derde: zoals ik al zei: ik gebruik het alleen voor homebrew games omdat ik al me games op psn koop (Ik) heb meer dan 140 games op psn
    ten vierde: dit is psx-sense en geen psx-cfw

  18. 8864 XP
    7th-son's avatar

    laten we eerlijk zijn mensen, iedereen hier (ja, ik zeg IEDEREEN) heeft wel eens mp3’s, een film of wat dan ook gedownload, ontken het maar niet, het is gewoon zo.
    Misschien is het zelfs nog wel een CD kopieren, of een bandje (als je die kent) kopieren geweest.
    Dat maakt ook allemaal niet uit, en moet je helemaal zelf weten!

    Maar het punt hier is en blijft het feit daar over dit soort onderwerpen niet gesproken word op dit forum!
    En dit is al eerder vermeld in dit topic!

    Als je graag informatie wilt over dit soort dingen, google is je vriend!
    Er zijn genoeg fora waar ze het wel over dit soort dingen hebben!

  19. 8 XP
    OnTheAn's avatar

    http://wololo.net/2013/03/16/vita-hack-tomtomdu80-confirms-his-vhbl-port-will-be-released/
    voor iedereen die beweerde dat hij psvita spellen wou piraten, dat gaat niet, je kan alleen op de psp emulator op je ps vita, en je kan er geen ISO’s op zetten, maar wel emulators enzo

  20. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    maar wat zou ik graag kingdom hearts willen spelen op me Vita…. SE…..

    Nou ik dus ook, ik check geregeld de store in de hoop dat … Maar nee, weer niet. En toch verwacht ik vandaag of morgen de aankondiging dat Kingdom Hearts ook naar de Vita komt… Geen idee hoe ik aan die verwachting kom.

    Ik ga in ieder geval aan geen enkele CFW beginnen. Ik wacht gewoon geduldig op het gelukzalige moment dat Kingdom Hearts eindelijk uit de store te downloaden valt.

  21. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    7th-son, ik heb inderdaad Royalty-Free MP3’s gedownload, om in Videos te gebruiken.
    Bekende muziek download ik via iTunes, de tijd van de CD’s is echt al voorbij.

    En ja, ik download ook Anime in HD, dat is het enige stukje Piraat in mij.

  22. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    7th-son, ik heb inderdaad Royalty-Free MP3’s gedownload, om in Videos te gebruiken.
    Bekende muziek download ik via iTunes, de tijd van de CD’s is echt al voorbij.

    En ja, ik download ook Anime in HD, dat is het enige stukje Piraat in mij.

    Anime vind ik niet echt piraten ๐Ÿ˜› Zolang er geen licensiehouders zijn of het is niet in NL verkrijgbaar kan je het moeilijk piraten noemen toch ๐Ÿ˜› ?

  23. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Aah hij wil gratis Vita games spelen. Helaas gaat niet , hup terug naar je hok. Volgens mij alleen PSP games weet niet zeker , maar wat zou ik graag kingdom hearts willen spelen op me Vita…. SE…..

    Binnenkort toch komt er een compilatie van KH ๐Ÿ˜€