Forum

Topic: Tomb Raider dlc

Anoniem's avatar

Ik heb met één of andere prijsvraag de Benelux Edition van Tomb Raider gewonnen. In het doosje vind ik van die kaartjes en daar staan.dingen op over dlc. Bij de Benelux Edition zitten twee dlc packs (explorer pack en combat strike pack) en hier staan de codes er gewoon bij. Echter staat er op een ander kaartje wat over Hitman Absolution wapens die je in de multiplayer van Tomb Raider kan gebruiken. Hier zit geen code bij en er staat alleen bij: ‘Get the dowloadable content!’. Ik heb in de PS Store gezocht, maar hier kan ik niks vinden. Weet iemand hoe ik aan deze wapens moet komen? Alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Volgens mij krijg je die DLC als je je registreert bij Square Enix. Bij mij zit die Hitman DLC op een dubbel briefje, samen met de SE registratie. Nog niet gebruikt overigens, dus ik weet het niet 10)% zeker.

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ja zit inderdaad op hetzelfde briefje. Zou idd heel goed kunnen dat het ook daar bij hoort. Zal het wel eens proberen. Thanks.