Forum

Topic: Tomb raider dlc hitman absolution

Anoniem's avatar

Ik heb overlaatst het spel Tomb Raider benelux gekocht , er zitten allemaal codes bij voor dlc en rest en ook een om je game te registreren bij square enix . Op het kaartje staat er ook iets van dat je voor multiplayer de wapens van hitman kunt gebruiken, maar ik weet niet hoe ik ze kan krijgen. Ik heb me ook al geregistreed bij square enix en de game ook . maar ik krijg de dlc van hitman niet . alvast bedankt! :p 😮 🙂 🙁
😮 -:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1374 XP
    rva_96's avatar

    De code die erbij zit, moet je in de PlayStation store invullen + download en dan lukt het als ’t goed is.

  2. 113 XP
    Robintjuh's avatar

    Ik heb ook zo’n kaartje maar geen dlc code?

  3. 321 XP
    The_darknessking's avatar

    Ik heb hetzelfde probleem als jackdece. De muliplayer kan me niet zo veel schelen en die extra wapens ook niet echt. Maar is toch wel leuk als je ze hebt. Uiteindelijk heb ik er toch voor betaald.

  4. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Op het kaartje van de Hitman wapens zit idd geen code. Maar ik wil ook graag weten hoe je eraan kan komen.

  5. 4 XP
    jackdece's avatar

    ja dat is net ook mijn probleem aarjen want ik heb al min game geregistreerd bij square enix maar dan kwam er niks.
    en die code ingeven in de ps store gaat niet want de code op het kaartje is te lang voorr in de ps store

  6. 4 XP
    jackdece's avatar

    Op het kaartje van de Hitman wapens zit idd geen code. Maar ik wil ook graag weten hoe je eraan kan komen.

    ja dat is net ook mijn probleem aarjen want ik heb al min game geregistreerd bij square enix maar dan kwam er niks.
    en die code ingeven in de ps store gaat niet want de code op het kaartje is te lang voorr in de ps store