Forum

Topic: Vita met 3g of zonder

Anoniem's avatar

Titel zegt het al.
Welke hebben jullie?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Zonder 3G. Voor mij persoonlijk is er niet echt meerwaarde aan 3G.

  2. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    wifi only

    de reden is net als wat aarjan zei

  3. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    ik ook alleen Wifi. Ik loop toch niet over straat met me Vita. En op andere plekken dan thuis hebben ze ook wel wifi waar ik kom.

  4. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Wifi, de meeste mensen maken de fout dat ze denken dat je met 3g ook online kan gamen maar dat is dus niet zo. 3g is te traag voor multiplayers, dus waar je 3g alleen voor kan gebruiken is social media als facebook etc. Of even op internet natuurlijk, maarja als je een smartphone hebt is het een kwestie alles op je telefoon en anders een hotspotje voor je vita 🙂

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ja ik heb ook WiFi only, ook weer om de redenen die hierboven genoemd zijn. Ik heb mijn PS Vita niet altijd mee, alleen op vakanties etc. Op zulke gelegenheden is er meestal wel een WiFi verbinding, en zo niet game ik wel offline. Als ik mijn social media wil bekijken pak ik mijn telefoon wel.

  6. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    WiFi is echt de beste optie.
    De enige reden waarvoor ik een 3G zou willen gebruiken, is voor Skype, maar die heb ik ook op mijn telefoon.

    Bovendien betaal je € 50,- meer voor een 3G, en daarboven op een bepaald bedrag per maand aan KPN/Vodafone/T-Mobile (of een van de andere Providers die hun Netwerk gebruiken).

  7. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik heb de 3g versie geen spijt van maar als je het apparaat voornamelijk thuis gebruikt dan zou ik gewoon voor de Wifi gaan. En die 50 euro aan twee leuke games uitgeven of een grote memorystick kopen 😉

  8. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Wifi, met mijn iPhone zet ik vervolgens een HotSpot op als ik bijvoorbeeld ‘near’ wil gebruiken.

  9. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Wifi, met mijn iPhone zet ik vervolgens een HotSpot op als ik bijvoorbeeld ‘near’ wil gebruiken.

    Hotspots aanmaken verbruikt toch wel veel datategoed?

  10. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Tenzij je op een 10 GB per maand abonnement zit.

  11. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Hotspots aanmaken verbruikt toch wel veel datategoed?

    Nou die indruk heb ik niet hoor. Heel veel komt het niet voor dat ik mijn Wifi niet aan kan sluiten op een netwerk, maar wanneer ik een keer in die situatie verkeer zet ik gewoon de hotspot aan van mijn mobiel. Watchdog houdt keurig het gebruik bij. Data verkeer is volgens mij net zo hoog als wanneer je alleen je mobiel zou gebruiken. Goed je moet niet vol continue YouTube filmpjes gaan bekijken op je Vita, maar dat geldt ook voor je mobiel.

  12. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Er waren ook dagen dat ik helemaal geen WiFi had, dus heb ik de HotSpot voor 9 dagen aan.
    Hiermee ben ik al bijna over mijn 2 GB gegaan.
    Het is maar dat het me gelukt is om het KPN HotSpot te kraken, anders was ik voor de rest van de maand offline.

  13. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ik heb welliswaar een 3g model, alleen gebruik ik het nooit
    toevallig dan gekeken of google maps werkt, en dat werkt
    gps heb je ook met een 3d model, niet met wifi only