Forum

Topic: Waar ps vita kopen? En welk model?

Anoniem's avatar

Zoals de titel zegt zou ik graag te weten komen waar ik de ps vita het beste bestel. En welk model met enkel wifi of 3g want het enigste verschil is de gps functie zeker? Nu vroeg ik mij ook nog af of er een pricedrop zit aan te komen of niet want het lijkt me maar stom een psvita te kopen voor 200€ en dan een maand later te zien dat die nog maar 150€ kost. Alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1374 XP
    rva_96's avatar

    3g: gps en de mogelijkheid om social media te checken waar geen wifi is ( je kan dus niet op 3g online gamen )

    Momenteel zit er (nog) geen prijsdrop aan te komen, winkels hebben hem zelf al langzamerhand goedkoper gemaakt. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat Sony het als nog doet maar daar is niks over gezegt.

    Momenteel raad ik je deze http://www.budgetgaming.nl/game-profile/playstation+vita+console+wifi_PSVita.html site aan.

  2. 6 XP
    Tales's avatar

    3g: gps en de mogelijkheid om social media te checken waar geen wifi is ( je kan dus niet op 3g online gamen )

    Momenteel zit er (nog) geen prijsdrop aan te komen, winkels hebben hem zelf al langzamerhand goedkoper gemaakt. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat Sony het als nog doet maar daar is niks over gezegt.

    Momenteel raad ik je deze http://www.budgetgaming.nl/game-profile/playstation+vita+console+wifi_PSVita.html site aan.

    Merciekes 😀 blijkbaar ligt de prijs dan toch overal wat hetzelfde. Zal hem wellicht dan maar in de dreamland gaan halen met 3G is maar 10 of 12 euro duurder dacht ik.

  3. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Merciekes 😀 blijkbaar ligt de prijs dan toch overal wat hetzelfde. Zal hem wellicht dan maar in de dreamland gaan halen met 3G is maar 10 of 12 euro duurder dacht ik.

    Voor 10 euro extra is het 3g het wel waard, maar bij 20 euro zou ik toch echt voor de wifi gaan 😛

  4. 6 XP
    Tales's avatar

    Voor 10 euro extra is het 3g het wel waard, maar bij 20 euro zou ik toch echt voor de wifi gaan 😛

    Hahahaha idd 😀 zo dacht ik er ook over xD voor die 10 euro meer maakt het niet echt uit e 🙂

  5. 161 XP
    ps3fan's avatar

    Heb vandaag psvita wifi + 4gb + nfs most wanted gehaald voor 245 bij mediamarkt

  6. 6 XP
    Tales's avatar

    Ik heb nu in het totaal 240 betaald voor een PS Vita Wifi + 3G + 16GB Kaart

  7. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Koop er een in Japan, dan heb je keuze uit zwart, wit, rood, en blauw.
    Ik vind mijn blauwe PS Vita toch veel mooier dan mijn zwarte.

  8. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Koop er een in Japan, dan heb je keuze uit zwart, wit, rood, en blauw.
    Ik vind mijn blauwe PS Vita toch veel mooier dan mijn zwarte.

    Importeren vanuit Japan kost denk wel een stukje meer? met import kosten etc. Persoonlijk zou ik wel voor een witte gaan ^^