Forum

Topic: Black Ops Declassified

Anoniem's avatar

Is Black Ops Declassified goed?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    Is Black Ops Declassified goed?

    de meeste mensen zeggen van niet

    ik hoorde dat resistance burning skies beter is

  2. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Ik heb me ondanks alle slechte reviews er toch mee vermaak

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Zeker veel beter dan Resistance Burning Skies. Ik vermaak me er heel goed mee.

  4. 321 XP
    The_darknessking's avatar

    Ik heb hem een dag bij een vriend gespeeld. Hij is bar slecht naar mijn mening. Veel te kort, slecht verhaal en AI die nogal raar kan doen. Ik zou mijn geld aan een andere vita game spenderen. zoals AC Liberation of Uncharted Golden Abbys.

  5. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Is Black Ops Declassified goed?

    Nee en het is 4 vs 4 en is dat cod ? Nee. Hou je van FPS en hou je van elke schietspel zelfs de slechte ( Aliens , duke nukem ) dan zou ik hem wel halen.

  6. 103 XP
    xleukx's avatar

    nee. koop killzone mercenary

  7. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Boutgame kan online niet eens gespeeld worden met nat type 3. KZ Mercenary wel, en die is veel beter en mooier

  8. 54 XP
    koekiemonster's avatar

    Kan zelf niet online komen (KPN bedankt!) en de single player is vrij lastig. Vond het idee wel erg leuk, maar de uitvoering van Resistance en Killzone is een stuk beter.

    Denk wel dat je fun hebt online, als dat lukt…

  9. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    ik heb m na lang twijfelen toch maar gehaald

    en ik zeg je eerlijk ik verwachte dat ie slechter zou zijn
    maar ik vermaak me er mee MP is leuk en ook snel zoals je van Cod’s gewent ben.

    graphics zijn wel op maar laten we eerlijk zijn zelfs op de consoles is call of duty geen pareltje.

    maar zowiezo geen 50 uitgeven ervoor,
    hooguit 25 a 30

  10. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    ik heb m na lang twijfelen toch maar gehaald

    en ik zeg je eerlijk ik verwachte dat ie slechter zou zijn
    maar ik vermaak me er mee MP is leuk en ook snel zoals je van Cod’s gewent ben.

    graphics zijn wel op maar laten we eerlijk zijn zelfs op de consoles is call of duty geen pareltje.

    maar zowiezo geen 50 uitgeven ervoor,
    hooguit 25 a 30

    Ben het hier zeker mee eens. Ik vind de game niet erg hoogstaand, maar het kan toch voor prima vermaak zorgen. Lang geleden dat ik ‘m gespeeld heb trouwens. Is de matchmaking ondertussen al wat beter?

  11. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    Ben het hier zeker mee eens. Ik vind de game niet erg hoogstaand, maar het kan toch voor prima vermaak zorgen. Lang geleden dat ik ‘m gespeeld heb trouwens. Is de matchmaking ondertussen al wat beter?

    ik merk af en toe wel rare dingen
    zoals dat je zomaar eruit word gekickt maar meestaal gaat het wel goed

  12. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    ik merk af en toe wel rare dingen
    zoals dat je zomaar eruit word gekickt maar meestaal gaat het wel goed

    Het probleem was voor mij vooral het in een potje komen.

  13. 152 XP
    Ghost-Fighter's avatar

    Het is (net zoals Resistance Burning Skies) geen hoogwaardige titel. Beide games zijn zeker vermakelijk, maar niet voor de €50 wat ze er (in het begin) bij de meeste winkels voor willen hebben. Persoonlijk heb ik me met beide games +/- een uurtje of 5 vermaakt.

    Zoals hier boven al meerde malen aangegeven is KillZone Mercenaries in alle opzichten (Verhaal, gameplay, multiplayer, graphics, speelduur) beter/leuker.