Forum

Topic: Battlefield premium kopen

Anoniem's avatar

Ik heb battlefield al sinds de release maar ik wil nu toch nog premium kopen. Heb B2K al maar de rest nog niet. Ik vind het wel alleen een beetje veel om nu nog de volle prijs te betalen omdat ik nu net zoveel betaal als dat ik een jaar geleden had kunnen doen. Weten jullie hoe je het goedkoopst aan BF premium kan komen? wat is jullie advies?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Je kan kijken als de premium editie voor onder de 50 euro te koop is, anders weet ik geen goedkopere manier.

  2. 169 XP
    henkie's avatar

    ja daar zat ik ook al naar te kijken maar t probleem is dat ik dan voor hetzelfde geld een nieuwe game kan kopen. Ik wil premium eigenlijk pas aanschaffen als ik het voor 30-35 kan krijgen.

    moeilijk dilemma..

  3. 8815 XP
    7th-son's avatar

    ik weet wel een goedkopere manier..
    al weet ik niet of het is toegestaan 😉

    1 woord: accountsharen

  4. 169 XP
    henkie's avatar

    ja ik heb alleen geen vrienden die premium hebben. en ik denk niet dat een random gast van bijvoorbeeld dit forum zijn account gegevens zomaar geeft.

  5. 417 XP
    Omer58's avatar

    ja ik heb alleen geen vrienden die premium hebben. en ik denk niet dat een random gast van bijvoorbeeld dit forum zijn account gegevens zomaar geeft.

    Ik raad je aan om de nieuwe BF3 Premium edition te kopen en je oude te verkopen, zo kan je je oude online pass niet weggeven, en is de nieuwe online pass samen met de premium code dus moet je je BF3 verkopen en vervolgens je account sharen met degene aan wie je het verkoopt, anders kan diegene niet online.
    Het moet wel iemand zijn die je goed kent, dus een neef ofzo, ik heb het zo gedaan en we hebben allebei premium zelfs.

  6. 169 XP
    henkie's avatar

    oh dus ik kan niet van iemand van marktplaats bijvoorbeeld, los een premium code kopen? die code moet gekoppelt zijn aan je online code?

  7. 8815 XP
    7th-son's avatar

    een gebruikte premium code werkt niet natuurlijk, tenzij je toegang krijgt tot zijn/haar psn account
    maar goed, zodra diegene zijn paswoord verandert, kun jij het al niet meer gebruiken

    ik heb samen met een maat van me een kompleet nieuw account aangemaakt
    samen Plus aangeschaft, dus ieder 25 euro betaald, en zo hebben we allebei toegang tot dat alles
    ook kopen we er games op die we samen spelen, of vaak spelen, bv uitbreiding van Black ops 2

  8. 169 XP
    henkie's avatar

    ja oke snap ik maar ik bedoelde eigenlijk of ik een ongebruikte premiumcode van iemand anders zijn premium edition wel op mijn eigen account kan gebruiken?

  9. 224 XP
    jiang153's avatar

    ja oke snap ik maar ik bedoelde eigenlijk of ik een ongebruikte premiumcode van iemand anders zijn premium edition wel op mijn eigen account kan gebruiken?

    Ja, maar wie koopt zijn premium edition code nou om vervolgens het niet in te voeren 😛

  10. 169 XP
    henkie's avatar

    ja weet ik eigenlijk niet haha marja misschien zijn er die wel te vinden op marktplaats

  11. 8815 XP
    7th-son's avatar

    je kunt altijd kijken

    maar let er wel op van wie je het koopt!
    straks geven ze je al een gebruikte code, en dan ben je de sjaak ipv henkie 😉

  12. 169 XP
    henkie's avatar

    XD ja dat wel ja