Forum

Topic: [SA:MP] JOIN IN: X-Portal

Anoniem's avatar

Goedehh- middag.
Jullie hebben van wel is een keer gehoort van SA:MP (San Andreas Multiplayer). Er zijn hier wel eens vaker threads over ge-opent, vaak van de server SA-PR, wat staat voor ‘San Andreas Roleplay’. Dit is een light-RP server, en ik raad je aan om hier je eerste stappen voor roleplay(!) te zetten. Buiten roleplay servers zijn er nog veel andere soorten servers, denk aan derby, (T)DM, stunt, etc.. Je hebt ook (enkele) servers die dit alles in 1 hebben. Daar ga ik jullie ook wat over vertellen, maar vooral over beide server waar ik op speel (vandaag alleen over X-Portal. Morgen over ‘mijn’ Roleplay server).

Website (CPU!): http://ucp.samp-xportal.com
HostName: • ZOMBIE APOCALYPSE • X-Portal • CARSUMO •
Address: server.samp-xportal.com:8003
Ping: 18
Mode: Double XP Weekend!
Map: X-Portal

Algemeen
X-Portal, je leest het goed. X-Portal is een server (niet van mij!) met verschillende gamemodes: Carsumo en Zombie Apocalypse (binnenkort een Roleplay, Stunt met power-ups, Derby en nog veel meer met unieke mogelijheden). X-Portal is naar mijn mening ge-wel-dig ge-script (als je een beetje ervaring hebt met SA:MP scripten dan).

Carsumo
Ik wil jullie graag een beetje meer vertellen over Carsumo, een van de gamemodes. Zombie Apocalypse snappen jullie denk ik wel (zombies afknallen en levelen met heel veel andere mogelijkheden). Carsumo is, wat de naam al zegt, sumoworstelen met auto’s. Je moet je tegenstanders zo hard mogelijk rammen, en hopen dat ze buiten de ring vallen (letterlijk vallen). Per tegenstander die je laat vallen, ontvang je 100XP. Met XP kun je betere, snellere of sterkere auto’s binnen slepen.

Clan
Binnenkort gaat het forum van X-Portal weer open (1 april – I’m Serious), en ik wil daarom met wat In-Game vrienden (meerendeel Nederlanders) een clan oprichten. Ik moet nog een heel stuk herschrijven voor een ander topic, dus ik hou het kort. Intresse? Comments love you.

Natuurlijk zijn er nog duizend dingen die ik je wil vertellen, maar aangezien er maar een tiental mensen dit bekijkt, en ik moe ben, en ik nog enkele topics moet schrijven, hou ik het kort.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.