Forum

Topic: Fifa 13 speeltype carrièr manager

Anoniem's avatar

Ik speel al een tijdje Fifa 13 en ik vind het echt leuk, maar ze zijden dat je ook een scheidsrechter carrière kan doen. Maar ik kan dat helemaal niet vinden.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 101 XP
    killermees's avatar

    Dat bestaat niet.

  2. 197 XP
    robin2000's avatar

    mensen wouden en dachten dat dit erin kwam en natuurlijk hoopten ze het maar het zit er echt niet in

  3. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Beetje onnodig om hier een thread over te maken want je googeled het en je weet het maarja. Het zit er niet in en het komt er (denk ik) ook nooit in aangezien je niet echt veel kan doen met scheidsrechteren

  4. 46 XP
    Lutiano's avatar

    hier in nederland zijn ze trouwens wel goed in scheidsrechtertje mollesteren, dusja niet veel met een scheidsrechter kunnen doen is onzin 😛

    Beetje onnodig om hier een thread over te maken want je googeled het en je weet het maarja. Het zit er niet in en het komt er (denk ik) ook nooit in aangezien je niet echt veel kan doen met scheidsrechteren

  5. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    hier in nederland zijn ze trouwens wel goed in scheidsrechtertje mollesteren, dusja niet veel met een scheidsrechter kunnen doen is onzin 😛

    Haha, ja maar dan zou het meer een vechtspel worden 😉

  6. 46 XP
    Lutiano's avatar

    hmmm maybe wel een combi mogelijk zoals in nhl games :P:P als je het niet met de beslissing eens bent heb je de mogelijkheid om fight modus te pakken 😛

    Haha, ja maar dan zou het meer een vechtspel worden 😉

  7. 13 XP
    justtdenniss_'s avatar

    Maar weten jullie een leuke SPELERS

    carrière? een jonge speler met veel potentie