Forum

Topic: PS3 wallpaper

Anoniem's avatar

Ik heb eens ooit ergens gelezen dat je zelf ook wallpaper van het internet kan plukken,en dan als achtergrond te zetten op je XBM menu van de PS3.

Natuurlijk kan ik ze uit de store halen, maar de meeste zijn de moeite niet waard.

Dus mijn vraag is : is het mogelijk om ergens wallpaper te krijgen en dan te gebruiken op je PS3 ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Je kunt op je PS3 naar een site gaan: www.allps3themes.com
    en daar kun je heel veel (gratis) thema’s vinden die je kunt downloaden en op je PS3 kunt gebruiken 😉
    Of als je je thema goed vind kun je ook alleen de achtergrond wijzigen naar een afbeelding die op je PS3 staat 🙂

  2. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb eens ooit ergens gelezen dat je zelf ook wallpaper van het internet kan plukken,en dan als achtergrond te zetten op je XBM menu van de PS3.

    Natuurlijk kan ik ze uit de store halen, maar de meeste zijn de moeite niet waard.

    Dus mijn vraag is : is het mogelijk om ergens wallpaper te krijgen en dan te gebruiken op je PS3 ?

    in principe kun je alle plaatjes die je ziet als wallpaper gebruiken
    kwestie van op een stick zetten met de pc, of wat dan ook, en dan op je ps3 zetten

  3. 321 XP
    The_darknessking's avatar

    Je kunt gewoon via je internetbrowser op de PS3 plaatjes downloaden. Vervolgens staan die bij afbeeldingen, je selecteert het plaatje dat je als achtergrond wilt. Je drukt op driehoekje en dan zie je een menu waar ook ”als achtergrond gebruiken” bij staat. 🙂

  4. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Top jongens,ga ik van het weekend eens rond kijken op de sites.
    Want de ps store heb weinig boeiends.