Forum

Topic: Uitloggen op Ipad lukt niet

Anoniem's avatar

Als ik me wil uitloggen via de Ipad dan lukt dit niet. Als ik rechts klik op ‘meldingen’ dan blijft de poppup niet lang genoeg zichtbaar/klikbaar om uit te loggen.

Bekend probleem en is hier een “truukje” voor?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ja, verwijder je Browser Geschiedenis, dan ben je ook hier van uitgelogd.

    Maar serieus, je kunt gewoon de Mobiele Versie gebruiken, en vanuit daar uitloggen.
    Op Android kun je ook een Dropdown Menu ingedrukt houden, en wanneer er een menuutje verschijnt, op de terug knop drukken.
    Alleen weet ik niet echt of dit op een iPad (vetgedrukt omdat ik jouw foutje verbeter) kan.

  2. 22 XP
    Pretender_NL's avatar

    Bedankt voor je antwoord.
    Inderdaad, uitloggen op de verwijder browser geschiedenis manier doe ik nu steeds maar dan ben ik dus ook bij alles uitgelogd…..

    Ik zal kijken naar die mobiele versie, thanks!

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Waarom zou je uberhaupt willen uitloggen?

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Waarom zou je uberhaupt willen uitloggen?

    Wellicht gebruiken meerdere mensen de iPad 😛

    @Topic: Ik zal even kijken hoe het kan dat die niet opengeklapt blijft, moet volgens mij een dropdown hack aan toegevoegd worden zodat die op tablets open blijft aangezien je daar geen hover hebt.

  5. 22 XP
    Pretender_NL's avatar

    Wellicht gebruiken meerdere mensen de iPad 😛
    .

    Inderdaad, meerdere gebruikers van de iPad + PSXaccount 😉

    @Topic: Ik zal even kijken hoe het kan dat die niet opengeklapt blijft, moet volgens mij een dropdown hack aan toegevoegd worden zodat die op tablets open blijft aangezien je daar geen hover hebt.

    Dat zou top zijn!

  6. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Inderdaad, meerdere gebruikers van de iPad + PSXaccount 😉

    Dat zou top zijn!

    Welke iOS-versie draai je overigens?

  7. 22 XP
    Pretender_NL's avatar

    Welke iOS-versie draai je overigens?

    6.1.3