Forum

Topic: Black ops 2 DLC

Anoniem's avatar

Hoi allemaal,

er is tot nu toe 1 DLC uit van black ops 2. binnekort komt er nog 1. nu heb ik heel wat fanatieke gamers in de klas die elke dag over die dlc praten en ik kijk er filmpjes over en wil ze ook graag, allebei. dus over teen tijd als de 2e ook uit is wil ik ze beide meteen kopen. alleen weet ik niet hoe dit werkt. moet je het in de store kopen ofzo en hoe zet je dat geld daar dan op. wil iemand het uitleggen van begin tot eind want ik weet ook niks van die store qua dingen kopen. ik weet dat dit voor veel mensen een simpel klusje is maar ik snap het niet.

Alvast bedankt,

Mark

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Er is inderdaad 1 manier om het te kopen, namelijk via: de store (op je playstation)

    Echter zijn er meer manieren om geld op je account te zetten:
    1. BankPas
    2. Voucher kaart in de normale echte winkel

    ————————————————————
    Ik ga ervan uit dat we het via optie 2 gaan doen (de voucherkaart in een echte winkel). Optie 2 is denk ik het makkelijkst en het handigst. Je gaat naar een (game) winkel toe, en koopt een voucher kaart.
    Je hebt dan 2 opties:

    1. €20
    2.€50

    Voor 1 DLC mappack is 20 euro genoeg, aangezien ze meestal 15 euro kosten. Een voucher kaart ziet eruit zoals hier onder, het kan wellicht iets anders eruit zien maar de mensen in je winkel kunnen je daarbij wel verder helpen.

    http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/693961_pb_01/430/playstation-network-voucher-20-euro-psp-ps3-(psn)-(playstation-3).jpg

    Wanneer je het gekocht hebt, maak je het open. Hierin zie je ALLEEN een kaart met een code erop (waarschijnlijk moet je nog een laag wegkrassen voordat je de code ziet). Je gaat naar de store, en volgens mij links of rechtsboven is er een optie om een code in te vullen.

    Je klikt op de optie om een code in te vullen, en je vult de code in die op het kaartje staat. Als het goed is, is er dan 20 euro aan je account toegevoegd. Vervolgens zoek je de DLC op die je wilt kopen. Je klikt op download en tadaah. Je hebt gekocht, verder gaat die automatisch downloaden en je moet wachten tot de download klaar is.

  2. 8 XP
    bluewhitearmy's avatar

    bedankt goede uitleg maar heb nog een aantal kleine vraagjes.

    als je daar in de winkel komt wat vragen ze dan allemaal. of is het gewoon geld geven je krijgt het kaartje en klaar of moet je allemaal dingen beantwoorden. en als je die dlc nou eenmaal hebt en je doet bijvoorbeeld team deathmatch. er is een map uit de dlc. komt die er dan zomaar in of een speciaal ding moet je openenen. en kan je echt geen 30?

    bedankt goede uitleg maar heb nog een aantal kleine vraagjes.

    als je daar in de winkel komt wat vragen ze dan allemaal. of is het gewoon geld geven je krijgt het kaartje en klaar of moet je allemaal dingen beantwoorden. en als je die dlc nou eenmaal hebt en je doet bijvoorbeeld team deathmatch. er is een map uit de dlc. komt die er dan zomaar in of een speciaal ding moet je openenen. en kan je echt geen 30?

    ohja en als je dan die code invult moet je dan nog meer invullen is op de ps vita wel zo moet je nog meer codes etc invullen. en straat zulk soort dingen of is het echt alleen de code

    bedankt

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Nee je kan geen 30, er komen in totaal 4 DLC’s uit dus je kan ze beter allemaal kopen/of niks straks anders vind je later niemand die dezelfde DLC(‘s) heeft.
    Dan zou de Season Pass voordelig zijn, 52 eu en dan kan je ze allemaal gratis downloaden, de eerste nu al en de volgende later.
    Je vraagt gewoon bij de Dixons ofzo om een Playstation Netwerk kaart van 20,-
    Als een DLC net uit is is er een aparte playlist waar je die kan spelen maar ze zitten ook automatisch in de normale playlists als je hem gekocht hebt.

  4. 8 XP
    bluewhitearmy's avatar

    dus nog even voor de duidelijkheid.

    ik ga morgen naar de gamemania met 50 euro. ik vraag om een voucherkaart en krijg een van 50 euro waarde. ik hoef voor de rest niet dingen te beantwoorden of in te vullen. ik ga naar huis en ga op de ps3 naar de store. ik ga naar codes en typ de code in die ik kreeg. ik typ bij zoek in black ops 2 en ga naar de dlc die ik nog niet had. ( die ene met die rise enzo). ik koop hem en download het. als ik hem download hoef ik niet zon hele lijst in te vullen met straatnamen bankpas en zulk soort dingen.

    Ik denk/hoop dat dit goed is?

    bedankt

  5. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    dus nog even voor de duidelijkheid.

    ik ga morgen naar de gamemania met 50 euro. ik vraag om een voucherkaart en krijg een van 50 euro waarde. ik hoef voor de rest niet dingen te beantwoorden of in te vullen. ik ga naar huis en ga op de ps3 naar de store. ik ga naar codes en typ de code in die ik kreeg. ik typ bij zoek in black ops 2 en ga naar de dlc die ik nog niet had. ( die ene met die rise enzo). ik koop hem en download het. als ik hem download hoef ik niet zon hele lijst in te vullen met straatnamen bankpas en zulk soort dingen.

    Ik denk/hoop dat dit goed is?

    bedankt

    Jup zo moet je het doen, ik zou dus alle Mappacks kopen maar zo werkt het met alle games. 😉

  6. 8 XP
    bluewhitearmy's avatar

    laatste dingetje, als jij een dlc koopt, hoef je dan echt niet allemaal gegevens in te vullen. dat moet ik op de vita wel. dan moet je straatnaam en bankpas en nummer en alles invoeren

    ohja en werkt het bij de ps vita hetzelfde , kun je daar ook een vouche rkaart voor kopen van 20 of 50 euro

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    laatste dingetje, als jij een dlc koopt, hoef je dan echt niet allemaal gegevens in te vullen. dat moet ik op de vita wel. dan moet je straatnaam en bankpas en nummer en alles invoeren

    ohja en werkt het bij de ps vita hetzelfde , kun je daar ook een vouche rkaart voor kopen van 20 of 50 euro

    Vita weet ik niet, maar ik denk het wel. Je hoeft totaal geen gegevens in te vullen. Alleen als je het via CreditCard koopt wel, dan kan je het precieze bedrag aangeven. 🙂

  8. 8 XP
    bluewhitearmy's avatar

    ok top bedankt. dit was het. ga binnenkort als ik het geld heb even naar de winkel voor de code. bedankt

  9. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    laatste dingetje, als jij een dlc koopt, hoef je dan echt niet allemaal gegevens in te vullen. dat moet ik op de vita wel. dan moet je straatnaam en bankpas en nummer en alles invoeren

    ohja en werkt het bij de ps vita hetzelfde , kun je daar ook een vouche rkaart voor kopen van 20 of 50 euro

    Als je een voucher koopt hoef je nooit gegevens in te vullen. Dat is namelijk het nut van een voucher dus voor de psvita ook niet. Kan ik je met zekerheid zeggen want heb er 1.

  10. 8 XP
    bluewhitearmy's avatar

    ok thanks. nog 1 ding. die camos. zijn die al voor de ps 3 en hoe duur zijn die, en kan ik ook met die voucher kaart nuketown online en zombies nuketown kopen???

  11. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Die camo’s komen 16 April uit en kosten 2 euro ( 9 stuks totaal, + nog extra create a classes voor 2 eu en nog Calling Cards voor 1 eu van landen als je wilt ), en die kan je ook met een voucher kopen, alles uit de Store kan je daarmee kopen. Nuketown Zombies wordt 5 eu 16 April, en 16 April zal Nuketown 2025 Online gratis ziijn, het wordt dan een verplichte download en je zult niks hoeven te betalen. 😀

    Camo Info en meer:

    http://www.youtube.com/watch?v=5-WRybZCU74

  12. 168 XP
    MrSvenGame's avatar

    ok thanks. nog 1 ding. die camos. zijn die al voor de ps 3 en hoe duur zijn die, en kan ik ook met die voucher kaart nuketown online en zombies nuketown kopen???

    Als je een season pass koopt krijg je alle dlc’s die er al zijn en nog uit moeten komen. Je krijgt er dus ook Nuketown Zombies bij. Nuketown 2025 kan je ergens deze week gratis downloaden en je kan dan ook de nieuwe camo’s kopen.

    Je kan ook vragen aan een vriend of hij wilt inloggen op jou ps3 (moet hij wel op een andere gebruiker inloggen) en dan kan hij alle map packs die hij heeft gekocht gratis voor je downloaden (als hij dat niet al bij iemand anders heeft gedaan). Of je koopt een season pass samen met een vriend en betaald ieder de helft, dan logt hij via een andere gebruiker in op jou ps3 (of andersom) en kan je hem ook downloaden 😉

  13. 8 XP
    bluewhitearmy's avatar

    sorry dat ik zoveel vragen stel. maar MrSvenGame zegt nu dat je gratis kan downloaden nuketown 2025 en zombies daarvan ook. maar als ik in de ps store intyp komt er dan binnekort wel te staan dat ie gratis is ik heb hem nog niet. en verschijnt hij dan gewoon weer op die wereldbol

  14. 168 XP
    MrSvenGame's avatar

    sorry dat ik zoveel vragen stel. maar MrSvenGame zegt nu dat je gratis kan downloaden nuketown 2025 en zombies daarvan ook. maar als ik in de ps store intyp komt er dan binnekort wel te staan dat ie gratis is ik heb hem nog niet. en verschijnt hij dan gewoon weer op die wereldbol

    Alleen Nuketown 2025 word gratis te downloaden, Nuketown zombies moet je kopen. Maar zoals ik al heb gezegt kan een vriend van je inloggen op jou ps3 en het gratis voor je downloaden als hij een dlc heeft die jij niet hebt (zoek maar op op youtube: gameshare).

  15. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Alleen Nuketown 2025 word gratis te downloaden, Nuketown zombies moet je kopen. Maar zoals ik al heb gezegt kan een vriend van je inloggen op jou ps3 en het gratis voor je downloaden als hij een dlc heeft die jij niet hebt (zoek maar op op youtube: gameshare).

    Waarschijnlijk snapt hij het niet maarja