Forum

Topic: Eens gedownload, altijd downloadbaar?

Anoniem's avatar

Ik ben PS Plus lid en ik heb de Metal Gear Solid HD Collection gratis gedownload. Ik vind het echter geen supervette game en ik.wil ‘m nu verwijderen om wat ruimte vrij te maken op de memorycard. Ik wil de game echter niet voor altijd kwijt. Hij is nu niet meer gratis te downloaden uit de Store. Nou heb ik.meegekregen dat als ik de game nu verwijder, ik hem zolang ik PS Plus lid ben altijd via mijn downloadlijst weer gratis kan downloaden. Voordat ik de game daadwerkelijk verwijder zou ik graag eerst een bevestiging willen dat ik hem 100% zeker later nog kan downloaden. Kan iemand die bevestiging geven?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Jazeker, zolang je PS Plus lid bent, kan je hem altijd* her-downloaden. Je kan hem gewoon opsnorren in je download-list.

    * (altijd, zolang Sony hem in de Store houdt. Als hij daar verwijderd is, ligt het er maar net aan of ze het bestand zelf wel voor download beschikbaar houden natuurlijk)

  2. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Jazeker, zolang je PS Plus lid bent, kan je hem altijd* her-downloaden. Je kan hem gewoon opsnorren in je download-list.

    * (altijd, zolang Sony hem in de Store houdt. Als hij daar verwijderd is, ligt het er maar net aan of ze het bestand zelf wel voor download beschikbaar houden natuurlijk)

    Kan het nog duidelijker dan dit? Goed uitgelegd man.

  3. 8838 XP
    7th-son's avatar

    misschien nog wel handig om toe te voegen, dat mocht je nou een tijd geen PLUS lid meer zijn, en dan ineens weer wel, schijn je dus die games weer opnieuw te kunnen spelen/downloaden

    En wat ik ooit heb gelezen, is dat er bepaalde content altijd beschikbaar voor je blijft, eenmaal gedownload
    volgens mij zijn dat:
    – Thema’s/Avatars
    – Games/DLC waar je een korting op krijgt dmv PLUS

    ik weet niet hoe het zit met gratis DLC van games, als die er uberhaupt zijn?

  4. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Thanks, dan ga ik ‘m nu verwijderen en de demo van DOA5+ downloaden.:)

  5. 261 XP
    kblade's avatar

    Doa5 is best vet! maar de grootte is te groot. Het is eigenlijk de hele game maar zonder toegang tot story

  6. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Door ruimte te kort op mijn PS3 HDD en PS Vita Memory Card heb ik er alle ervaring mee met het verwijderen van games… 🙁

    Maar de goede kant van het verhaal is dat je alles gewoon weer opnieuw kunt downloaden vanuit je download list, ook DLC. 😉 Ik heb nog nooit een melding gehad dat ik iets niet meer opnieuw kon downloaden eigenlijk. En het klopt inderdaad ook dat wanneer je een tijdje geen PSN+ Member bent en later toch weer wel besluit een abo te nemen, dat je wanneer je je weer PSN+ Lid bent de voorheen gedownloade items weer opnieuw kunt downloaden.

  7. 98 XP
    BudsieBuds's avatar

    Door ruimte te kort op mijn PS3 HDD en PS Vita Memory Card heb ik er alle ervaring mee met het verwijderen van games… 🙁

    Maar de goede kant van het verhaal is dat je alles gewoon weer opnieuw kunt downloaden vanuit je download list, ook DLC. 😉 Ik heb nog nooit een melding gehad dat ik iets niet meer opnieuw kon downloaden eigenlijk. En het klopt inderdaad ook dat wanneer je een tijdje geen PSN+ Member bent en later toch weer wel besluit een abo te nemen, dat je wanneer je je weer PSN+ Lid bent de voorheen gedownloade items weer opnieuw kunt downloaden.

    Waarom geen nieuwe HDD in je PS3 schroeven? Ik heb dit ook gedaan, het is eigenlijk wel een must voor alle PS+ members.
    Gelukkig heeft Sony dit mogelijk gemaakt en het is nog makkelijk ook.

  8. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Waarom geen nieuwe HDD in je PS3 schroeven? Ik heb dit ook gedaan, het is eigenlijk wel een must voor alle PS+ members.
    Gelukkig heeft Sony dit mogelijk gemaakt en het is nog makkelijk ook.

    Nou ja makkelijk…. Makkelijk had ik het gevonden als er meteen bij aankoop al minstens een TerraByte HDD in had gezeten bij aanschaf. 😉 Oké iets te veel gevraagd voor een 3 jaar oude PS3. Maar dan nog had ik het nog veel makkelijker gevonden als er middels een USB aansluiting een externe HDD aangesloten had kunnen worden.

    Ik ben gewoon als de dood dat ik het verpruts. Dat ik uiteindelijk dus met een grotere HDD zit die het niet meer doet en een PS3 die door mijn geklungel ook kapot is gegaan…