Forum

Topic: black ops 2 prestige

Anoniem's avatar

hoi allemaal.

ik ben net black ops 2 aan het spelen en werd net 1e prestige. maar ik had genoeg xp alleen ik werd maar geen eerstre. ik bleef maar in level 55. dus toen klikte ik ergens op zodat ik wel prestige werd. nu zijn al mijn wapens weg en kan ik geen create a class doen want er staat. availbale at level 4

ik klikte op barracks en toen op prestige en toen op x en toen was alles weg. de scorestreks heb ik nog wel maar al mijn wapens enzo niet meer ik moet daarmee opnieuw weet iemand hoe dit veranderd kan worden

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Je moet gewoon ranken tot het level wanneer je weer een bepaald wapen vrij speelt, je behoud wel gewoon je camo’s en attachments wanneer je prestige doet.

  2. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    noob xD

  3. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Haha pas op dat je niet alle stats reset :P.

  4. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Je moet weer levelen om alles te halen netzoals je in de 0ste Prestige hebt gedaan, wil je dit niet Prestige dan niet duhhh dat is het hele punt xD

  5. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Heb je de zinnen gelezen als je op prestige klikt?
    Daar staat dat alles weg is en dat je die opnieuw moet unlocken…
    is al vanaf CoD4 xP

  6. 1064 XP
    jonas46's avatar

    hoi allemaal.

    ik ben net black ops 2 aan het spelen en werd net 1e prestige. maar ik had genoeg xp alleen ik werd maar geen eerstre. ik bleef maar in level 55. dus toen klikte ik ergens op zodat ik wel prestige werd. nu zijn al mijn wapens weg en kan ik geen create a class doen want er staat. availbale at level 4

    ik klikte op barracks en toen op prestige en toen op x en toen was alles weg. de scorestreks heb ik nog wel maar al mijn wapens enzo niet meer ik moet daarmee opnieuw weet iemand hoe dit veranderd kan worden

    sorry hoor, maar dit is toch wel een domme vraag. wanneer je prestige doet wordt je tot drie maal toe gewaarschuwd dat je alles kwijt bent. spijtig voor jou maar volgende keer beter lezen i.p.v button bashing !

  7. 247 XP
    robinho123's avatar

    maar het is toch dom dat je dan alles opnieuw moet. nu kan je de hele 2e prestige de an-94 bijvoorbeeld niet gebruike. die unlock je pas in 49 ofzoiets.

  8. 1064 XP
    jonas46's avatar

    maar het is toch dom dat je dan alles opnieuw moet. nu kan je de hele 2e prestige de an-94 bijvoorbeeld niet gebruike. die unlock je pas in 49 ofzoiets.

    Dat is nu eenmaal het spel, daar draait juist het hele prestige systeem om he.

  9. 261 XP
    kblade's avatar

    geen fresh restart selecteren bij presteige rewards!!!! dan ben je alles kwijt dus ook wapen lvl enz

  10. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    maar het is toch dom dat je dan alles opnieuw moet. nu kan je de hele 2e prestige de an-94 bijvoorbeeld niet gebruike. die unlock je pas in 49 ofzoiets.

    Je hebt een token waarmee je iets permanent kan unlocken

  11. 163 XP
    angelochiela's avatar

    Wat een sukkel ben jij haha

    hoi allemaal.

    ik ben net black ops 2 aan het spelen en werd net 1e prestige. maar ik had genoeg xp alleen ik werd maar geen eerstre. ik bleef maar in level 55. dus toen klikte ik ergens op zodat ik wel prestige werd. nu zijn al mijn wapens weg en kan ik geen create a class doen want er staat. availbale at level 4

    ik klikte op barracks en toen op prestige en toen op x en toen was alles weg. de scorestreks heb ik nog wel maar al mijn wapens enzo niet meer ik moet daarmee opnieuw weet iemand hoe dit veranderd kan worden

  12. 2457 XP
    peyj's avatar

    Vergeet niet dat niet iedereen hier een ervaren gamer is of goed Engels kan. Daarnaast lezen mensen teksten graag niet. Kijk maar eens naar al die mensen die een toolbar erbij installeren of andere rotzooi als ze een programma downloaden.

    Even ontopic. Je raakt alles kwijt, maar je krijgt wel tokens. Hiermee kan je iets vroeg unlocken. Het zij een scorestreak, wapen, perk, wildcard. Dit is aan te raden als je graag met een bepaald wapen speelt. Prestige levert je niet veel extra’s, behalve wat nieuwe challenges en een nieuw icoontje. Persoonlijk doe ik het omdat het me anders gaat vervelen 😛 en ik speel graag per prestige met een ander wapen. Daarnaast verlies je je wapen misschien wel, maar de camo en attachments blijven. Tenzie je deze prestiged, want dat kan ook nog. Wapen prestige kan twee keer, hierbij raak je dus wel alle attachments kwijt (camo dus niet!). Prestige 1 is clan sign op wapen, prestige 2 is je gamercard op je wapen. Niet speciaal, maar wel leuk.

  13. 247 XP
    robinho123's avatar

    oke bedankt

    laatste wist ik niet is ook handig

  14. Anoniem -
    77.173.173.xxx's avatar

    Lol staat er ook 0 xp needed

  15. Anoniem -
    77.173.173.xxx's avatar

    En als k dan Bijv 1000 xp haal word ik nog steeds geen prestige hoe kan dat