Forum

Topic: Far Cry 3 Multiplayer

Anoniem's avatar

hallo iedereen

Aangezien mijn BO2 online niet goed werkt zou ik graag Far Cry 3 online spelen maar het probleem is dat ik ook bij Far Cry 3 problemen ondervind. Als ik naar snelle match ga word ik bij een lobby aangesloten waar geen andere spelers in zitten vervolgens begint er een match maar het spel blijft eeuwig in het laadscherm zitten zodat ik genoodzaakt ben om het spel af te sluiten. Nochtans ging het spelen en aansluiten bij een lobby erg vlot in het begin. Ligt dit aan mijn internetverbinding? PSN? Ubisoft? Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    t ligt aan aan ubisoft

  2. 121 XP
    GTA5owns's avatar

    Zou kunnen bij AC3 heb ik ook problemen met de matchmaking

  3. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    hallo iedereen

    Aangezien mijn BO2 online niet goed werkt zou ik graag Far Cry 3 online spelen maar het probleem is dat ik ook bij Far Cry 3 problemen ondervind. Als ik naar snelle match ga word ik bij een lobby aangesloten waar geen andere spelers in zitten vervolgens begint er een match maar het spel blijft eeuwig in het laadscherm zitten zodat ik genoodzaakt ben om het spel af te sluiten. Nochtans ging het spelen en aansluiten bij een lobby erg vlot in het begin. Ligt dit aan mijn internetverbinding? PSN? Ubisoft? Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen!

    Het is gewoon een drama 🙁 Daarom ben ik snel mee gestopt 🙁

  4. 1398 XP
    nis156's avatar

    hallo iedereen

    Aangezien mijn BO2 online niet goed werkt zou ik graag Far Cry 3 online spelen maar het probleem is dat ik ook bij Far Cry 3 problemen ondervind. Als ik naar snelle match ga word ik bij een lobby aangesloten waar geen andere spelers in zitten vervolgens begint er een match maar het spel blijft eeuwig in het laadscherm zitten zodat ik genoodzaakt ben om het spel af te sluiten. Nochtans ging het spelen en aansluiten bij een lobby erg vlot in het begin. Ligt dit aan mijn internetverbinding? PSN? Ubisoft? Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen!

    Wat is je NAT Type? Misschien is je internet toch een probleem.