Forum

Topic: COD Black ops 2 gekraak

Anoniem's avatar

Elke keer als ik Black ops 2 opstart en multiplayer ga spelen gaat het gewoon goed, maar als ik zombies een half uur en soms een uur speel ddan hoor ik zo’n irritant gekraak dat niet weggaat behalve als ik me ps3 uitzet.
Weet iemand hoe dit komt en/of dit kan worden verholpen.

Mvg,
RD

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    Je hdmi en geluidsinstellingen resetten had dit ook nadat ik effe mijn ps3 van mijn tv naar een beeldscherm had aangesloten

  2. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    BO2 heeft wel heel veel kwaaltjes die ook nog eens schadelijk kunnen zijn…..

  3. 8815 XP
    7th-son's avatar

    heb ook wel eens dat het geluid van de game wegvalt, en dan alleen maar gekraak hoor
    resetten is dan de enige remedie
    is dan alleen niet in zombie mode, maar normaal online

  4. 168 XP
    MrSvenGame's avatar

    Misschien helpt het als je de textures naar je hdd installeerd, ik weet het niet zeker maar het is het proberen waard 😉

  5. 2 XP
    RoyalDutch020's avatar

    oke bedankt allemaal het probleem is verholpen ik heb et al zeker geen 3dagen meer gehad dusja 🙂

  6. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Ja ik heb het ook soms waarschijnlijk ligt het aan mijn ps3 want als ik mijn headset naar het geluid toe plug hoor ik het ook. Maar als ik de ps3 opnieuw opstart is het weg.

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ja ik heb het ook soms waarschijnlijk ligt het aan mijn ps3 want als ik mijn headset naar het geluid toe plug hoor ik het ook. Maar als ik de ps3 opnieuw opstart is het weg.

    Yeah, same problem over here 🙂