Forum

Topic: Ps4,iPod 5,Smartphone (SGS4)?

Anoniem's avatar

Ik ben binnenkort jarig 20 april en wil ze allee 3 wel hebben maar wat is eigenlijk het beste om te kopen en waar heb je meest aan ?

Greetzz,Jarni

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    PS4? Lijkt me sterk als je binnenkort jarig bent. Of je vraagt natuurlijk geld en wacht tot eind 2013 (zonder uitstel van sony wat ook kan gebeuren)

  2. 6 XP
    Jarnike009's avatar

    Ja als ik geld heb koop ik er iets mee einde 2013
    Maar die galaxy s4 staat me wek aan en komt in mei uit

  3. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik weet niet hoe oud je ben? Maar als je toch iets wit voor je verjaardag (mijn mening hé:)), zou ik wat anders dan geld vragen:):) Dus S4 is perfect, of de Xperia Z die zou dan al wel wat goedkoper zijn, 2de hand wellicht voor 350.

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Altijd gaan voor een cadeau ipv geld. Krijg je vaak meer qua waarde. Bedoel je trouwens iphone 5?

  5. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ipod 5 zou ik sowieso niet nemen! Heerlijk apparaat hoor! maar ik heb altijd liever 2 dingen in 1. Alles wat je met een ipod kan, kan je ook met een smartphone/iphone.

    Dus uit het rijtje zou ik PERSOONLIJk de ipod 5 al weg halen, omdat de galaxy s4 net zo veel en zelfs meer kan!
    ———————-

    PS4 VS Galaxy s4….
    Hmmm moeilijk, ben je zelf al in het bezit van het smartphone?
    Ben je al in het bezit van een console (current-gen) ?

    Dat zijn misschien 2 vragen die je je eerst moet afvragen.

  6. 6 XP
    Jarnike009's avatar

    Ipod 5 zou ik sowieso niet nemen! Heerlijk apparaat hoor! maar ik heb altijd liever 2 dingen in 1. Alles wat je met een ipod kan, kan je ook met een smartphone/iphone.

    Dus uit het rijtje zou ik PERSOONLIJk de ipod 5 al weg halen, omdat de galaxy s4 net zo veel en zelfs meer kan!
    ———————-

    PS4 VS Galaxy s4….
    Hmmm moeilijk, ben je zelf al in het bezit van het smartphone?
    Ben je al in het bezit van een console (current-gen) ?

    Dat zijn misschien 2 vragen die je je eerst moet afvragen.

    Ik bezit ze alle 2 nog niet en ik ben 12 maar ik denk dat ik voor de ps4 ga en volgend jaar voor een s4 want ik ken iemand die smartphones 400 goedkoper kan krijgen

  7. 151 XP
    Sadeesh's avatar

    Ik zou gaan voor de PS4!