Forum

Topic: Message Icoon

Anoniem's avatar

Hallo, ik vroeg me af of jullie al bekend waren met het probleem waar het message icoontje heel groot is? het icoontje waaronder staat welke meldingen je hebt en als je je muis erop houdt dan laat ie een link zien naar je profiel. Bij mijn computeris het icoon heel groot geworden opeens en het wordt groter iedere keer dat ik er overheen kom met mijn muis.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik begrijp niet wat je bedoelt man:P

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Heb je een screenshot? Geen flauw idee waar je het over hebt namelijk 😛

  3. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Sorry, ik hoopte dat ik het kon beschrijven en dan geen screenshot hoefde te maken 😛 maar ik heb er nu wel een

    http://i1235.photobucket.com/albums/ff434/pikeepikee/Screenshot2013-04-20at91443PM.png

    En hier is er nog een waarbij het icoon helemaal groot is geworden doordat ik eroverheen ging, ik moest trouwens uitzoomen met mijn browser om het er helemaal op te krijgen:
    http://i1235.photobucket.com/albums/ff434/pikeepikee/Screenshot2013-04-21at10302PM.png

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Dude! Haha, dat klopt inderdaad van geen kant, welke versie Safari is dat en welke versie OS X draai je? Heb je Javascript ook aanstaan?

  5. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Dude! Haha, dat klopt inderdaad van geen kant, welke versie Safari is dat en welke versie OS X draai je? Heb je Javascript ook aanstaan?

    Haha, leuke reactie 😉 Ik heb Safari 5.1.8, OS X 10.6.8 en Javascript staat aan 🙂

  6. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Geen probleem bij mij:
    http://www.mkgirlism.eu/files/images/Screen Shot 2013-04-22 at 19.18.09.png
    Misschien tijd voor een Upgrade?

  7. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik heb geupdate, maar er is niks verbeterd.

  8. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb het niet over een Update, ik heb het over een Upgrade.
    Je weet wel, van dat oude 10.6 naar het nieuwe 10.8!

  9. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik heb een paar Mac’s geprobeerd inclusief me eigen maar ik kan het niet nabootsen, ben toch echt bang dat dit een lokaal probleem is bij jou. De code e.d. van het icoon is ook allemaal prima en ik ken niemand anders die het probleem ook heeft.

    Mochten er mensen zijn met het probleem, meldt u graag.

    Voor nu kan ik je helaas niet helpen omdat het erop lijkt client-side te zijn, sorry!

  10. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik heb een paar Mac’s geprobeerd inclusief me eigen maar ik kan het niet nabootsen, ben toch echt bang dat dit een lokaal probleem is bij jou. De code e.d. van het icoon is ook allemaal prima en ik ken niemand anders die het probleem ook heeft.

    Mochten er mensen zijn met het probleem, meldt u graag.

    Voor nu kan ik je helaas niet helpen omdat het erop lijkt client-side te zijn, sorry!

    Jammer, ik zal nog wat dingen proberen, ik laat wel weten of het helpt 🙂