Forum

Topic: Ratchet & Clank Film:D

Anoniem's avatar

Als fan van de Ratchet & Clank gameserie vond ik dit op de playstation blog site.

Bron: Playstation Blog:D

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Als fan van de Ratchet & Clank gameserie vond ik dit op de playstation blog site.

    Bron: Playstation Blog:D

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FDDHd-reopY

    Ik zag het op nu.nl! Zo te zien gaan ze wel dezelfde humor in de film stoppen. Alleen duurt het nog zo lang tot dat die uitkomt.. 2015..

  2. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Inderdaad…2015 zo……….ver………….weg!:P

  3. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ja, dat was nou precies wat mij ook op viel, een aankondiging van een film die pas in 2015 uitkomt. Dat is nog erg ver weg, wat niet maakt dat ik geen interesse in de film heb. Hij had van mij alleen niet nu al aangekondigd hoeven worden.

    Maar goed, laten we hopen dat er ruim voor die tijd nog een nieuwe Ratchet & Clank game uitkomt. 😉

  4. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ja, dat was nou precies wat mij ook op viel, een aankondiging van een film die pas in 2015 uitkomt. Dat is nog erg ver weg, wat niet maakt dat ik geen interesse in de film heb. Hij had van mij alleen niet nu al aangekondigd hoeven worden.

    Maar goed, laten we hopen dat er ruim voor die tijd nog een nieuwe Ratchet & Clank game uitkomt. 😉

    Zal toch wel? Waarschijnlijk is dit ook een teken dat ze op de PS4 verder gaan. Who knows:P