Forum

Topic: Soul sacrifice demo

Anoniem's avatar

Het is mogelijk ok je savegame van de demo mee te nemen naar de volledige versie.
Maar hoe zit dit dan met het demo bestand van 1.2gig? Kun je dit verwijderen of moet die erop blijven?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    ik neem aan dat de volledige game de save over neemt en hem zelf gaat gebruiken waardoor je de demo gewoon kunt verwijderen nadat je een save hebt gemaakt met de volledige

  2. 357 XP
    xIvanJ's avatar

    Als je een demo hebt op je Vita, en je zet dan of het volledige spel erin, of je installeert de full game dan sla je die op OVER de demo. Dus je hoeft je hier niet druk om te maken!

  3. 2417 XP
    Sensu's avatar

    De complete game is 1600MB ongeveer, deze nam mijn savegame vlekkeloos over. Ben wel overnieuw begonnen, though. Had ik zin in. Het eerste deel duurt toch niet zo lang.

  4. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Heb ik ook gemerkt, voor een Demo, voelt het aan als een volledig spel.
    Zie hier, een Video van mij:
    http://www.youtube.com/watch?v=q-jz4rjD4Nw

  5. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    En wat vonden jullie van deze demo?

  6. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik vond deze wel goed, begrijpelijk, alleen denk ik wel dat ik het qua moeilijkheidsgraad het later te moeilijk ga vinden.

  7. 357 XP
    xIvanJ's avatar

    En wat vonden jullie van deze demo?

    Instant buy :p

  8. 530 XP
    Wintermute's avatar

    En wat vonden jullie van deze demo?

    Goed, goeie weergave waar de game over zou gaan, goeie duur, net dat de experience overgaat naar de main game.
    En zeer netjes dat je ook de online MP kon proberen.
    Eigenlijk zou dit als standaard gehandhaafd moeten worden voor demo’s.

    Dat gezegd, zie ik er vanaf de game zelf dag 1 te halen.(was ik wel van plan)
    Sure, mooie game, leuk sfeertje, soundtrack is tof, maar t’s toch een dungeon crawler.
    En daar heb ik even geen zin in. ( ik heb game buien, dan weer zin in dit, dan weer dat)

  9. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Ik vond deze wel goed, begrijpelijk, alleen denk ik wel dat ik het qua moeilijkheidsgraad het later te moeilijk ga vinden.

    Het wordt een stuk moeilijker, idd.

  10. 530 XP
    Wintermute's avatar

    Het wordt een stuk moeilijker, idd.

    Ik kreeg hierdoor het gevoel dat de game meer bedoeld was om met meerderen te spelen.
    Vooral de Boss battles.
    Deed me denken aan MGS Peace Walker eigenlijk.

  11. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Hoe heb je de PS Vita zo kunnen filmen?

  12. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    De PS Vita is gemod, het heeft een Mini USB poort, dat Video signalen doorstuurt naar een Windows PC.

  13. 1034 XP
    mickvl's avatar

    De PS Vita is gemod, het heeft een Mini USB poort, dat Video signalen doorstuurt naar een Windows PC.

    Dus mensen zoals ik kunnen dat niet?

  14. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Nope.