Forum

Topic: Het officiële PSX-Sense FIFA 13 competitie

Anoniem's avatar

Heb gevraagd in het oude FIFA 13 toernooi topic of we het toernooi opnieuw zullen starten, verschillende leden hebben toegestemd en daardoor gaan we het dan ook maar eens doen!

Regels gelden hetzelfde allemaal nog als hiervoor.

Competitieregels
– De competitie begint op maandag 05-05-2013
– Per direct mogen de tegenstanders van de week van 5 mei tot en met 12 mei een dag en tijdstip afspreken. Dit is de manier waarop we te werk gaan. Elk weekend spreek je persoonlijk, in dit topic of via persoonlijke berichten, af wanneer jullie de wedstrijd spelen.
– Wanneer één van de spelers een volledige week niet kan, spreek dan af dat je de wedstrijd zo snel mogelijk inhaalt. Post dit ook in dit topic.
– Mocht je tegenstanders geen reactie geven (via PSX of PSN) post dit dan in dit topic of stuur mij een persoonlijk bericht. De partij die niet op komt dagen verliest de wedstrijd dan automatisch met 3-0.

Wedstrijdregels
– Elke wedstrijd duurt 6 minuten per helft.
– We spelen allemaal met één vast team met minimaal 4.0 ster. Iedereen mag vrij kiezen, merk wel op dat als je een team van 4.0 ster kiest je tegen iemand van 5.0 ster kan spelen, 4.5 tot 5.0 ster is dus de betere keuze.
– Wedstrijden worden gespeeld tot de 90 minuten. De uitslag die na de officiële speeltijd op het bord staat, geldt als de eindstand. Op deze manier kan je dus ook een gelijkspel hebben en dus 1 punt verdienen. Dit houdt de puntenverschillen en de wedstrijd spannender.
– Wedstrijd worden gespeeld met online selecties.
– Spelsnelheid wordt op snel gespeeld.

Er mag maximaal tot 04-05-2013 ingeschreven worden.
Topic is gemaakt op 26-04-2013 dus naar mijn mening genoeg inschrijftijd.
– Inschrijven wanneer het toernooi aan de gang is is niet toegestaan.

*Spelers*
1 PSX: wes786 | PSN: i4KlassiX | Team: Real Madrid
2 PSX: Tom-Zwolle | PSN: Tom_Zwolle | Team: Tottenham Hotspur (Spurs)
3 PSX: Numvero | [b]PSN[/b]: Numvero | Team AC Milan
4 PSX: iRobbert- | PSN: xZaze- | Team: Bayern München
5 PSX: I_Eat_Noobsz | PSN: I_Eat_Noobsz | Team: Manchester City
6 PSX: miran150 | PSN: Miran123| Team: FC Barcelona
7 PSX: PikeePikee | PSN: nWo_Spike | Team: Manchester United
8 PSX: Omega_GAE | PSN: Omega_GAE | Team: Paris Saint Germain
9 PSX: killermees | PSN: meess8 | Team: Chelsea
10 PSX: Nevik88 | PSN: Nevik88 | Team: Ajax
11 PSX: Erwinutreg | PSN: Erwinutreg | Team: Borussia Dortmund
12 PSX: Dropy1983 | PSN: Dropy1983 | Team: Atletico Madrid
13 PSX: vella | PSN: snakebigboss7 | Team: Manchester City – Kicked.
14 PSX: robin2000 | PSN: robin_-e- | Team: FC Porto
15 PSX: joeyboowie | PSN: Joey-Boowie | Team: Queens Park Rangers
16 PSX: dylano180 | PSN: dylanVDW123567 | Team: Arsenal
17 PSX: Ennieboy | PSN: Ennieboy | Team: Juventus
18 PSX: JanJochems | PSN: jandeman8 | Team: Liverpool
19 PSX: Zocalox | PSN: Zocalox | Team: Zenit St. Petersburg
20 PSX: ShadowhunterrX| PSN: ShadowhunterrX | Team: Olympique Lyon
21 PSX: Maxima| PSN: xDeFuSE-GuNZZ | Team: Benfica

Plaats in dit topic alleen uitslagen, geen overlegsessies.

Dubbele teams niet toegestaan.
Deelnemen alleen mogelijk wanneer er een PSX-Sense account is aangemaakt.

Na lang kloten, deel ik mee dat de competities klaar zijn.
We hebben 5 poule’s: A-B-C-D-E.
Aangezien we één on-even poule hebben moet poule A 2 rondes meer spelen dan de rest van de groepen. Het kan dus ook zijn dat jou team een week moet wachten tot die mag spelen, sorry, kan het niet veranderen.
Deze CUP bestaat uit: Verschillende ronde’s, halve finale’s, finale’s en nog een extraa’tje, 3e plek.
De teams heb ik zo mooi mogelijk geprobeerd in te delen, dit is zo als het is.

De poule’s, wedstrijdschema’s, ronde’s zijn hier te vinden.

De scores vermeld je in dit topic, en die zal ik zo spoedig mogelijk bijwerken op de website.

Voor eventuele vragen kun je die stellen in dit topic, voor persoonlijke vragen kun je me pm’en.

Have fun, ben benieuwd wie de FIFA koning van PSX-Sense.nl word!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

636 reacties

  1. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Nevik88 kan je nu de wedstrijd spelen

    Ja nu eventueel

    Jongens we hadden besloten het hier niet meer te hebben over de tijden van wedstrijden, verplaats het naar privé berichten!

  2. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Jongens we hadden besloten het hier niet meer te hebben over de tijden van wedstrijden, verplaats het naar privé berichten!

    Klopt maar probeer het maar eens op je mobiel. De mobiele versie functioneert voor geen meter.

  3. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Borussia dortmunt (erwinutreg) 3-2 Olympiqe Lyon (shadowhunterrX)

  4. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Borussia dortmunt (erwinutreg) 3-2 Olympiqe Lyon (shadowhunterrX)

    Goed gespeeld man 😀

    Jep , beetje saai wedstrijd. Geen mooie aanvallen of mooie doelpunten. Hopelijk de volgende wat meer actie :). Mwah ben tevreden met me eerste wedstrijd met lyon 🙂

    Trouwens is het eigenlijk niet een beetje chaos als we de hele tijd afwijken van de speeldata ?

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Paar comments;

    1. Speeldata dames & heren, we gaan niet de wedstrijden “alvast” spelen die eigenlijk over 3 weken gespeeld moeten worden, anders kan je net zo goed alles vandaag spelen, en is er geen lol meer aan.

    2. Net zoals meerdere gezegd hebben, plaats je scores alleen in dit topic, ik moet me door 4 pagina’s scrollen om te zoeken wie/wat/hoeveel gespeeld heeft.

    Voorbeeld: PSG 23 – 78 Bayern München om het overzichtelijk te houden.

    3. Zoals jullie (gaan) zien, staat er allemaal 1-0 win voor diegene wie gewonnen heeft. Wanneer je met je muis op die wedstrijd gaat staan zie je: “View Details”, click on it, en daar zie je de eindscore (5-2/3-0). Aangezien het doelpunten saldo in deze competitie niet meetelt, maar alleen de punten (3-1-0) werkt dit systeem zo, want dit systeem op deze web-site word ook gebruikt voor andere games zoals Call of Duty & Battlefield.

    Thanks allen!

  6. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Paar comments;

    1. Speeldata dames & heren, we gaan niet de wedstrijden “alvast” spelen die eigenlijk over 3 weken gespeeld moeten worden, anders kan je net zo goed alles vandaag spelen, en is er geen lol meer aan.

    2. Net zoals meerdere gezegd hebben, plaats je scores alleen in dit topic, ik moet me door 4 pagina’s scrollen om te zoeken wie/wat/hoeveel gespeeld heeft.

    Voorbeeld: PSG 23 – 78 Bayern München om het overzichtelijk te houden.

    3. Zoals jullie (gaan) zien, staat er allemaal 1-0 win voor diegene wie gewonnen heeft. Wanneer je met je muis op die wedstrijd gaat staan zie je: “View Details”, click on it, en daar zie je de eindscore (5-2/3-0). Aangezien het doelpunten saldo in deze competitie niet meetelt, maar alleen de punten (3-1-0) werkt dit systeem zo, want dit systeem op deze web-site word ook gebruikt voor andere games zoals Call of Duty & Battlefield.

    Thanks allen!

    En als de nr 2 net zoveel punten als de nummer 3 heeft en een gelijkdoelsaldo wie gaat er dan door?? Of beslissingspot? En ben met je eens vanaf vandaag tot volgende week zondag alleen de 1e pot spelen zoals w e ook in het andere toernooi deden

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    En als de nr 2 net zoveel punten als de nummer 3 heeft en een gelijkdoelsaldo wie gaat er dan door?? Of beslissingspot? En ben met je eens vanaf vandaag tot volgende week zondag alleen de 1e pot spelen zoals w e ook in het andere toernooi deden

    Dat zien we dan wel weer.. Eventueel extra game.

  8. 197 XP
    robin2000's avatar

    sorry maar mees en ik hadden al gespeeld omdat ik volgende week belangrijke toets heb en mn tegenstander van deze week niks van zich laat horen

  9. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    sorry maar mees en ik hadden al gespeeld omdat ik volgende week belangrijke toets heb en mn tegenstander van deze week niks van zich laat horen

    Je moet tegen Vella toch? Lijkt erop alsof het een inactief forummember is aangezien dat ook zijn eerste forumpost was

    En als Vella niet reageert kan je misschien Dropy1983 in Poule B doen aangezien je anders een poule hebt met 3 spelers en een met 5 spelers

  10. 101 XP
    killermees's avatar

    hmm ja dat Vella vervalt en dan dropy naar onze poule komt.
    En dan wordt de wedstrijd die wij hebben gespeeld naar deze week verplaatst.

  11. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Ik speelde vast tegen lyon omdat ik niet tegen qpr kon spelen ik kan zijn gebruikersnaam niet toevoegen. Heb deze week weinig tijd dus speelde vast volgende wedstrijd. Het is nu tog niet zo dat ik opnieuw tegen lyon moet? Dit was gewoon eenmalige fout

  12. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Ik speelde vast tegen lyon omdat ik niet tegen qpr kon spelen ik kan zijn gebruikersnaam niet toevoegen. Heb deze week weinig tijd dus speelde vast volgende wedstrijd. Het is nu tog niet zo dat ik opnieuw tegen lyon moet? Dit was gewoon eenmalige fout

    De uitslag komt met de boot en is 2 weken onderweg :p

  13. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    De uitslag komt met de boot en is 2 weken onderweg :p

    De uitslag staat verkeerd ingevuld nu in het overzicht. Heb nog niet tegen QPR gespeeld aangezien ik hem niet kon toevoegen. misschien kunnen meerdere mensen even testen of zij het account joey_boowie wel kunnen toevoegen op PS3. 3-2 was tegen ShadowhunterrX Lyon.

  14. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    De uitslag staat verkeerd ingevuld nu in het overzicht. Heb nog niet tegen QPR gespeeld aangezien ik hem niet kon toevoegen. misschien kunnen meerdere mensen even testen of zij het account joey_boowie wel kunnen toevoegen op PS3. 3-2 was tegen ShadowhunterrX Lyon.

    Al moet ik eerlijk zeggen dat we niet echt alle regels hebben gevolgd he. 7 min per helft en niet op snel. Ik speelde thuis.

  15. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Al moet ik eerlijk zeggen dat we niet echt alle regels hebben gevolgd he. 7 min per helft en niet op snel. Je miste sahin en stond doen boel op custom volgens mij.

    Ja de snelheid maakt geen ene reet uit. Ja miste Sahin maar heb opgevangen door met Kehl te spelen. Als je wint is natuurlijk makkelijk praten. Maarja om nu opnieuw te gaan spelen vindt ook beetje raar

  16. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Ja de snelheid maakt geen ene reet uit. Ja miste Sahin maar heb opgevangen door met Kehl te spelen. Als je wint is natuurlijk makkelijk praten. Maarja om nu opnieuw te gaan spelen vindt ook beetje raar

    Sahin staat er helemaal niet bij das een foutje van mij. Maarjah als we allemaal zelf regels gaan verzinnen is het ook niet leuk he. Snelheid *snel* staat erbij dus belangrijk.

  17. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ja de snelheid maakt geen ene reet uit.

    Regels? Als er staat snelheid langzaam speel je toch op langzaam?
    Anders is het geen eerlijke competitie?

    Vella is gekickt uit de competitie, laatste activiteit was 28-04-2013.

  18. 45 XP
    numvero's avatar

    ok heel goed irobbert dan moeten ze maar luisteren

  19. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Aangezien onze ééndagsvlieg alles op de kop zet ga ik inderdaad Atletico Madrid naar B zetten.
    Alleen… Onze mooie site laat kicken van spelers/teams niet toe, en het verplaatsen ook niet!
    Daarom heb ik ze een mailtje gestuurd met de vragen waarom niet, en hoe ik het kan oplossen, ik hoop zeker niet op een reset.

    Ondertussen kunnen jullie gewoon doorspelen, ga ik ook doen, hoop dat het zo spoedig mogelijk is opgelost.

  20. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Mensen vanaf gisteren TOT Zaterdag hebben jullie de tijd om de 1e wedstrijd te spelen! De 2e gaat vang zondag in ook tot Zaterdag en ga zo maar door! Dus een hele week om een 1x 15 min fifa te spelen! zoals hey ook allemaal in de regels staat voordat je, je aanmeld! En please spreek niet met elkaar af in dit topic maar via PM,s of op de playstation zelf! Anders word het hier een zooitje.

  21. 45 XP
    numvero's avatar

    ja klopt tom maar heb nog steed geen recatie van mij tegestander waar ik de eerst westrijd moet spelen heb hem op mijn psn toegevoegt maar geen recatie en daar bij ben ik van af woesdag niet meer online dan ben ik weg tot zondag dus hoop dat mij eerste tegenstander van of ander 2dagen kan anders hebben we een probleem

  22. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    ja klopt tom maar heb nog steed geen recatie van mij tegestander waar ik de eerst westrijd moet spelen heb hem op mijn psn toegevoegt maar geen recatie en daar bij ben ik van af woesdag niet meer online dan ben ik weg tot zondag dus hoop dat mij eerste tegenstander van of ander 2dagen kan anders hebben we een probleem

    Same Problem joey_boowie is niet te tevoegen en heeft zelf ook niet meer gereageerd in de forum.

  23. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Same Problem joey_boowie is niet te tevoegen en heeft zelf ook niet meer gereageerd in de forum.

    Geduld mijn zoon , hij heeft nog een paar dagen.

  24. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Geduld mijn zoon , hij heeft nog een paar dagen.

    Je haalt me de woorden uit de mond, geduld toch.
    Desnoods doen we het straks even snel opnieuw met de mensen die wél willen. Komt wel goed.
    Had dit al hier en daar verwacht.

  25. 101 XP
    killermees's avatar

    Ik en Ennieboy hebben onze wedstrijd net gespeeld die eigenlijk gister moest.

    Ik chelsea heb met 2-0 van juve gewonnen.

  26. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    die eigenlijk gister moest.

    Ik snap echt niet dat jullie niet lezen.. Jullie hebben een HELE week de tijd voor die ENE wedstrijd he.

  27. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Maar ik zit nu in poul B ??

  28. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik snap echt niet dat jullie niet lezen.. Jullie hebben een HELE week de tijd voor die ENE wedstrijd he.

    Haha echt he!

  29. 101 XP
    killermees's avatar

    Ja weet ik, maar we hebben hem nu 12 uur te laat gedaan, wees blij dat wij uberhaupt hebben gespeeld.. in sommige poules is er nog geen wedstrijd gespeeld.

  30. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Ja weet ik, maar we hebben hem nu 12 uur te laat gedaan, wees blij dat wij uberhaupt hebben gespeeld.. in sommige poules is er nog geen wedstrijd gespeeld.

    Maar jullie hebben hem niet te laat gespeeld want je heb tot zaterdag de tijd

  31. 101 XP
    killermees's avatar

    O ja we hebben hem dan gwn lekker vroeg gespeeld.

    Snap ook niet waarom Robbert dan zo moet reageren.

    Edit: ik dacht dat we afgelopen maandag de eerste week inging drm dacht ik dat we de wedstrijd nu te laat hadden gespeeld.. brainfart

  32. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Verkeerde Manchester City gekicked? Of moet ik in groep C spelen:)

  33. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Verkeerde Manchester City gekicked? Of moet ik in groep C spelen

    Nope, jij speelt in de C competitie, leek me verstandiger, je bent dus Man City A.

    Snap ook niet waarom Robbert dan zo moet reageren.

    Omdat ik het zovaak uitgelegd heb, en er meerdere malen gewoon overheen gelezen word.

  34. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    Srry mensen Ik was gister jarig had daarom geen tijd op forum te kijken sorry

    Sorry ik heb verkeerd doorgegeven mijn psn naam is Joey-Boowie excuus

    p.s waarom staat er op wedstrijden schema dat ik 1-0 heb verloren van dortmunt ik heb nog niet tegen hem gespeeld.

    Vrienden verzoek is verstuurd naar je erwin

  35. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    I_Eat_Noobsz Man City 7-1 Zenit Sint Petersburg

    Lol helaas telt mijn uitslag dus niet meer

  36. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    I_Eat_Noobsz Man City 7-1 Zenit Sint Petersburg

    Lol helaas telt mijn uitslag dus niet meer

    Waarom niet?

    Manchester United (Pikeepikee) 3-2 Real Madrid (Wes768)

  37. 95 XP
    wes786's avatar

    Waarom niet?

    Manchester United (Pikeepikee) 3-2 Real Madrid (Wes768)

    Lastige wedstrijd, en Pikeepikee heeft het verkeerde team gekozen haha. Hij scoorde in de laatste minuten. 😉

  38. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Nope, jij speelt in de C competitie, leek me verstandiger, je bent dus Man City A.

    @Pikeepikee, Ik was op het begin city uit groep b. Alleen die is gekickt en speel ik nu in groep c.

  39. 95 XP
    wes786's avatar

    Aangezien onze ééndagsvlieg alles op de kop zet ga ik inderdaad Atletico Madrid naar B zetten.
    Alleen… Onze mooie site laat kicken van spelers/teams niet toe, en het verplaatsen ook niet!
    Daarom heb ik ze een mailtje gestuurd met de vragen waarom niet, en hoe ik het kan oplossen, ik hoop zeker niet op een reset.

    Ondertussen kunnen jullie gewoon doorspelen, ga ik ook doen, hoop dat het zo spoedig mogelijk is opgelost.

    Stel Atleticó gaat wel naar een andere groep, dan moet ik (Real Madrid) zeker de plek van Atleticó overnemen in de volgende ronde? Ik ben nu namelijk volgende ronde vrij.

  40. 440 XP
    Zocalox's avatar

    I_Eat_Noobsz Man City 7-1 Zenit Sint Petersburg

    Lol helaas telt mijn uitslag dus niet meer

    Hahah, heb ik even geluk. Maar wat een verschil in snelheid van jou aanvallers en mijn verdedigers zeg.. pff… maar gefeliciteerd:) had alleen erge haast vandaar dat ik zo weg was.

  41. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Tot mijn grote irritiatie heb ik alles moeten resetten, gelukkig waren er nog weinig wedstrijden gespeeld.
    Kreeg een mailtje terug dat dat dit enige oplossing is, en dat de edit-feature nog niet beschikbaar is.

    Hopelijk word de competitie nu, zonder enig misverstand, goed gespeeld!

    http://binarybeast.com/xFIFA131305044

  42. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    De competitie begint op 05-05-2013
    – Per direct mogen de tegenstanders van de week van 5 mei tot en met 12 mei een dag en tijdstip afspreken. Dit is de manier waarop we te werk gaan

    1 wedstrijd per week dus! En het programma geeft aan tegen wie je de 1e,2e en 3e week moet;)!

    Ik heb gisteren tegen Benfica (maxima) Gespeeld en mag dus vanaf zondag de 2e pot spelen

    Voor de mensen waarvan dit nog niet duidelijk was!;)

    Succes iedereen

    En afspreken via PM en niet in dit TOPIC

    Tot mijn grote irritiatie heb ik alles moeten resetten, gelukkig waren er nog weinig wedstrijden gespeeld.
    Kreeg een mailtje terug dat dat dit enige oplossing is, en dat de edit-feature nog niet beschikbaar is.

    Hopelijk word de competitie nu, zonder enig misverstand, goed gespeeld!

    http://binarybeast.com/xFIFA131305044

    Oke Robber het is niet anders! en nu hopelijk wel alles volgens plan(A)

  43. 2 XP
    dylano180's avatar

    hoeveel personen gaan er door na de poulfase?

  44. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    hoeveel personen gaan er door na de poulfase?

    NR 1 en 2

  45. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    kunnen jullie mijn psn veranderen bij begin? Joey-Boowie moet het zijn i.p.v Joey_Boowie

  46. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    kunnen jullie mijn psn veranderen bij begin? Joey-Boowie moet het zijn i.p.v Joey_Boowie

    Fixed.

  47. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Fixed.

    Zijn de groepen opnieuw ingedeeld?

  48. 45 XP
    numvero's avatar

    Zijn de groepen opnieuw ingedeeld?

    ja de poul zijn op anders geworden moet je even kijken waar je nu tegen moet

  49. 3 XP
    xxxxinge's avatar

    ik wil graag meedoen is er ook een speler die weg is gevallen?

  50. 44 XP
    miran150's avatar

    Ik ben benieuwd wie er allemaal overblijven na 3 weken!

  51. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik weet wel dat bij bo1 de meeste namen echt bestaan zoals havana en Hanoi en natuurlijk vorkuta uit de campaign

  52. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Chill in de nieuwe poules geldt de wedstrijd die Wes en ik hebben gespeeld alsnog toch? Want we moeten in de eerste week tegen elkaar en we hebben gisteren gespeeld

    ik wil graag meedoen is er ook een speler die weg is gevallen?

    Sorry je kan niet meer meedoen, ik denk ook dat we er een gewoonte van gaan maken dat we geen mensen toelaten die maar 1 keer op psx online zijn gekomen maar mensen die wel wat meer berichten er al op hebben gezet

  53. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    ik wil graag meedoen is er ook een speler die weg is gevallen?

    I’m sorry, je kan niet meer meedoen. De poule’s staan nu vast en we zitten precies op 20 spelers.
    Volgende toernooi mag je zeker meedoen =)!

    Plaats in dit topic alleen uitslagen, geen overlegsessies.

    Bedankt 😉

  54. 45 XP
    numvero's avatar

    hey irobbert heb net de eerst westrijd gehad tegen ShadowhunterrX en heb verloren met 0-4 had me dag niet
    de volgende win ik wel

  55. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    hey irobbert heb net de eerst westrijd gehad tegen ShadowhunterrX en heb verloren met 0-4 had me dag niet
    de volgende win ik wel

    Ik had echt bijna alle 2e balle mee. Goed gespeeld.

  56. 45 XP
    numvero's avatar

    Ik had echt bijna alle 2e balle mee. Goed gespeeld.

    was leuke westrijd de beter heeft gewonnen

  57. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    hey irobbert heb net de eerst westrijd gehad tegen ShadowhunterrX en heb verloren met 0-4 had me dag niet
    de volgende win ik wel

    Jammer Hennie volgende x beter! Vanavond maar weer eens oefenen tege mij:);)

  58. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    hey irobbert heb net de eerst westrijd gehad tegen ShadowhunterrX en heb verloren met 0-4 had me dag niet
    de volgende win ik wel

    Prima! Staat genoteerd 🙂

    Chill in de nieuwe poules geldt de wedstrijd die Wes en ik hebben gespeeld alsnog toch? Want we moeten in de eerste week tegen elkaar en we hebben gisteren gespeeld

    Prima, wat was de uitslag ook alweer?

  59. 95 XP
    wes786's avatar

    Manchester United (Pikeepikee) 3-2 Real Madrid (Wes786)

    Dit was de uitslag Robbert.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  60. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Staat genoteerd! :yahoo:

  61. 45 XP
    numvero's avatar

    Nou irobbert vind nu al het tenooi nu al leuk

  62. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Heb net de wedstrijde tegen Dropy1983 gespeeld en gewonnen

    Spurs – Atletico Madrid 4-0

  63. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    jandeman8 kun je me psn verzoek accepteren dan kunnen we wedstrijd afspreken

  64. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Misschien een idee voor de volgende keer om alleen fanatieke PSX-Sensers toe te laten. Met een XP hoger dan 20ofzo? Ik kan Omega ofzo niet bereiken die toch een leuk team bezet heeft en waarvan ik verwacht niet weer op PSX te zien.

    De dag dat hij hier reageerde maakte hij zijn account aan en was ook zijn enigste bericht op dit forum.
    http://www.psx-sense.nl/profiel/?u=9570-Omega_GAE

  65. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Misschien een idee voor de volgende keer om alleen fanatieke PSX-Sensers toe te laten. Met een XP hoger dan 20ofzo? Ik kan Omega ofzo niet bereiken die toch een leuk team bezet heeft en waarvan ik verwacht niet weer op PSX te zien.

    Omega_GAE is een kameraad van me, hij woont dicht bij me in de buurt en gaan vaak samen uit.
    Ik zal hem nu meteen WhatsAppen dat die met jou contact op moet nemen!!

  66. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    zo ik was echt drama vanmiddag 😀

  67. 44 XP
    miran150's avatar

    De wedstrijd tussen mij en Maxima is gespeeld, 1-1 was de eindstand!

  68. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    zo ik was echt drama vanmiddag 😀

    1e helft viel nog wel mee..

    2e helft liep ik een beetje over je heen:P

  69. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    Zocalox klopt sorry ik zal je morgen toevoegen en wedstrijd spelen als je kan ?

  70. 45 XP
    numvero's avatar

    Zocalox klopt sorry ik zal je morgen toevoegen en wedstrijd spelen als je kan ?

    Hey omega weneer wil jij volgende week tegen mij spelen dan laat me even weten mijn psn is numvero hoor van jou

  71. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Pm naar elkaar!!!

  72. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Plaats in dit topic alleen uitslagen, geen overlegsessies.

  73. 44 XP
    miran150's avatar

    Ik heb een vraagje, ik zie nu pas dat er een regel is voor de spelsnelheid, deze moet namelijk op snel staan. Dit was niet het geval tijdens de wedstrijd tussen mij en Maxima. Ik vond de verandering van de snelheid wel vervelend aangezien ik de snelheid van “seasons” gewend ben. Moet de wedstrijd opnieuw gespeeld worden of laten we het zoals het is?

  74. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik heb een vraagje, ik zie nu pas dat er een regel is voor de spelsnelheid, deze moet namelijk op snel staan. Dit was niet het geval tijdens de wedstrijd tussen mij en Maxima. Ik vond de verandering van de snelheid wel vervelend aangezien ik de snelheid van “seasons” gewend ben. Moet de wedstrijd opnieuw gespeeld worden of laten we het zoals het is?

    Ligt eraan hoe jullie erover denken, persoonlijk vind ik van wel, maar wanneer jullie beiden zoiets hebben van dat je het over wilt gaan doen is dat prima, en terecht. Zie maar hoe julie erover denken.

    Altijd, wanneer je deelneemt aan een toernooi of competitie lees de regels goed door. Weet niet wie/wie geïnvite heeft en of je aan de thuis/uit regel gehouden hebt, maar eigenlijk is het dan zo, wie de invite verkeerd ingesteld heeft die verliest dan automatisch.

    Als je aan EUesports, GameBattles, ConsoleGaming etc. had meegedaan was de wedstrijd na 10 seconden al gestaakt en had de uitspelende ploeg meteen gewonnen, omdat je de regels ‘perongeluk’ verkeerd had ingesteld.

  75. 44 XP
    miran150's avatar

    Oke dan, bedankt voor de uitleg! Ik heb liever dat we de wedstrijd opnieuw spelen, maar daar zal ik het even met Maxima over hebben.

  76. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Oke dan, bedankt voor de uitleg! Ik heb liever dat we de wedstrijd opnieuw spelen, maar daar zal ik het even met Maxima over hebben.

    Zodat je hem alsnog kan inmaken? Haha.

    En indd eerst ff goed lezen! Als iemand dat tegen mij zou vergeten maakt mij niet uit, vind het belangrijker als je hem op online zet en niet aangepast

  77. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Er moeten nog verschillende wedstrijden gespeeld worden;

    Chelsea – FC Porto
    Liverpool – QPR
    Bayern München – Arsenal (Eigen wedstrijd, geregeld)
    Ajax – Man City
    Paris Saint Germain – Zenit St. Petersburg (Ook geregeld)
    Borussia Dortmund – Juventus

    Zijn deze wedstrijden allemaal geregeld, zodat we straks niet met verassingen komen te staan?

  78. 101 XP
    killermees's avatar

    Chelsea – porto zal ik vanavond proberen te spelen.

  79. 197 XP
    robin2000's avatar

    Chelsea – porto zal ik vanavond proberen te spelen.

    deze hadden we al gespeeld en mees had met 2-0 gewonnen

    maar die snelheid weet ik niet of die goed was maar als mees de stand wil laten staan vind ik dat best

  80. 44 XP
    miran150's avatar

    [quote]Zodat je hem alsnog kan inmaken? Haha.

    NJa.. ik denk vooral dat er veel meer inzat dan het uiteindelijke resultaat, het speelde erg langzaam voor mij en ik vond dat best vervelend. Ik zei er alleen niets over omdat ik dacht dat het normaal was om op de langzame snelheid te spelen 😛

  81. 44 XP
    miran150's avatar

    Zodat je hem alsnog kan inmaken? Haha.

    En indd eerst ff goed lezen! Als iemand dat tegen mij zou vergeten maakt mij niet uit, vind het belangrijker als je hem op online zet en niet aangepast

    NJa.. ik denk vooral dat er veel meer inzat dan het uiteindelijke resultaat, het speelde erg langzaam voor mij en ik vond dat best vervelend. Ik zei er alleen niets over omdat ik dacht dat het normaal was om op de langzame snelheid te spelen 😛

  82. 101 XP
    killermees's avatar

    als jij hem nog een keer wilt vind ik het goed hoor 🙂

  83. 197 XP
    robin2000's avatar

    als jij hem nog een keer wilt vind ik het goed hoor 🙂

    nee kies jij maar ik vind dat de winnaar mag kiezen

  84. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    jandeman8 (liverpool) reageert al een tijdje niet weten jullie hoe ik contact met hem kan komen? heb psn verzoek gestuurd

  85. 101 XP
    killermees's avatar

    Oke dan spelen we hem opnieuw robin 🙂

  86. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    zouden numvero en Zocalox willen reageren op hun pm zou graag de wedstrijden willen spelen. !

  87. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Mensen die niet reageren, krijgen dus 0 punten waardor de tegenstander dus geluk heeft.
    Zo houden we de beste mensen in de kwart finales etc…

  88. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    zouden numvero en Zocalox willen reageren op hun pm zou graag de wedstrijden willen spelen. !

    Numvero is tot zondag op vakantie.. En vanaf zondag kun/mag je die westrijd pas spelen

  89. 44 XP
    miran150's avatar

    De nieuwe wedstrijd tussen mij en Maxima is gespeeld jongens. De eindstand was 2-0 voor mij.

  90. 58 XP
    Maxima's avatar

    Echt zo gierig

  91. 44 XP
    miran150's avatar

    Hoezo gierig? we waren het er over eens dat we de wedstrijd opnieuw zouden spelen, ik snap nu niet wat het probleem is?

  92. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Staat genoteerd Miran150 😉

  93. 44 XP
    miran150's avatar

    Ik had trouwens een vraagje, telt doelsaldo mee?

  94. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Klopt het dat Ajax-Benfica ookal gespeeld is?? Dat is toch de 2e match??

    En hopelijk worden de rest ook gespeeld dit weekend..

  95. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Klopt het dat Ajax-Benfica ookal gespeeld is?? Dat is toch de 2e match??..

    Ja, dat klopt.

    Ik had trouwens een vraagje, telt doelsaldo mee?

    Doelsaldo telt niet mee, had ik ook al uitgelegd wat pagina’s hiervoor waarom niet..

  96. 44 XP
    miran150's avatar

    Owh, even een aantal pagina’s terug dan. Heb het over het hoofd gezien haha

  97. 58 XP
    Maxima's avatar

    Maar robbert ik had gewonnen van ajax

    En ik heb dan drie punten

  98. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Maar robbert ik had gewonnen van ajax

    En ik heb dan drie punten

    Woops, foutje.

  99. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Woops, foutje.

    Dat is dan 3 punten aftrek robbert :D:D:D

  100. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dat is dan 3 punten aftrek robbert :D:D:D

    Hahaha jajaja!