Forum

Topic: Het officiële PSX-Sense FIFA 13 competitie

Anoniem's avatar

Heb gevraagd in het oude FIFA 13 toernooi topic of we het toernooi opnieuw zullen starten, verschillende leden hebben toegestemd en daardoor gaan we het dan ook maar eens doen!

Regels gelden hetzelfde allemaal nog als hiervoor.

Competitieregels
– De competitie begint op maandag 05-05-2013
– Per direct mogen de tegenstanders van de week van 5 mei tot en met 12 mei een dag en tijdstip afspreken. Dit is de manier waarop we te werk gaan. Elk weekend spreek je persoonlijk, in dit topic of via persoonlijke berichten, af wanneer jullie de wedstrijd spelen.
– Wanneer één van de spelers een volledige week niet kan, spreek dan af dat je de wedstrijd zo snel mogelijk inhaalt. Post dit ook in dit topic.
– Mocht je tegenstanders geen reactie geven (via PSX of PSN) post dit dan in dit topic of stuur mij een persoonlijk bericht. De partij die niet op komt dagen verliest de wedstrijd dan automatisch met 3-0.

Wedstrijdregels
– Elke wedstrijd duurt 6 minuten per helft.
– We spelen allemaal met één vast team met minimaal 4.0 ster. Iedereen mag vrij kiezen, merk wel op dat als je een team van 4.0 ster kiest je tegen iemand van 5.0 ster kan spelen, 4.5 tot 5.0 ster is dus de betere keuze.
– Wedstrijden worden gespeeld tot de 90 minuten. De uitslag die na de officiële speeltijd op het bord staat, geldt als de eindstand. Op deze manier kan je dus ook een gelijkspel hebben en dus 1 punt verdienen. Dit houdt de puntenverschillen en de wedstrijd spannender.
– Wedstrijd worden gespeeld met online selecties.
– Spelsnelheid wordt op snel gespeeld.

Er mag maximaal tot 04-05-2013 ingeschreven worden.
Topic is gemaakt op 26-04-2013 dus naar mijn mening genoeg inschrijftijd.
– Inschrijven wanneer het toernooi aan de gang is is niet toegestaan.

*Spelers*
1 PSX: wes786 | PSN: i4KlassiX | Team: Real Madrid
2 PSX: Tom-Zwolle | PSN: Tom_Zwolle | Team: Tottenham Hotspur (Spurs)
3 PSX: Numvero | [b]PSN[/b]: Numvero | Team AC Milan
4 PSX: iRobbert- | PSN: xZaze- | Team: Bayern München
5 PSX: I_Eat_Noobsz | PSN: I_Eat_Noobsz | Team: Manchester City
6 PSX: miran150 | PSN: Miran123| Team: FC Barcelona
7 PSX: PikeePikee | PSN: nWo_Spike | Team: Manchester United
8 PSX: Omega_GAE | PSN: Omega_GAE | Team: Paris Saint Germain
9 PSX: killermees | PSN: meess8 | Team: Chelsea
10 PSX: Nevik88 | PSN: Nevik88 | Team: Ajax
11 PSX: Erwinutreg | PSN: Erwinutreg | Team: Borussia Dortmund
12 PSX: Dropy1983 | PSN: Dropy1983 | Team: Atletico Madrid
13 PSX: vella | PSN: snakebigboss7 | Team: Manchester City – Kicked.
14 PSX: robin2000 | PSN: robin_-e- | Team: FC Porto
15 PSX: joeyboowie | PSN: Joey-Boowie | Team: Queens Park Rangers
16 PSX: dylano180 | PSN: dylanVDW123567 | Team: Arsenal
17 PSX: Ennieboy | PSN: Ennieboy | Team: Juventus
18 PSX: JanJochems | PSN: jandeman8 | Team: Liverpool
19 PSX: Zocalox | PSN: Zocalox | Team: Zenit St. Petersburg
20 PSX: ShadowhunterrX| PSN: ShadowhunterrX | Team: Olympique Lyon
21 PSX: Maxima| PSN: xDeFuSE-GuNZZ | Team: Benfica

Plaats in dit topic alleen uitslagen, geen overlegsessies.

Dubbele teams niet toegestaan.
Deelnemen alleen mogelijk wanneer er een PSX-Sense account is aangemaakt.

Na lang kloten, deel ik mee dat de competities klaar zijn.
We hebben 5 poule’s: A-B-C-D-E.
Aangezien we één on-even poule hebben moet poule A 2 rondes meer spelen dan de rest van de groepen. Het kan dus ook zijn dat jou team een week moet wachten tot die mag spelen, sorry, kan het niet veranderen.
Deze CUP bestaat uit: Verschillende ronde’s, halve finale’s, finale’s en nog een extraa’tje, 3e plek.
De teams heb ik zo mooi mogelijk geprobeerd in te delen, dit is zo als het is.

De poule’s, wedstrijdschema’s, ronde’s zijn hier te vinden.

De scores vermeld je in dit topic, en die zal ik zo spoedig mogelijk bijwerken op de website.

Voor eventuele vragen kun je die stellen in dit topic, voor persoonlijke vragen kun je me pm’en.

Have fun, ben benieuwd wie de FIFA koning van PSX-Sense.nl word!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1 5 6 7

636 reacties

  1. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    hahahaha 😛 ik moet wel gewoon toegeven dat Erwinutreg een goeie speler is !

    jij kan er ook wat van, 1 van de weinig tegenstanders die druk op me goal kon blijven geven. ( lyon-spurs) deden dit ook goed. 2e wedstrijd wordt een mooie wedstrijd waarin we beide onze kansen weer zullen krijgen. Voordeel voor mij is dat ik nu me kwaliteiten meer kan gebruiken in de omschakkeling aangezien jij moet winnen.

  2. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    jij kan er ook wat van, 1 van de weinig tegenstanders die druk op me goal kon blijven geven. ( lyon-spurs) deden dit ook goed. 2e wedstrijd wordt een mooie wedstrijd waarin we beide onze kansen weer zullen krijgen. Voordeel voor mij is dat ik nu me kwaliteiten meer kan gebruiken in de omschakkeling aangezien jij moet winnen.

    thnx idd word nog een leuke wedstrijd en tja ik moet jij kan kalm doen (hoop dat je niet sneu gaat spelen nu haha) suc6 nog !

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Erwin, ik zal jou ook eens toevoegen, kunnen we een beetje funnen tegen elkaar 🙂

  4. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Vandaag de 2e wedstrijd tussen Dortmunt en Psg op het programma.

    Dortmunt 4-0 PSG liet in de 1ste helft gelijk zien dat er niks te halen viel

  5. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    ik feliciteer je alvast met het winnen van dit toernooi! naa de 2-0 gaf ik de moet al op hha wat een hele slechte wedstrijd !

  6. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Haha die keeper van jouw voorkwam erger. Wel sportief blijven bedankt! Je had het duidelijk niet deze wedstrijd

  7. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    jaa klopt dit had 20-0 kunnen worden ! je bent zeker de best speler van dit toernooi !

  8. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Tom-Zwolle dat winnen lukt niet echt he haah

  9. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Tom-Zwolle dat winnen lukt niet echt he haah

    Hahaha nee man kan echt niet winnen van je. Jij gaat erg goed met de kansen om!

    Ik feliciteer je bij deze ook vast met het winnen van het toernooi want jij bent de beste dit toernooi

  10. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    ik kijk uit naar het volgende toernooi (landentoernooi) had ik al vernomen misschien ?

  11. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Eerst nog proberen van bayern muchen of city. Ik zou eventueel wel weer mee willen doen met landen toernooi

  12. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ik kijk uit naar het volgende toernooi (landentoernooi) had ik al vernomen misschien ?

    Nee geen landen het volgende toernooi word gewoon met teams maar dan alleen voor PRO,s!

    Of er moeten lui zijn die wel Landen wil??

  13. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Nee geen landen het volgende toernooi word gewoon met teams maar dan alleen voor PRO,s!

    Of er moeten lui zijn die wel Landen wil??

    Haha eerlijk is eerlijk heb me praatjes wel waargemaakt

  14. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    ik feliciteer je alvast met het winnen van dit toernooi! naa de 2-0 gaf ik de moet al op hha wat een hele slechte wedstrijd !

    Hoho, rustig aan he. Ik maak hem wel af in de finale:p

    Van de 17 potjes won je 1x moet jouw ook keer goed gevoel geve

    15 geen 17

  15. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Hoho, rustig aan he. Ik maak hem wel af in de finale:p

    15 geen 17

    weten jullie al wanneer de wedstrijden worden gespeeld??

    Haha eerlijk is eerlijk heb me praatjes wel waargemaakt

    Volgende word geen toernooi maar een Competitie

  16. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Count me in

  17. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    weten jullie al wanneer de wedstrijden worden gespeeld??

    Volgende word geen toernooi maar een Competitie

    jaa competitie lijkt me leuk! maar een bestaande of ?

  18. 44 XP
    miran150's avatar

    De volgende keer ben ik natuurlijk weer aanwezig. Erg leuk zo een competitie!

  19. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    City- bayern al gespeeld?

  20. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    City- bayern al gespeeld?

    Nope, hij heeft het heel druk zij hij. Dus ben benieuwd wanneer we gaan spelen, ik wacht af op een reactie van hem.

  21. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    City- bayern al gespeeld?

    Spelen hem zo snel mogelijk, ik had het inderdaad nogal druk afgelopen paar dagen.

  22. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Spelen hem zo snel mogelijk, ik had het inderdaad nogal druk afgelopen paar dagen.

    Miss handig als voor Zaterdag gespeeld kan worden? ik heb volgende week namelijk weinig tijd. Zondag zou ik hele dag kunnen. Maandag in de ochtend. Dinsdag hele dag. Woensdag tot Zaterdag helemaal niet. Zondag in de middag.

  23. 382 XP
    e-man's avatar

    Count me in voor het volgende toernooi, I <3 fifa. Iedereen die fifa wil spelen (of andere games) add maar: E-man_18
    Wel f zeggen dat je viapsx sense mijn psn hebt. Random invites ga ik niet accepteren, kan net zo goed een 10 jarige kleuter zijn die invites loopt te spammen.

  24. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Aangezien er niet gespeeld is kan het nu tot uiterlijk woensdag gespeeld worden anders is ErwinUtreg winnaar van het toernooi!

  25. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Ik zal het volgende event skippe :P. Beetje gehad met deze fifa , vooral nu die vaak crasht :(.

  26. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Aangezien er niet gespeeld is kan het nu tot uiterlijk woensdag gespeeld worden anders is ErwinUtreg winnaar van het toernooi!

    Dan zit hij carriere te spelen, komt hij niet eventjes, of anders is hij met vrienden. Van mij hoeft het niet meer, no offense, maar geen zin meer om te wachten.

  27. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Dan zit hij carriere te spelen, komt hij niet eventjes, of anders is hij met vrienden. Van mij hoeft het niet meer, no offense, maar geen zin meer om te wachten.

    Als dat zo is dan speel jij de Finale tegen Dortmund

  28. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Als dat zo is dan speel jij de Finale tegen Dortmund

    Nee is niet nodig, ik speel al vaak genoeg tegen hem(met succes de laatste keer:P) laat bayern/irobbert- maar tegen hem, hun willen graag tegen elkaar.

  29. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    Wordt er nog een keer toernooi ofzo gehouden? Heb de vorige gemist maar ik wil best meedoen! johnny_89_ is de naam 🙂

  30. 1 XP
    carcinomatum's avatar

    Ik kwam hier eigenlijk voor GT6 tot ik dit forum zag staan.
    Ik vind FIFA erg tof en ik zou dan ook graag aan het volgende toernooitje mee doen.

  31. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Dus ik ben kampioen geworden?

  32. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Finale Manchester City – Borussia Dortmund kan gespeeld worden.
    Ik was veelste druk of had geen tijd of was met wat anders bezig, heb mijn win gegeven aan City.

    Veel succes in de finale beiden!

    Dan zit hij carriere te spelen, komt hij niet eventjes, of anders is hij met vrienden. Van mij hoeft het niet meer, no offense, maar geen zin meer om te wachten.

    Precies dit, heb je de win gegeven =)

  33. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Finale Manchester City – Borussia Dortmund kan gespeeld worden.
    Ik was veelste druk of had geen tijd of was met wat anders bezig, heb mijn win gegeven aan City.

    Veel succes in de finale beiden!

    Precies dit, heb je de win gegeven =)

    Haha hoeft niet:)

    Nee is niet nodig, ik speel al vaak genoeg tegen hem(met succes de laatste keer:P) laat bayern/irobbert- maar tegen hem, hun willen graag tegen elkaar.

  34. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Haha hoeft niet:)

    Speel gewoon die wedstrijd… je hebt niks te verliezen

  35. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    We kunnen beter geen nieuw toernooi doen met FIFA 13! Aangezien het zomer is en vakantietijd word er niet veel meer gespeeld..

    Met FIFA 14 op de PS4 kunnen wel een toernooi doen

  36. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Met FIFA 14 op de PS4 kunnen wel een toernooi doen

    En eventueel extra voor de PS3’ers.

1 5 6 7