Forum

Topic: Data Corrupt

Anoniem's avatar

Beste Playstation gebruikers,

Als lid van playstation plus krijg je elke maand een aantal gratis games. Dat is mooi. Maar minder wordt het als die game niet geïnstalleerd kan worden. Zo heb ik dead or alive 5 in mijn download lijst staan. Leuk dacht ik, laat ik die game eens bekljken. Enkel bleef het daarbij, want na 7 pogingen om die game te installeren (telkens als ie op 15% installatie wil gaan) krijg ik een melding dat de data corrupt is. Dus ik mailen naar psn, en zij zeggen dat het ligt aan upc of ziggo. En dat ik grote bestanden beter niet kan downloaden. Hmm, nog nooit dit probleem gehad. Sterker, ik heb mortal kombat gedownload, wat bijna 2x zo groot is en zonder problemen kunnen installeren. Ik vraag me dan ook af of er mensen zijn die ook dit probleem hebben? Ik heb dan ook het vermoeden dat de data al corrupt is voordat ik hem download. Want kom op, na 7 keer elke keer hetzelfde ?? Zelfs geprobeerd op verschillende tijdstippen en eens via de store. Allemaal idem dito.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Dit heb ik 2x eerder gehad met spellen, maar dat kwam omdat de internet verbinding plots weg viel.
    Naderhand de spellen verwijderd en opnieuw gedownload en toen deden ze het wel 😉
    PS DOA5 heb ik laatst ook gedownload en bij mij deed ie t gewoon

  2. 141 XP
    lierseboy64's avatar

    Ik heb dit met DOA5 ook voorgehad. Terug opnieuw gedownload en toen
    werkte het wel.

  3. 653 XP
    Straatveger's avatar

    Eindelijk na 8 x gedownload te hebben, doet hij het. Vraag me af waarom een bedrijf als sony geen checksum check kan invoegen, zoals dat ook wordt gebruikt door bittorent. Ik heb mijn andere pcs uitgezet en media server op uitgeschakeld gedaan in mijn ps3. Toen heb ik weer een poging gedaan en toen deed het.