Forum

Topic: Patch downloaden op ps3 zeer traag vanaf 75%

Anoniem's avatar

Hallo,
Ik heb een ps3 phat 80gb en sinds een maandje duurt het downloaden van een patch zeer lang. De eerste 75% gaan supersnel, zoals normaal, maar vanaf dan gaat het extreem traag.
Heeft nog iemand hier last van of kan iemand dit oplossen?

Alvast bedankt 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 417 XP
    Omer58's avatar

    Ik heb een paar tips voor je:

    1. Gebruik kabel
    2. Doe een verbindingstest en kijk hoeveel mb/ps je haalt
    3. check je router en/of modem en restart allebij
    4. Zet je ps3 op in de DMZ van je router of forward de ports die nodig zijn (kortom: zet je NAT-TYPE op 2)

    Problemen of vragen meld me

  2. 9 XP
    brammel93's avatar

    Mijn ps3 is met de kabel verbonden en via de verbindingstest haalt die ook grote snelheden, ik weet niet meer precies hoeveel. Maar het rare is: tot 75% download ie normaal, dus vrij snel. maar daarna valt het compleet stil…

  3. 2259 XP
  4. 9 XP
    brammel93's avatar

    speedtest: ping –> 22ms
    down –> 15.19Mbps
    up –> 2.28Mbps

    Pingtest: package lost : 0%
    ping: 19ms
    jitter: 1ms

  5. 417 XP
    Omer58's avatar

    speedtest: ping –> 22ms
    down –> 15.19Mbps
    up –> 2.28Mbps

    Pingtest: package lost : 0%
    ping: 19ms
    jitter: 1ms

    Dat is normaal, dus het zou aan je PS3 moeten liggen, download iets anders, update je PS3 ofso. Er is namelijk een update die je kan downloaden die niet verplicht is, zo heb je de nieuwste firmware binnen, en zou je kunnen kijken of ie bij de update wel snel downloadt. Check verder je NAT-Type en indien nodig, verander die naar type 2.

    OFFTOPIC: (Hoe ontvang ik een melding als er in een topic op me wordt gereageerd???)

  6. 9 XP
    brammel93's avatar

    Dat is normaal, dus het zou aan je PS3 moeten liggen, download iets anders, update je PS3 ofso. Er is namelijk een update die je kan downloaden die niet verplicht is, zo heb je de nieuwste firmware binnen, en zou je kunnen kijken of ie bij de update wel snel downloadt. Check verder je NAT-Type en indien nodig, verander die naar type 2.

    OFFTOPIC: (Hoe ontvang ik een melding als er in een topic op me wordt gereageerd???)

    Ik dacht al dat het misschien aan een firmware-update zou liggen, want dit gebeurt bij alle patches. Het maakt niet uit hoe groot die zijn, ze beginnen allemaal traag te downloaden vanaf 75%. Ik heb al van verschillende games patches gedownload en overal gebeurt dit, ik heb ook de nieuwste firmware update en NAT-type is 2. Ik zal eens afwachten tot een volgende update van sony en hopen dat dan het probleem is opgelost.

  7. 187 XP
    SoesY's avatar

    Hallo,
    Ik heb een ps3 phat 80gb en sinds een maandje duurt het downloaden van een patch zeer lang. De eerste 75% gaan supersnel, zoals normaal, maar vanaf dan gaat het extreem traag.
    Heeft nog iemand hier last van of kan iemand dit oplossen?

    Alvast bedankt 🙂

    Ik heb precies hetzelfde en begin het nu wel zat te worden. Du fu*k moet ik doen?!

  8. 163 XP
    angelochiela's avatar

    speedtest: ping –> 22ms
    down –> 15.19Mbps
    up –> 2.28Mbps

    Pingtest: package lost : 0%
    ping: 19ms
    jitter: 1ms

    Dat is fucking traag heb zelf 100MBps download snelheid op wifi !!!

  9. 9 XP
    GamerDUT's avatar

    Dat is fucking traag heb zelf 100MBps download snelheid op wifi !!!

    Je lult de PS3 kan maar maximaal met ongeveer 30mbit downloaden via wifi.

  10. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik krijg volgende week 80gb verie van playstation 3 van mij maatje die heel weinig is gebruikt voor 100 euro mag ik hem meenemen, dus ik heb nog 1 harderschijf over van 500gb volgende week ff inbouwen en update,

    dalijk twee playstation 3 ,,,,

    psone 1x
    ps2 2x
    dalijk 2x ps3

  11. 1 XP
    Wxweswx's avatar

    Hallo als ik mij ps3opstart dan duurt da lang ik moet 10min wachten tot ik dat zinnetje heb en dan nog eens wachten tot ik mijn profiel kan aan klikken en als ik speel gta v bevoorbeeld als ik rijd in mijn auto dan blokeert da en dan is alles nog ni geladen ook als ik het gewoon opstart.

  12. Anoniem -
    66.249.65..xxx's avatar

    Help bij mij is het ook hetzelfde

  13. 1565 XP
    rainking's avatar

    Ik heb dat van die 75% ook gehad. Wat bij mij hielp was om me af te melden en het niet-aangemeld te downloaden.