Forum

Topic: Synchroom laten lopen van beeld en klank?

Anoniem's avatar

Hoi,

Mijn spelconsole Playstation 3. Heb PMS media server 1.81.0 geinstalleerd. OS: Windows 7. Wifi verbinding playstation en PC.

Wanneer op de playstation een film wordt afgespeeld, loopt de klank en het beeld niet synchroom. Weet iemand de oplossing hiervoor? Formaat –> Audio_TS en Video_TS (VOB).

Hen momenteel niets veranderd aan de instellingen van de media server.

Mvg,

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 8864 XP
    7th-son's avatar

    een andere mediaserver gebruiken?
    of kijken of je kunt streamen via je tv zelf?

    wat voor netwerk heb je? bedraad of draadloos?

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Meeste recievers hebben een optie om het geluid te vertragen, dat zou je probleem eventueel op kunnen lossen mits je een reciever hebt.

  3. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Meeste recievers hebben een optie om het geluid te vertragen, dat zou je probleem eventueel op kunnen lossen mits je een reciever hebt.

    dat is waar ook inderdaad
    ook is dat mogelijk met de recentere tv, mocht je je geluid via de tv laten gaan

  4. 257 XP
    iNSo's avatar

    Hoi,

    Mijn spelconsole Playstation 3. Heb PMS media server 1.81.0 geinstalleerd. OS: Windows 7. Wifi verbinding playstation en PC.

    Wanneer op de playstation een film wordt afgespeeld, loopt de klank en het beeld niet synchroom. Weet iemand de oplossing hiervoor? Formaat –> Audio_TS en Video_TS (VOB).

    Hen momenteel niets veranderd aan de instellingen van de media server.

    Mvg,

    Hey ,

    Ik zou eens proberen je ps3 bedraad aan te sluiten, want over het algemeen zijn .vob files erg groot en moeilijk transferbaar over een draadloos netwerk ( haperingen en out of sync geluid )

    Anders zou ik de bestanden even op een DVD’tje branden en in je ps3 proppen, dat werkt gegarandeerd 🙂

    Grts

    iNSo