Forum

Topic: Cod mw3 maps sommige bestaan echt !!

Anoniem's avatar

Ik ben hier een twitter tegengekomen van iemand die in parijs zat en wat blijkt ?
Resistance map bestaat echt !
Ik ben dit natuurlijk gaan opzoeken op google streetvieuw en een deel is er echt .
Nu ben ik bezig met praag te onderzoeken want daar zullen ook wel echte plaatsen van bijzijn .
Wou dit toch even delen 🙂

De plaatsnaam is place dalida , kan je zelf even opzoeken .

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Hahaha, nice :P. Vraag me af of dit ook voor meer maps geldt

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Reken maar van jawel. Devs gebruiken regelmatig real-life locaties om een map te maken. Bekendste voorbeeld is Assassin’s Creed, die al sinds het eerste deel vol zit met daadwerkelijk bestaande gebouwen, en plattegronden. Voor shooters is dat niet anders.

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Inspiratie moet toch ergens wegkomen 😛

  4. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Circuits in racing games 😛

  5. 486 XP
    distefano's avatar

    Zou dome ergens ook bestaan ? Hm dat moet opgezocht worden 🙂

  6. 197 XP
    robin2000's avatar

    bij bo1 waren wel veel namen die echt bestaan: Hanoi vorkuta en havana bijv. en nuketown niet te vergete

  7. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Heel cool gevonden 😀

  8. 389 XP
    Suugie's avatar

    in call of duty 4 heb je dit ook vaak

    http://www.youtube.com/watch?v=-E2I84Z9Now

  9. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Wauw, da’s wel echt vet om te zien!

  10. 168 XP
    MrSvenGame's avatar

    Best gaaf

  11. 3 XP
    Bridge's avatar

    Ik weet niet in welke Modern Warfare was, maar er was eentje met Prypjat. Het verlaten stad met de kernramp. In het echt bestaat die ook, maar is de bekende naam Tjernobyl ervoor. Ik vind het mooi dat uitgevers en game makers ook links geven aan gebouwen en andere dingen. Ik kan niet optellen hoeveel gebouwen erin GTA IV staan die ook in Amerika staat en of andere landen.

  12. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Leuk .

  13. 244 XP
    lekkajonk0's avatar

    Ik weet niet in welke Modern Warfare was, maar er was eentje met Prypjat. Het verlaten stad met de kernramp. In het echt bestaat die ook, maar is de bekende naam Tjernobyl ervoor. Ik vind het mooi dat uitgevers en game makers ook links geven aan gebouwen en andere dingen. Ik kan niet optellen hoeveel gebouwen erin GTA IV staan die ook in Amerika staat en of andere landen.

    Cod 4 mw (1) met chernobyl