Forum

Topic: Wat is de beste shooter

Anoniem's avatar

Ik wil graag een shooter voor mijn vita kopen maar ik weet niet welke?

Ik zit te twijfelen tussen: Call of Duty, Unit 13 of Killzone.
Als iemand me kan helpen graag.

Alvast bedankt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Killzone komt pas in september uit dus dat duurt nog wel ff. Echter lijkt het er wel op dat het een hele goede shooter gaat worden, waarschijnlijk de beste op de Vita. Als je er nu eentje wil kopen: CoD en Unit 13 zijn heel verschillend. Unit 13 is een third person shooter en op bepaalde punten redelijk tactisch. De game heeft erg veel kortere singleplayer missies, maar geen multiplayer. CoD krijgt hele slechte reviews, maar daar ben ik het totaal niet mee eens. Ik ben van mening dat als je CoD op de console leuk vindt, je het op de Vita ook erg leuk vindt. De singleplayer is erg kort, maar de multiplayer is zeer vermakelijk. Ik vind beide games echte aanraders.

    Het is dus meer waar je van houdt. First person of third person? Singleplayer of multiplayer?

  2. 12 XP
    repsajnl's avatar

    unit 13 heeft ook een multiplayer alleen dit is geen teamdeath match maar missies samen doen met andere mensen

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ja klopt sorry. Ik.bedoelde geen competitieve multiplayer. Maar hij heeft idd wel coop. Of dit nog gespeeld wordt durf ik echter niet te zeggen. Van CoD kan.ik wel bevestigen dat de multiplayer nog volop gespeeld wordt.

  4. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ben zelf geen shooter-fan, maar heb me uitstekend vermaakt met Unit 13. Ziet er goed uit, speelt lekker weg en je kan er eens goed voor gaan zitten, maar als je wil ook snel even een leveltje spelen.

  5. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Kies voor Unit 13, want die Call of Duty is een hoop schijt.