Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Dat was geen enquête, maar een petitie.

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Dat was geen enquête, maar een petitie.

    Is het mogelijk om de titel van een topic te wijzigen?

  3. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    zo 3x gestemt aangezien er 3 hier in huis liggen

  4. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ja, bewerk de eerste Post, daar kun je de titel aanpassen.

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Heb totaal geen behoefte aan skype op de Vita. Bovendien is skype al sterk gelieerd aan MS, dus dat gaat sowieso niet gebeuren.

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ja, bewerk de eerste Post, daar kun je de titel aanpassen.

    Nope, dat kan niet, zal het even doen :p

  7. 145 XP
    Out_Of_Ammo's avatar

    ik vind het ook vaag dat je enkel kan bellen met de skype op vita, dus ik stem wel even

  8. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Yes please. Ook graag bellen en gamen tegelijk al lijkt me da onmogelijk 😛

  9. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ai, heb ff 10x gedaan ofz? FO’ DAH’ SUPPORTAAH’.

  10. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Geen goed idee, ShadowhunterrX, dat gaat erg zwaar ten koste van de batterijduur.

  11. 531 XP
    monsternon's avatar

    gestemt ben zeker voortanden van gebreuk het vaak. allen soms typen mensen wat dan zie ik niet pas als ik op me pc ga

  12. 1034 XP
    mickvl's avatar

    gestemt ben zeker voortanden van gebreuk het vaak. allen soms typen mensen wat dan zie ik niet pas als ik op me pc ga

    Precies. Je probeert iemand te bellen, en ondertussen sturen ze jou een berichtje met erin dat ze over een uur bereikbaar zijn of wat dan ook, maar dat bericht zie je dan niet. Ondertussen vraagt je vriend zich af wanneer je nou eindelijk eens wat terugstuurt!

  13. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik snap het “zeker voortanden van gebreuk het vaak” al helemaal niet.
    Maar wat Mickvl zegt, het is inderdaad irritant, helemaal als je jarig wordt, je mede-student zegt dat hij mij een felicitatie heeft gestuurd, zeg ik dan dat ik het nog nergens gezien heb, en 2 weken later, krijg ik eindelijk een “Hartelijk Gefeliciteerd!” van hem.

  14. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Geen goed idee, ShadowhunterrX, dat gaat erg zwaar ten koste van de batterijduur.

    Das waar. Helemaal vergeten want als je Party chat gebruikt is het ook al minder dan 3 uur 🙁

  15. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik snap het “zeker voortanden van gebreuk het vaak” al helemaal niet.

    Zeker voorstander van; ik gebruik het vaak.*

  16. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Yes please. Ook graag bellen en gamen tegelijk al lijkt me da onmogelijk 😛

    Waarom zou iemand in godsnaam moeten gamen en bellen tegelijk. We zijn niet allemaal vrouwen

    Heb trouwens de petitie gedeeld op de vita community op FB.

  17. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Waarom zou iemand in godsnaam moeten gamen en bellen tegelijk. We zijn niet allemaal vrouwen

    Haha en… Bedankt xD

  18. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Dat klinkt toch wel dicriminerend.
    Ik ben een vrouw, ik kan wel gamen en bellen tegelijk, maar vind ik persoonlijk niet fijn.
    Mijn concentratie vervalt bij beiden ook namelijk.

  19. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Waarom zou iemand in godsnaam moeten gamen en bellen tegelijk. We zijn niet allemaal vrouwen

    Heb trouwens de petitie gedeeld op de vita community op FB.

    Maar is die eerste reactie echt nodig ?

    Hmm ik gebruik vaak skype nu tijdens het spelen van shooters of met Fifa. Een soort groepchat omdat ik het van xbox live gewend ben :P. Bij JRPG`s of games met een verhaal of wil ontspannen zet ik het nie eens aan.

  20. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Heb je gedaan.
    Heb zelf niet zo’n ding maar goed.
    Je moet ook wat over hebben voor je medemens he.

  21. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Waarom zou iemand in godsnaam moeten gamen en bellen tegelijk. We zijn niet allemaal vrouwen

    Oh jee, doe ik nou iets fout??? Ik ben vrouw, maar heb niet eens een Skype account…

    Ik bel nooit tijdens het gamen. Als de telefoon gaat pauzeer ik de game wel even… of ik laat hem gewoon rinkelen en game gewoon lekker verder. 😉

    Ik ga deze petitie dan ook niet tekenen.

  22. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Waarom zou iemand in godsnaam moeten gamen en bellen tegelijk. We zijn niet allemaal vrouwen

    Heb trouwens de petitie gedeeld op de vita community op FB.

    Thanks!

    Oh jee, doe ik nou iets fout??? Ik ben vrouw, maar heb niet eens een Skype account…

    Ik bel nooit tijdens het gamen. Als de telefoon gaat pauzeer ik de game wel even… of ik laat hem gewoon rinkelen en game gewoon lekker verder. 😉

    Ik ga deze petitie dan ook niet tekenen.

    De petite gaat hoofdzakelijk om text-chat, niet om gamen en bellen tegelijk. Dat kan al lang met de voorgeïnstalleerde Party-app.

  23. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Er is een update geweest van skype. Je kan nu gamen en bellen tegelijk. Er is dus hoop omdat we nu weten dat ze blijven verbeteren. Dus de tekst functie zal ook nog wel komen lijkt me en vooral nu dat ze bezig zijn met het samen smelten van MSN en skype.

  24. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    Er is een update geweest van skype. Je kan nu gamen en bellen tegelijk. Er is dus hoop omdat we nu weten dat ze blijven verbeteren. Dus de tekst functie zal ook nog wel komen lijkt me en vooral nu dat ze bezig zijn met het samen smelten van MSN en skype.

    nu deze game nog : Phantasy Star Online 2 en we kunnen cross platform spelen en chatten met de pc haha