Forum

Topic: Battlefield 3 Premium Maps

Anoniem's avatar

Beste PSX-Sensers,

Ik heb laatst de Battlefield 3 Premium Edition aangeschaft, maar de Premium code deed het niet. Na langdurig overleg met EA stuurden ze mij de Online Pass Limited Edition, nog steeds niet de goede. Daarna vertelden ze mij vrolijk dat ze geen PS3 Premium Codes meer hadden. Ik moest maar naar de winkel gaan (ik heb de game in Engeland gekocht). Ik wil niet overkomen als een cheap bastard, maar ik heb geen zin om weer de volle prijs voor de Premium maps te betalen. Ik voel me gewoon genaaid door EA. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om met mij de maps te sharen? Ik wil eventueel wel iets bijbetalen. Ik sta nog niet op de Trusted List, maar wil er graag op komen.

Met vriendelijke groet,

Hoonhorst

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Logisch dat tie het niet deed, het is de engelse code

  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Engels account aan maken, daar de code op in voeren. Als het goed is moet tie het dan wel doen, en dan kan je ze als nog sharen van je engelse account naar je normale/nederlandse.

  3. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Engels account aan maken, daar de code op in voeren. Als het goed is moet tie het dan wel doen, en dan kan je ze als nog sharen van je engelse account naar je normale/nederlandse.

    Dat is een slim idee, dan zit je ook niet vast aan je Engelse account!

  4. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Engels account aan maken, daar de code op in voeren. Als het goed is moet tie het dan wel doen, en dan kan je ze als nog sharen van je engelse account naar je normale/nederlandse.

    Heb ik al geprobeerd, maar de code blijft al gebruikt. Liggen Nederland en Engeland niet in dezelfde regio als het om PSN-games/DLC gaat? EA vertelde mij in ieder geval dat de code het wel had moeten doen.

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Wat bovenstaande zeggen is allemaal bullshit. Je hoeft geen engelse account te maken. We leven in de EU waarbij Engeland een onderdeel van is. Dus het zou gewoon moeten werken op je NL account. Betwijfel het wel of iemand het met je gaat sharen maarja

  6. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Wat bovenstaande zeggen is allemaal bullshit. Je hoeft geen engelse account te maken. We leven in de EU waarbij Engeland een onderdeel van is. Dus het zou gewoon moeten werken op je NL account. Betwijfel het wel of iemand het met je gaat sharen maarja

    Dat verschilt per game helaas.

  7. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Topic mag dicht. Heb van EA na 2 maanden eindelijk een Premium Code gekregen. Blijkbaar hadden ze een ‘nieuw systeem’.

  8. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Mooi om te horen! Veel plezier met de vette mappacks!