Forum

Topic: DLC overdownloaden

Anoniem's avatar

Hallo,

Hoe kun je veilig ps3 DLC overdownloaden. Kan niet echt een goeie toturial vinden.

Groetekes

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Overloaden? Je bedoelt opnieuw naar je PS3 halen? Ga gewoon naar de store, ga naar je download-lijst, zoek je DLC op, en selecteer downloaden. Da’s alles.

  2. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    Ik bedoel meer van een vriend, hij heeft het gekocht en als het goed is kon je het product enkele keren meer op verschillende ps3 downloaden. Zodat ik me vriend de helft van het product kan betalen en we het beide hebben.

  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Sorry, maar dat mag niet. Het kan alleen als je jouw username en password aan je vriend geeft, en dat is ZEER onverstandig. Hij kan dan meteen op jouw rekening spellen uit de Store kopen, of rotzooi trappen op bv Home, en dan krijg jij de schuld. Niet doen dus!

  4. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Je kan een PSN account aan maximaal 2 ps3’s koppelen. Als je dus in de Store DLC koopt, kan je het dus op een andere PS3 ook downloaden. Volgens mij heeft Sony dit gedaan voor het geval als je console kapot gaat. Dan ben je niet gelijk al je gedownloade games kwijt.

  5. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik bedoel meer van een vriend, hij heeft het gekocht en als het goed is kon je het product enkele keren meer op verschillende ps3 downloaden. Zodat ik me vriend de helft van het product kan betalen en we het beide hebben.

    Ja kan je doen, erg handig, naar diegene toegaan ( of als je iemand vertrouwd 😛 ) dan inloggen bij hem en dan je zooi daar downloaden.
    Dan weer gegevens verwijderen en klaar. 😀

    Op YT staan nog tutorials als je het moelijk vindt.

  6. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Je kan een PSN account aan maximaal 2 ps3’s koppelen. Als je dus in de Store DLC koopt, kan je het dus op een andere PS3 ook downloaden. Volgens mij heeft Sony dit gedaan voor het geval als je console kapot gaat. Dan ben je niet gelijk al je gedownloade games kwijt.

    volgens mij is het 3a5 Console;s

  7. Anoniem -