Forum

Topic: de nieuwe xbox one used games

Anoniem's avatar

gisteren was de aankondiging van de nieuwe xbox one daar was tijdens een interview verteld dat de kosten bij 2dehands games voor een nieuwe licentie 40 , 50, 60 dollar gaat zijn hierbij gaat het erom dat elke spel een bepaalde key instaleerd via je xbox live account en de kinect als je dan naar een vriend toegaat om de game te laten spelen moet je verplicht die 40 50 of 60 dollar betalen.
zelf deel ik mijn games met mijn zus die naast me woont.
dit is toch belachelijk een tientje voor online pass begrijp ik

als ze dit bij de playstation gaan doen koop jij dan de ps4 nog wel

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Volgens mij duurt het niet lang tot de Xbox One de volgende Dreamcast wordt.
    Als Developer ga ik binnenkort voor de Wii U en 3DS ontwikkelen, en aankomende herfst ook voor de PS4 en PS Vita.
    Ik denk dat ik de Xbox One maar links laat liggen, tenzij ze nu eindelijk Indies gaan ondersteunen, net als de Japanse fabrikanten dat al hebben aangekondigd.

  2. 39 XP
    Imlaguna's avatar

    de 2dehanse(games) markt stort waarschijnlijk in als de ps4 dit ook gaat doen

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik koop (bijna) nooit tweede hands games. Dus ik zal hier niet echt wakker van liggen. Nadeel is wel wanneer je spellen wil gaan lenen van vrienden..

  4. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    Ik koop (bijna) nooit tweede hands games. Dus ik zal hier niet echt wakker van liggen. Nadeel is wel wanneer je spellen wil gaan lenen van vrienden..

    dat heb ik dus ook

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Gaat niet gebeuren, aangezien de CEO van Sony, Shuhei Yoshida, al bevestigd heeft dat ze 2e hands games absoluut niet gaan blokkeren. Ook is al bevestigd dat de PS4 niet always online zal zijn.

    http://tweakers.net/nieuws/87415/sony-ps4-kan-tweedehands-games-draaien.html

  6. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Sony doet alles juist wat Microsoft fout doet, en dat zelfs voordat het bekend was.
    PS4, here I come!

  7. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    als je dan naar een vriend toegaat om de game te laten spelen moet je verplicht die 40 50 of 60 dollar betalen.
    zelf deel ik mijn games met mijn zus die naast me woont.
    dit is toch belachelijk een tientje voor online pass begrijp ik

    als ze dit bij de playstation gaan doen koop jij dan de ps4 nog wel

    Uhh ja… Dan koop ik nog altijd een PS4. Simpel door het feit dat ik games eigenlijk nooit uitleen en ook niet elders speel… Ik loop zelf dus niet tegen dit fenomeen aan en sinds dat PSN+ zo geweldig is geworden als het nu is, koop ik ook geen tweedehands games meer tenzij een game gewoon echt niet te verkrijgen is in de Store.

    Maar blij ben ik niet met deze ontwikkeling. En ik vind het ook niet terecht! Er zijn genoeg gezinnen waar meedere PS3 consoles staan en neem de Vita daar kun je zelfs maar 1 account op activeren… Vroeger kocht je toch ook niet het bordspel Mens Erger Je Niet 4 x omdat je gezin uit 4 personen bestond. En je liep al helemaal niet terug naar de winkel om nog een keer voor het spel te betalen, omdat je juist had besloten het spel mee te nemen naar je beste vriend om daar gezellig samen een potje Mens Erger Je Niet te spelen…

  8. 39 XP
    Imlaguna's avatar

    ps4 is goed bezig