Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 531 XP
    monsternon's avatar

    Het is als grap bedoelt maar het klopt wel

  2. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Vraagje: Weet iemand of we misschien TV kunnen kijken op de Xbox?

  3. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    OMG ik wordt helemaal gek XD

  4. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Microsoft geeft totaal geen ondersteuning voor Indies, de reden waarom ik het niet ga halen.

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Gelukkig hebben ze wel net de devkit voor PS4 ontvangen daar bij Two Tribes.

  6. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Zelf wacht ik even met de aanschaf van de PS4 DevKit, ik heb geen budget meer over, na het aanschaffen van de 3DS en Vita DevKits.
    Heeft niet zo veel haast, ik had toch altijd al voor Handhelds willen ontwikkelen.

  7. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Dit beeld had ik precies naast de persconferentie en dat is gewoonweg geen goed teken!

  8. 130 XP
    justR's avatar

    De leukste reactie die ik heb gezien is toch wel ”Xbox turn on PS4” 😉

  9. 8 XP
    Majima's avatar

    Echt apart hoe ze het hebben verkloot bij Microsoft…

  10. 1398 XP
    nis156's avatar

    OMG ik wordt helemaal gek XD

    Yo dawg i heard you like tv so we put a tv in your xbox so you can watch tv while watching tv! 😀

  11. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    Yo dawg i heard you like tv so we put a tv in your xbox so you can watch tv while watching tv! 😀

    hoe de fak heb je gereageerd om 14;21 , we hadde nog exame XD tenzij je tijdens exame gwn op psxsense zat

  12. 153 XP
    el scapino's avatar

    hoevaak is er tv genoemd

  13. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    “Xbox go home!” Priceless.

  14. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    1shot1kill, je tijdsinstellingen staan verkeerd, er staat toch duidelijk 16:21.

  15. 531 XP
    monsternon's avatar

    Zelf wacht ik even met de aanschaf van de PS4 DevKit, ik heb geen budget meer over, na het aanschaffen van de 3DS en Vita DevKits.
    Heeft niet zo veel haast, ik had toch altijd al voor Handhelds willen ontwikkelen.

    Maak jij games?

  16. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Nee, daarom heb ik ook DevKits gekocht van Nintendo en Sony, ze staan zoooooo leuk als decoratie!
    Even iets anders dan een vaas of een pot bloemen.

  17. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Dubbel Post, maar misschien de moeite waard om te lezen:
    http://www.cw-games.org/articles.html/_/news/en/news-xbox-live-hack-reveals-48-million-user-p-r975
    Dat is het resultaat van de Xbox One: Xbox LIVE gehackt.

  18. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    Hopelijk voor de Xbox gebruiker maakt dat ding nu geen krassen meer op de schijfjes. Onbegrijpelijk hoe ik van de PS1 over ben gestapt naar Xbox 360 en godzijdank weer op het rechte pad ben gekomen om naar de PS3 te gaan. Voor mij zijn DE voordelen van de PS dat het gratis is om online te gamen..(wellicht voor zolang het duurt maartoch)..en dat de exclusieve games mij helemaal aan staan. Uncharted ben ik een mega fan van, Infamous hetzelfde en ook Littlebigplanet heb ik me kostelijk mee vermaakt. De xbox stelt daar weinig tegenover en ook nu komt de Playstation 4 met meer exclusieve games die me leuk lijken en de xbox one heeft het over Televisie terwijl ik benieuwd was naar de games daar.

  19. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    1shot1kill, je tijdsinstellingen staan verkeerd, er staat toch duidelijk 16:21.

    ja , ik zie t nu ook

  20. 39 XP
    Imlaguna's avatar

    Hopelijk voor de Xbox gebruiker maakt dat ding nu geen krassen meer op de schijfjes. Onbegrijpelijk hoe ik van de PS1 over ben gestapt naar Xbox 360 en godzijdank weer op het rechte pad ben gekomen om naar de PS3 te gaan. Voor mij zijn DE voordelen van de PS dat het gratis is om online te gamen..(wellicht voor zolang het duurt maartoch)..en dat de exclusieve games mij helemaal aan staan. Uncharted ben ik een mega fan van, Infamous hetzelfde en ook Littlebigplanet heb ik me kostelijk mee vermaakt. De xbox stelt daar weinig tegenover en ook nu komt de Playstation 4 met meer exclusieve games die me leuk lijken en de xbox one heeft het over Televisie terwijl ik benieuwd was naar de games daar.

    weet iemand of ps4 met betaald online komt ?

  21. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    @ Imlaguna, waarschijnelijk wel.
    Nog niet helemaal duidelijk, maar denk personelijk van wel.

  22. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    hahaha, echt awesome dit:D Xbox, Go Home!:P

  23. 2457 XP
    peyj's avatar

    weet iemand of ps4 met betaald online komt ?

    Waarschijnlijk zullen ze PS+ aanpassen dat je per maand kan gaan/gaat betalen voor extra diensten zoals nu. Ik denk niet dat ze zoals xbox met een dienst komen waarvoor je moet betalen om online te kunnen gamen. Dat was één van de pluspunten van de PS3 ten opzichte van de xdoos.

  24. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    weet iemand of ps4 met betaald online komt ?

    Is idd nog niks over bekend gemaakt, we hopen met z’n alleen dat het niet gaat gebeuren. De tijd zal het ons leren..

  25. 1398 XP
    nis156's avatar

    hoe de fak heb je gereageerd om 14;21 , we hadde nog exame XD tenzij je tijdens exame gwn op psxsense zat

    16:21 boyyyyyy!!!!