Forum

Topic: Crysis 3 vs Battlefield 3

Anoniem's avatar

Hey,

Ik heb al het één en ander op internet gezocht wat nou een goede game was om te halen. Ik wil graag goede graphics (wat bij beide games wel goed zit volgens mij), een leuke storyline voor single player en een actieve multiplayer.

Ook zou ik graag willen weten of de besturing bij Crysis 3 veel verschilt bij ‘normale’ shooters als Battlefield en CoD. Bij Crysis 3 heb je namelijk verschillende ‘speciale’ dingen zoals Maximum armor en Cloak. Ik heb namelijk nog nooit echt een shooter op mijn PS3 gespeeld.

Wes786

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    er is maar 1 echte top shooter op ps3 en dat is Battlefield 3! Die game boeit nu nog steeds, Crysis 3 vind ik helemaal niks! ik hou ok niet van zulke games.

  2. 417 XP
    Omer58's avatar

    Hey,

    Ik heb al het één en ander op internet gezocht wat nou een goede game was om te halen. Ik wil graag goede graphics (wat bij beide games wel goed zit volgens mij), een leuke storyline voor single player en een actieve multiplayer.

    Ook zou ik graag willen weten of de besturing bij Crysis 3 veel verschilt bij ‘normale’ shooters als Battlefield en CoD. Bij Crysis 3 heb je namelijk verschillende ‘speciale’ dingen zoals Maximum armor en Cloak. Ik heb namelijk nog nooit echt een shooter op mijn PS3 gespeeld.

    Wes786

    BF3 is inderdaad die game die je wil hebben, onderandere omdat het een erg uitgebreid en leuke multiplayer heeft (beter dan CoD als je eraan went en een beetje goed bent met shooters).
    BF3 is wel een moeilijker spel en volgens CoD fans zelf te moeilijk/realistisch. Ik wil dus zeggen dat dit helemaal niet het geval is en de game niet te realistisch is en het dus ook niet onmogelijk maakt om het te spelen. Je zou er wel aan moeten wennen. Crysis spreekt me niet echt aan omdat het geen leuke mp heeft naar mijn mening, Crysis is wel erg mooi op de PC en dat ook mooier dan BF3 op PC.

  3. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Hey,

    Ik heb al het één en ander op internet gezocht wat nou een goede game was om te halen. Ik wil graag goede graphics (wat bij beide games wel goed zit volgens mij), een leuke storyline voor single player en een actieve multiplayer.

    Ook zou ik graag willen weten of de besturing bij Crysis 3 veel verschilt bij ‘normale’ shooters als Battlefield en CoD. Bij Crysis 3 heb je namelijk verschillende ‘speciale’ dingen zoals Maximum armor en Cloak. Ik heb namelijk nog nooit echt een shooter op mijn PS3 gespeeld.

    Wes786

    En hij komt ook niet zo goed uit de verf op de PS3 met crysis. Ik zou voor BF3 gaan alleen de singleplayer ben ik ook niet echt van weggeblazen. Maar de multiplayer staat als een huis 😀

  4. 95 XP
    wes786's avatar

    Bedankt voor alle reacties! Battlefield lijkt me nu wel duidelijk, maar nu is er ook nog keuze uit de premium versie en de ‘gewone’. Is de premium versie het waard voor €60? Want de gewone is €30 nu.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  5. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    ik zou de premium edition nemen, heb je gelijk alle map packs en heb je dus langer speelplezier

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Bedankt voor alle reacties! Battlefield lijkt me nu wel duidelijk, maar nu is er ook nog keuze uit de premium versie en de ‘gewone’. Is de premium versie het waard voor €60? Want de gewone is €30 nu.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    Ik raad premium zeker aan, lees anders even de reacties op dit topic: http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?13636-Battlefield-3-Premium-of-normaal 😉

  7. 39 XP
    Imlaguna's avatar

    premium is zeker een must have ik heb bf3 premium op de pc (aanbieding voor 30 euro) en bf3 is toch echt sterker en beter dan crysis

  8. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    premium