Forum

Topic: [OOT] FiFA 14

Anoniem's avatar

Heey Luitjes!

Zoals jullie weten komt dit jaar een nieuw deel van FIFA (fifa 14)

Hij komt naar PS3 maar gisteren werd ook bekend gemaakt dat hij op de PS4 komt en dan de NEXT-GEN FIFA met een geheel nieuwe engine!!

Wie gaat hem op PS3 halen of wacht nog even op de PS4 versie??
Ik wacht zelf op de PS4 versie!

Wat hopen jullie dat er veranderd aan FIFA 14 of eventueel terug komt?

Ik hoop op deze dingen:

meer stadions en mooiere stadions.

Mooier publiek en veld.

Dat het menu overzichterlijker word en sneller en soepeler verloopt.

Als je met vrienden 2vs2 etc.. wil spelen dat je dan aan kan geven hoeveel spelers er kunnen joinen, ik erger me kapot aan dat als je een lobby ingaat en een game maakt met je vrienden bijv 3vs3 dat er dan 6 anderen in komen die lopen te kutten!

ook het menu om lobby,s te joinen werkt nu voor geen meter evenals de EAS FC die vaak uitlogt.

In de carriere mode (manager) moeten ze zoals in eerdere fifa de functie terugbrengen waarin je het stadion kan uitbreiden en niet hoeft te soliciteren maar dan je aanbiedingen krijgt!.

Kwa gameplay vind ik FIFA 13 wel goed maar nog niet perfect.

Deel in dit topic wat jullie van FIFA 14 op de PS4 vinden en wat er mag veranderen/verbeteren.

Tom-Zwolle

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 45 XP
    numvero's avatar

    Heey Luitjes!

    Zoals jullie weten komt dit jaar een nieuw deel van FIFA (fifa 14)

    Hij komt naar PS3 maar gisteren werd ook bekend gemaakt dat hij op de PS4 komt en dan de NEXT-GEN FIFA met een geheel nieuwe engine!!

    Wie gaat hem op PS3 halen of wacht nog even op de PS4 versie??
    Ik wacht zelf op de PS4 versie!

    Wat hopen jullie dat er veranderd aan FIFA 14 of eventueel terug komt?

    Ik hoop op deze dingen:

    meer stadions en mooiere stadions.

    Mooier publiek en veld.

    Dat het menu overzichterlijker word en sneller en soepeler verloopt.

    Als je met vrienden 2vs2 etc.. wil spelen dat je dan aan kan geven hoeveel spelers er kunnen joinen, ik erger me kapot aan dat als je een lobby ingaat en een game maakt met je vrienden bijv 3vs3 dat er dan 6 anderen in komen die lopen te kutten!

    ook het menu om lobby,s te joinen werkt nu voor geen meter evenals de EAS FC die vaak uitlogt.

    In de carriere mode (manager) moeten ze zoals in eerdere fifa de functie terugbrengen waarin je het stadion kan uitbreiden en niet hoeft te soliciteren maar dan je aanbiedingen krijgt!.

    Kwa gameplay vind ik FIFA 13 wel goed maar nog niet perfect.

    Deel in dit topic wat jullie van FIFA 14 op de PS4 vinden en wat er mag veranderen/verbeteren.

    Tom-Zwolle

    kan toch niet wachten op de game ga hem halen voor de ps4

  2. 367 XP
    The Hunter's avatar

    FIFA 13 overslagen, Dus FIFA 14 komt er zeker! En ik ga hem op de PS4 halen.

    Wat ik wil zien op de next-gen:

    – Meer realistisch sfeer (Publiek 3D, Tifo acties, meer (spelers)-liederen)

    – Moeilijksheidgraad Semi-pro naar Prof niveau kleiner maken!

    – Nieuwe interface

    – Andere Nederlandse commentatoren!! Sierd de Vos bijvoorbeeld.

    – Meer licenties (clubs, competities, bekers, toernooien)

  3. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    Sla het waarschijnlijk over, om de jaar koop ik fifa. Dus fifa 15 voor mij.

  4. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    FIFA 13 overslagen, Dus FIFA 14 komt er zeker! En ik ga hem op de PS4 halen.

    Wat ik wil zien op de next-gen:

    – Meer realistisch sfeer (Publiek 3D, Tifo acties, meer (spelers)-liederen)

    – Moeilijksheidgraad Semi-pro naar Prof niveau kleiner maken!

    – Nieuwe interface

    – Andere Nederlandse commentatoren!! Sierd de Vos bijvoorbeeld.

    – Meer licenties (clubs, competities, bekers, toernooien)

    Die meer licenties krijg je sowieso, EA heeft al bekendgemaakt dat volgend jaar de complete turkse league er zal zijn maar ik verwacht nog wel een andere league erbij te zien komen! Nieuwe interface komt ook wel want die veranderen ze ieder jaar zo’n beetje (hij wordt alleen niet per se beter). Sierd de Vos zou awesome zijn!

  5. 113 XP
    mrwhoopy's avatar

    Ik ben het met bovenstaande punten helemaal eens.

    Vooral ander commentatoren ben ik helemaal voor,
    want die joeri mulder en evert te napel komen me neus uit.

    En wat ze beter mogen time is het commetaar dat als je tegen de paal schiet
    dat die ook zeg dat je tegen de paal schiet en niet dat je de lat raakte 😛

  6. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik haal hem voor ps3 en drna voor ps4 xD allebei pre-order

  7. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    De punten die iedereen noemt, helemaal mee eens, en k zou graag zien dat je wedstrijden online van vrienden kan observeren, dat alle menu’s en interface veel soepeler lopen, dat je uiterlijk van je virtuele prof en/of spelers van je ultimate team meer kan aanpassen ( dan denk ik aan, tattoo’s, schoenen(FUT) etc..) en ik hoop toch een keer echt dat ze de ea servers aanpakken, ik heb zelf een stabiele goede internetverbinding maar heb dr wel vaak last van online (laatste tijd is het een stuk beter btw) ze moeten een soort host migration doen, degene met het minst snelle internetverbinding als host gebruiken. Skill games uitgebreider, online en tegen vrienden skill games kunnen doen. een soort straatvoetbal mode er bij in, 4×4. Niet zoals FIFA street, maar gewoon FIFA gameplay 4×4. en de FIFA party moet weer terug 🙂 mooi lijstje zo dacht ik

  8. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Nou, nu we (na een paar maanden verder) meer info hebben.. Zijn 3 van de 5 punten die ik opgenoemd heb, uitgekomen! Nu nog wachten op punt 2! Punt 4 zal denk ik gewoon weer hetzelfde zijn met evert en youri, aangezien dat ook op de current-gen weer is. Dan maar weer op engels 😉

    Ik kan echt niet wachten man.. Heb de 29ste al vrijgenomen van me werk om zo een lang weekend te genieten van FIFA 14 op de PS4!

  9. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik wacht tot de ps4 versie,
    Fifa is toch wel een game die je gewoon rustig met je vrienden kan spelen,
    je kunt een beetje grapjes uithalen met je vrienden en niet dat dat meteen fataal is op je eindscore.
    wat bij FPS-games wel het geval is. Want je K/D-Ratio gaat dan naar de knoppen.

  10. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik heb m gehaald voor de ps3 bij release, maar ik ben zeer ontevreden! Misschien vind ik FIFA 13 zelfs nog beter. Naar mijn mening zou ik mensen aanraden die nog twijfelen nu FIFA 14 niet voor de ps3 te kopen maar gewoon wachten voor de ps4 versie! Ondanks de next-gen inruilacties..

  11. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Wacht inderdaad ook op de next gen versie, heb fifa 13 helemaal grijs gespeeld. Heb dan wel een aardige achterstand bij UT maar dat komt wel goed 🙂

  12. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Ik heb fifa 14 ge preordert , maar begin nu toch wel te twijfelen of ik hem ga halen

    As many of you have already found out, the next gen version of FIFA 14 is missing a few features from their old gen counter parts. What this means is that the following are not included for the Xbox ONE, and PS4:

    – Creation Center
    – Tournament Mode (Creating custom tournaments)
    – No Guest play in Seasons
    – No Co-Op seasons

  13. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Wanneer wordt er een ps4 toernooi georganiseerd 🙂

  14. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ik heb fifa 14 ge preordert , maar begin nu toch wel te twijfelen of ik hem ga halen

    Inderdaad ik lees het nu. Balen zeg, vooral tournament mode. Ik had al voor zaterdag avond een toernooitje ingepland met me buren. Dat gaat dus zo niet werken dus. Echter ben ik op onderzoek uit geweest en je kan online een tournament sheet invullen. Het is omslachtig, maar je kan in ieder geval een toernooitje spelen via gewone aftrap.

    http://challonge.com/

    Het beste is om even te registreren en dan heb je meer opties en kan je alle scores gewoon invullen en dan werkt het automatisch de ranglijst/knock-out toernooi bij. Zoals ik zei; het is een beetje omslachtig, maar zo kan je iig wel nog de fun behouden. Hopelijk is dit een tijdelijke oplossing en komt EA binnenkort met een update die tournaments weer toevoegd na alle klachten. *Fingers crossed*

  15. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    FIFA-boys. Ik ben een echte PES-man. Sinds dit deel over gestapt naar FIFA. moet zeggen dat hij fijn speelt. Ik stap in op Prof, dus ik denk dat me niveau ook nog wel redelijk is.
    Om helemaal lekker in het spel te komen voordat ik online ga wil ik alleen een normale competitie starten.
    Ik kan alleen nergens vinden waar?

    Hoe start ik in hemelsnaam een normale competitie….????

  16. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    career mode starten 😛

  17. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    career mode starten 😛

    Is career mode gewoon een normale competitie?? Dus gewoon een Premier League met ManU? Niet dat ik dan met v. Persie een carrière moet spelen?

  18. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    je kunt kiezen of een player career of een normale career jij moet dan die laaste doen

  19. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    je kunt kiezen of een player career of een normale career jij moet dan die laaste doen

    Uuuhm, ik kan alleen maar kiezen tussen player career en manager career of zie ik wat over het hoofd :/

  20. 249 XP
    Timon's avatar

    Is career mode gewoon een normale competitie?? Dus gewoon een Premier League met ManU? Niet dat ik dan met v. Persie een carrière moet spelen?

    In career mode ben je de manager van een club, dus kun je gewoon heel het team besturen 😉

  21. 18 XP
    jaygod's avatar

    Even een offtopic vraag, vorige maand FIFA 14 aangeschaft voor de ps3, nu heb ik een ps4 en wilde ik deze “overzetten” voor het bekende bedrag van 10 euro. Nu zag ik dat ik helemaal geen redeemcode had!? hebben meer fifa spelers dit? overigens werkt de battlefield 4 redeemcode ook niet!

  22. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Ik gebruikte altijd dynamische camera in fifa 13 … Maar in 14, dynamiek is heel anders .. het is niet hetzelfde! welke camera stand gebruiken jullie ? welke hoogte en vergroten gebruikt je.

  23. 13 XP
    Moos's avatar

    Uuuhm, ik kan alleen maar kiezen tussen player career en manager career of zie ik wat over het hoofd :/

    Ik dacht eerst dat er ook geen season mode was in FIFA 14 maar ik ben er zojuist achter gekomen dat ze manager mode en season mode hebben samengevoegd. Dat heet nu dus manager career. Je speelt dus zelf ook wedstrijden maar bent daarnaast ook verantwoordelijk voor transferbeleid etc. Ik ga vanavond maar eens een potje met Arsenal beginnen.

  24. 16 XP
    antrax's avatar

    Dit kwam ik tegen op een ander forum over fifa 14

    Ik heb wat op internet rond gezocht (en lees vaker), dat de cup mode (dat je een toernooi met een vriend/vriendin of meerdere kan spelen) eruit is gelaten. Om deze in de FIFA WK 2014 game te stoppen, de achterliggende gedachte zou zijn: Er zijn weinig PS4 en XBOX ONE consoles, dus zorgen we dat deze wel beide games gaan kopen, als men van FIFA houd.

    Persoonlijk zou ik dat een schande vinden, maar ik had moeten opletten toen ik deze FIFA kocht. Want je verwacht gewoon niet dat zo een modus er niet in zit. Daarom reageert EA er online ook niet op, denk ik. Hopelijk kan de WK game dan als DLC gedownload worden voor 24,99 a 29,99 euro, en niet dat je daar ook weer tussen de 55 a 70 euro in de winkel voor moet neertellen (of in een online webshop).

    pff belachelijk als dit waar zou zijn. Dat er een FIFA WK 2014 game komt dat wist ik al.

  25. 177 XP
    Vork's avatar

    Ik kwam er dus ook pas na aankoop achter dat het niet mogelijk om offline gewoon een seizoen/toernooi te spelen, alleen of met vrienden (op PS4). Belachelijk gewoon, dit was juist de basis van FIFA en is het leukste om te doen. Heel dat Ultimate Team kan me gestolen worden.

    Spel dus meteen weer in de verkoop gedaan. Baal er wel van, want het speelt verder aardig en na jaren geen voetbalgame meer gespeeld te hebben, had ik er wel weer zin in.