Forum

Topic: mirrors edge 2 met pseye/kinect2

Anoniem's avatar

nou na het lekken van mirrors edge 2 helpsite van ea eigenlijk heeft bevestigt dat er een nieuwe mirrors edge dacht ik bij mezelf dit zou een perfecte game zijn voor de next-gen consoles met de nieuwe pseye/move en kinect 2 want er was onlangs in een interview bekendgemaakt dat bijde camera’s ook hand bewegingen kan lezen aangezien call of duty ook gebruik gaat maken van de camera’s en infamous second son hoogstwaarschijnlijk ook al.
zal nog interessant worden

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik ben zelf geen fan van games die je met rare bewegingen moet spelen. Ik vind de move controller goed genoeg :P. Laten ze eerst maar deze techniek goed uitwerken zonder dat je zwaaiend voor je camera moet zitten.

  2. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    Ik ben zelf geen fan van games die je met rare bewegingen moet spelen. Ik vind de move controller goed genoeg :P. Laten ze eerst maar deze techniek goed uitwerken zonder dat je zwaaiend voor je camera moet zitten.

    daarvoor lijkt me de move controller en de eye ook de beste combo

  3. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Mirror’s Edge moet je met een controller spelen. not with move or kinect. That would completely ruin the game imo…

  4. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Mirror’s Edge moet je met een controller spelen. not with move or kinect. That would completely ruin the game imo…

    ben ik het helemaal mee eens!
    als ze het met de move en kinect gaan doen zou ik het ook niet aanschaffen!