Forum

Topic: Xperia P of Xperia L?

Anoniem's avatar

Ik wil graag een nieuwe telefoon kopen. Ik twijfel nu nog tussen de Sony Xperia P en de Sony Xperia L. Welke vinden jullie de beste keus en waarom? (hou er rekening mee dat de prijs mij niet uit maakt)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 91 XP
    Srakkars's avatar

    Ik zou gaan voor de Sony Xperia P. Waarom?
    – Hij heeft betere video-opnamekwaliteit. (P heeft 1080p, de L 720p)
    – Hogere resolutie en pixeldichtheid. (+/- 25% scherper dan de Sony Xperia L)
    – 2x zoveel geheugen. 16 GB inplaats van de 8 GB op de Xperlia L.
    – Hij kan Adobe Flash content afspelen.

    Voordelen van de Xperia L zijn:
    – Extern geheugenslot
    – Verwijderbare batterij
    – 30% meer batterijvermogen

    Bron: http://versusio.com/nl/sony-xperia-p-vs-sony-xperia-l

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Bedankt voor je reactie!
    Dat van Adobe Flash zag ik ook al inderdaad. Maar ik vroeg me af wat dat precies voor gevolgen heeft. Kan iemand me dat uitleggen?

  3. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Adobe flashplayer wordt gebruikt om verschillende videos/advertenties op websites te laten zien ofzo. In princiepe heb je er vrij weinig aan, iphone heeft het nooit gehad en tegenwoordig krijgen steeds minder telefoons het, adobe is namelijk gestopt met flashplayer voor telefoons.

    Als ik de punten van srakkars zie, zou ik voor xperia l gaan. Ik weet dat camera jou niet boeit, hij heeft miss minder opslag maar je kan wel een sd kaart erin zetten. Enigste punt wat dan overblijft is minder pixeldichtheid, dat is wel jammer maarja. Je hebt wel een betere batterij ( wat in praktijk zich nog maar moet bewijzen) ik zou ook even naar het design kijken en hoeveel inch de schermen zijn.

  4. 417 XP
    Omer58's avatar

    Waarom koop je geen Galaxy S4 of de aankomende S4 Active?

  5. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Waarom koop je geen Galaxy S4 of de aankomende S4 Active?

    Geld.

  6. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Geld.

    je zegt net: (hou er rekening mee dat de prijs mij niet uit maakt) :O

  7. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ja, dat ging om het prijsverschil tussen de P en de L….
    Als de prijs mij niet uit maakt zoals jij het uitlegt, dan zou ik niet twijfelen tussen deze twee telefoons…..

  8. 775 XP
    Sevinho's avatar

    je zegt net: (hou er rekening mee dat de prijs mij niet uit maakt) :O

    Omdat de prijzen van Xperia P en Xperia L toch een stuk lager zijn als die van de S4 #slimmemensen

  9. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Omdat de prijzen van Xperia P en Xperia L toch een stuk lager zijn als die van de S4 #slimmemensen

    Dat is een hele goede reden. De prijzen van deze telefoons liggen heel wat lager. Er komt ook nog een smart phone uit van sony voor 239 euro had ik gelezen.

    http://www.apparata.nl/nieuws/sony-xperia-m-officieel-voorgesteld-1437 😉

  10. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ja las ik al. Echter wil ik zo snel mogelijk een nieuwe.