Forum

Topic: Hoe heb jij je modem/router in je huis(kamer) staan ?

Anoniem's avatar

Ik ben benieuwd hoe mensen hun internet modem en zeer waarschijnelijk ook de router in de huis kamer aangesloten staat ?
En waar alles staat ?
En hoe netjes het allemaal ingericht staat ?

Nu heb ik zelf een zooitje! en wil ik graag zien hoe mensen hun spullen netjes hebben neergezet.

Ook leuk voor andere mensen te zien hoe iedereen zijn of haar setup heeft neergezet.
Uiteraard met foto’s!

Mijn foto’s volgen 😉

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb momenteel de Router in de Meterkast, maar ik dacht erover om op de tweede verdieping Ethernet kabels aan te leggen en een Switch te plaatsen, ik heb nogal genoeg aan het gezeik met snelheid (6 Mbps boven; 60 Mbps beneden).

  2. 91 XP
    Srakkars's avatar

    Er stond eerst 1 router in huis op zolder, maar omdat we beneden ook goeie draadloze verbinding nodig hadden. Heb ik er een router bij gedaan en in de meterkast geplaatst. De routers met elkaar verbonden zodat ze als 1 functioneren (twee verschillende merken), zodat ik niet handmatig hoef te switchen op een laptop, mobiele telefoon etc.

    Het is niet echt een zooitje bij mij, router staat naast de modem in de meterkast. En de router boven staat in een kastje van me bureau. Enige probleem is dat ik de inloggegevens niet meer weet van de router, dus als er iets mis is word het een reset. 😛

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    Eerst netjes een kabel onder de vloer door naar mn pc waar mn modem en router stonden. Handig als ik dat ding weer eens moest resetten of met mn laptop via de kabel wou werken. Alleen onlangs over gestapt op Ziggo alles in 1. Nu is de pc draadloos en hangt de modem in de meterkast. Ik wil nog een keer een kabel onder de vloer trekken zodat de pc weer gebruik kan maken van de max snelheid, maar dan heb ik een tangetje nodig om het connectortje erop te zetten. Ik wil nog een keer een switchtje erbij plaatsen, want die ziggo modem heeft maar 1 lan koppeling. Verder zijn alle kabels netjes tot redelijk weggewerkt.

  4. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Router/Modem in een kastje bij de muur waar de kabels naar binnen komen in de woonkamer. Je wil niet in dat kastje kijken, ook een zootje;p maar zo kan ik t makkelijk verstoppen. als je kabels bij de meterkast naar binnen komen is natuurlijk ook handig, zie je ook niks van.