Forum

Topic: Xbox One en Playstation 4 beide onder de $400,-

Anoniem's avatar

Aldus Michael Pachter, de analist

Michael Pachter heeft eerder zijn verwachtingen bekend gemaakt. Volgens hem zou de Xbox One ongeveer $399,- kosten en de Playstation 4 circa $349,-. Het prijsverschil zou komen doordat de kosten van het bouwen van een Playstation 4 goedkoper is dan het bouwen van een Xbox One; $275 vs. $325.

Er zou ook een goedkopere versie van de Xbox One komen, deze zou goedkoper zijn doordat je eens in de zoveel tijd een bedrag moet overmaken aan Microsoft. Je zou dan betalen voor de TV, waardoor je de providers betaald om TV te kijken.

Misschien zou Microsoft ook nog gebruik maken van hetzelfde principe als Xbox Live Gold, in plaats van het TV kijken, misschien een combinatie van beide, het kan allemaal. Het zou kunnen zijn dat Sony hier ook gebruik van gaat maken, maar dat is volgens Pachter minder waarschijnlijk.

Volgens Pachter zou Nintendo de Wii U ook beter moeten gaan promoten op de E3 om de populariteit te doen stijgen. Wat denk jij? Een hoop speculaties en zit Pachter ernaast of denk je dat hij wel in de buurt zit? Laat het ons weten!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    pachter is een mannetje die vast zit tussen de bilspleet van microsoft die mensen weten niks van gamen af.
    hij heeft ook volgens mij nog nooit gelijk gehad

    excuses voor mijn taalgebruik

  2. 454 XP
    desauzenman's avatar

    de nieuwe xbox wordt gewoon een flop.

    PS4…….die gaat gewoon de nieuwe xbox in maken!

  3. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Stel je voor dat het zo is, $349 voor een ps4, dat wordt omgerekend zo’n 300 euro in europa? kan ik me niet voorstellen. ik wil wel geloven dat de ps4 goedkoper gaat worden dan de xbox1. Sws denk ik ook dat er 2 versies van de ps4 zullen komen, maar beide versies gaan niet rond de 300 euro zitten, dat kan niet.

  4. 169 XP
    renzer1133's avatar

    sowieso gaat de ps4 goedkoper worden, aangezien bij de xbone kinect er standaard bij zit.

  5. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Stel je voor dat het zo is, $349 voor een ps4, dat wordt omgerekend zo’n 300 euro in europa? kan ik me niet voorstellen. ik wil wel geloven dat de ps4 goedkoper gaat worden dan de xbox1. Sws denk ik ook dat er 2 versies van de ps4 zullen komen, maar beide versies gaan niet rond de 300 euro zitten, dat kan niet.

    Nee. Vaak worden prijzen niet omgerekend, maar gewoon een dollarteken veranderd in een euroteken. Dus dan.zou hij waarschijnlijk gewoon €349 euro gaan.kosten.

  6. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    En we weten ondertussen dat hij het fout heeft!

  7. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    xbox: 499eu

  8. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Eentje al mis lol XB1

  9. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    En die andere ook mis. Ps4 gaat 399 kosten

  10. 454 XP
    desauzenman's avatar

    de verschillen zijn er maar kom op de ps4 is krachtiger dus waarom zou je dan 100 euro extra neer legen als je dan beter gewoon een ps4 kan nemen.

    ja kijk de mensen die liever xbox houden die zijn natuurlijk weer die console gewend.