Forum

Topic: Xbox one e3

Anoniem's avatar

E3 persconferentie van XBOX is net begonnen.
Er zullen vast mensen zijn die het ook bekijken en er wat over kwijt willen?

Wat is slecht?
Wat is goed?
Waar zij we jaloers op?
enz.

Kom het in dit topic vertellen.

AUB geen “bash” topic er van maken!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik heb een stukje gezien en ik ga heel eerlijk zeggen dat ik niks heb gezien wat ik ga missen op de PS4, misschien vinden sommigen het kut dat Dead Island 3 alleen voor Xbox One is maar die zou ik ook niet missen. Wat ik ook wil zeggen is dat ik het behoorlijk stom vind dat ze probeerden om de Xbox 360 ook nog ff te promoten, ik hoop dat Sony dat niet gaat doen, het laatste wat we nu nog nodig hebben is nog een versie van de huidige consoles als de volgende al om de hoek zijn!

    Ik vond Sunset Overdrive er trouwens wel grappig uitzien, maar het is voor mij het kopen van een xbox one niet waard.

  2. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Vond het wel grappig dat ze tot 3 keer toe geen audio hadden.
    kon je zien hoe live het eigenlijk was met die live gameplay enzo 😉

    Vind het wel jammer dat battlefield eerst exclusief op xbox komt

  3. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Vond het wel grappig dat ze tot 3 keer toe geen audio hadden.
    kon je zien hoe live het eigenlijk was met die live gameplay enzo 😉

    Vind het wel jammer dat battlefield eerst exclusief op xbox komt

    Alleen de DLC’s komen eerder op de Xbox, BF zal verder gewoon vanaf dezelfde dag speelbaar zijn op de PS4 als de Xbox One

  4. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik heb een stukje gezien en ik ga heel eerlijk zeggen dat ik niks heb gezien wat ik ga missen op de PS4, misschien vinden sommigen het kut dat Dead Island 3 alleen voor Xbox One is maar die zou ik ook niet missen. Wat ik ook wil zeggen is dat ik het behoorlijk stom vind dat ze probeerden om de Xbox 360 ook nog ff te promoten, ik hoop dat Sony dat niet gaat doen, het laatste wat we nu nog nodig hebben is nog een versie van de huidige consoles als de volgende al om de hoek zijn!

    Ik vond Sunset Overdrive er trouwens wel grappig uitzien, maar het is voor mij het kopen van een xbox one niet waard.

    100% mee eens!

    Vond het wel grappig dat ze tot 3 keer toe geen audio hadden.
    kon je zien hoe live het eigenlijk was met die live gameplay enzo 😉

    Vind het wel jammer dat battlefield eerst exclusief op xbox komt

    Haha misschien gebeurt het Sony ook.

    Xbox had toch gezecht dat ze met deze persconferentie Sony zouden wegblazen? Dat is niet echt gelukt, leuke console maar geen reden voor mij om ook een XBOX te kopen (wat ik toch al niet van plan was).

  5. 130 XP
    justR's avatar

    De samenwerking met Twitch toont in samenhang met Sony en Ustream wel aan hoe groot gamestreaming is en hoe groot dat gaat worden in de toekomst. Het idee dat iedereen in de wereld met jou mee kan kijken is iets dat thuishoort in de volgende generatie. Het is alleen maar goed dat Microsoft dit ook gaat doen en eerlijk gezegd had ik ook niet anders verwacht. En omdat ik dat al dacht viel de rest van de presentatie mij best wel tegen. In alle realiteit kan ik mij niet inbeelden waarom ik op het streamen na de PlayStation 3 zou inruilen voor een nieuwe Xbox. Alle games die ik voorbij heb zien komen, herinneren mij er alleen maar aan dat ik tientallen PlayStation 3 games heb die ik nog nooit uitgespeeld heb. Alleen Metal Gear Solid wist mij echt omver te blazen en ik heb MG4 nooit uitgespeeld en ik ben verre van een MGS fan… (Met omver blazen bedoel ik Holy Shit die MGS is werkelijk waar echt een must have voor iedere gamer)!!!! Ik kan mij niet kunnen inbeelden dat Sony niet de exclusieve games van Microsoft omver gaat blazen. Of het genoeg is om Xbox gamers naar PlayStation te halen durf ik niet op voorhand te zeggen, maar mijn PS3 gaat nu al plaats maken voor de PS4. In twee prestaties heb ik niets gezien waarbij ik ook maar even van onder de indruk was wat exclusief is op de Xbox One.

  6. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Spark is een regelrechte LBP rip-off!

  7. 5795 XP
    tyger1's avatar

    mag ik de XB1 is dead