Forum

Topic: Zo groot is de PS4!

Anoniem's avatar

Eigenlijk zo klein als je de onderstaande plaatjes ziet.

En qua afmetingen zelfs kleiner dan de ps3 slim behalve de diepte, want de ps4 is wel dieper dan de ps3 fat.

Bron : Gamer.nl

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Zo goed als even groot als de Slim.. Ach wat zal dat allemaal superstrak staan in m’n TV-meubel haha 😛

  2. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Waar is de PS3 Super Slim?

  3. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    zo ik dacht dat hij iets groter was

  4. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Waar is de PS3 Super Slim?

    die hadden ze er niet bij gedaan…

  5. 530 XP
    Wintermute's avatar

    Mooi formaatje, kannie zo naast m’n PS3 Slim.
    Wat zijn die consolesvan Sony toch altijd weer mooi he…(als je ze zo allemaal bij elkaar zit)
    Behalve de Super Slim dan, die ik qua design te Tefal vond. (persoonlijk dan he)

  6. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    De titel kon ook zijn: Zo klein is de PS4

  7. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    De titel kon ook zijn: Zo klein is de PS4

    ja weet ik, maar ik dacht boeie ik laat het maar zo staan.

  8. 454 XP
    desauzenman's avatar

    http://sketchfab.com/show/b7LzIm8JrnPw4GBDOMBNGYc39qM hier kan je hem in 3D bekijken 😉

  9. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Mooi formaatje, kannie zo naast m’n PS3 Slim.
    Wat zijn die consolesvan Sony toch altijd weer mooi he…(als je ze zo allemaal bij elkaar zit)
    Behalve de Super Slim dan, die ik qua design te Tefal vond. (persoonlijk dan he)

    Heb zelf een Fat gehad, mooi desings, heb nu de Slim (de één na laatste die uit is gekomen), en kennis van mij heeft de nieuwste Slim, vindt die nieuwste Slim toch strakker uit zien, alleen wat je zegt, tefal achtig.. hij ziet er niet zo stevig uit inderdaad.
    De voorgaande PS3’s wel.

  10. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Waarom heb ik het gevoel, dat de PS4 nog een paar Slim versies gaat krijgen?

  11. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Omdat dat met elke Playstation gebeurd.

  12. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Meer omdat, ook al is de PS4 relatief dun, het ziet er heel dik uit, alsof er nog genoeg onnodige ruimte is dat verwijderd kan worden.

  13. 35 XP
    PlayStation's avatar

    http://sketchfab.com/show/b7LzIm8JrnPw4GBDOMBNGYc39qM hier kan je hem in 3D bekijken 😉

    Het lukt mij niet om hem in 3D te bekijken heb de laatste versie van chrome.

  14. 64 XP
    Ngplayer50's avatar

    Maakt niet uit hoe groot de playstation voor mij is. Zelf vond ik de phat versie van de PS3 het allermooiste van allemaal en dit is tevens ook de grootste. Dus geef mij maar gewoon de mooiste!