Forum

Topic: PS PLUS uitproberen!

Anoniem's avatar

Hallo,

Heeft iemand mischien een code voor mij dat ik 1 maand ps plus kan krijgen?
Ik wil het heel graag proberen maar wil niet een kaart halen voor 1/3 maand.
Sturen via pb alsjeblieft 😀

met vriendelijke groeten,
Max

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Hallo,

    Heeft iemand mischien een code voor mij dat ik 1 maand ps plus kan krijgen?
    Ik wil het heel graag proberen maar wil niet een kaart halen voor 1/3 maand.
    Sturen via pb alsjeblieft 😀

    met vriendelijke groeten,
    Max

    Ik heb toevallig eergisteren een code voor 30 dagen PS Plus gehad via PS Home, maar ik.ben al PS Plus lid. Als je nog geen een hebt kan ik ‘m straks naar je PM’en. Laat het maar weten.

  2. 41 XP
    maxieboy40's avatar

    Ik heb toevallig eergisteren een code voor 30 dagen PS Plus gehad via PS Home, maar ik.ben al PS Plus lid. Als je nog geen een hebt kan ik ‘m straks naar je PM’en. Laat het maar weten.

    Heel erg graag als dat kan.
    Bedankt!

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Je hebt een PM met de code. Veel plezier ermee!

  4. 41 XP
    maxieboy40's avatar

    De code die ik heb gekregen werkt niet meer zegt hij, dus als iemand nog een code voor me heeft. heel graag!

  5. 113 XP
    Sjord's avatar

    Ik vraag me eigenlijk wel af hoe je via PShome aan een PLUS code kan komen. Is die voor iedereen toegankelijk. Of hoe kan ik die winnen/krijgen?

  6. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik vraag me eigenlijk wel af hoe je via PShome aan een PLUS code kan komen. Is die voor iedereen toegankelijk. Of hoe kan ik die winnen/krijgen?

    Er was afgelopen week een Virtual E3 Booth. Daar kon je quests doen en kon je dingen mee winnen. Bijvoorbeeld thema’s voor je PS3 of de 30 dagen trial van PS Plus.

  7. 113 XP
    Sjord's avatar

    Er was afgelopen week een Virtual E3 Booth. Daar kon je quests doen en kon je dingen mee winnen. Bijvoorbeeld thema’s voor je PS3 of de 30 dagen trial van PS Plus.

    Dan moet ik vanavond eens eventjes kijken of die er nog steeds is. Denk wel dat als ik Home opstart hij eerst een paar uur moet downloaden. Heb dat geen 3 jaar meer geopend 😛