Forum

Topic: PS4 399,- inclusief? BTW

Anoniem's avatar

is 399,- Euro voor PS4 inclusief met btw berekend?
waarschijnlijk is nee het juiste antwoord

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Het is 399 euro inclusief BTW, dus JA. 🙂

    Kijk maar: klik hier

  2. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Goedenavond
    weet iemand al of er een bundel komt met een game en 2 controllers ik hoor graag van u
    mvg
    xChriiisz

  3. 52 XP
    KiLLeR93ModE's avatar

    Goedenavond
    weet iemand al of er een bundel komt met een game en 2 controllers ik hoor graag van u
    mvg
    xChriiisz

    Ja, ik denk dat er bij de realease verschillene bundels komen maar het is afwachten.

  4. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Ik hoop stiekem op een bundel inclusief een Vita 😉

  5. 1061 XP
    megafire777's avatar

    er zijn verschillende bundels maar of dat ook in nederland komt is mijn een vraag…

  6. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Beetje dom topic dit..

  7. 1199 XP
    chris65's avatar

    Beetje dom topic dit..

    Tom, ik ga geen waarde oordeel geven over dit topic …… maar volgens mij mag iedereen een topic starten met een vraag waar hij/zij mee zit.

  8. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Tom, ik ga geen waarde oordeel geven over dit topic …… maar volgens mij mag iedereen een topic starten met een vraag waar hij/zij mee zit.

    Ik denk niet dat iedereen een topic mag aanvragen voor zulke vragen.

  9. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Gewoon lekker vragen , hij denkt dat de ps4 399 euro gaat kosten en hij wilt dit zeker weten.
    && Zoals mij vraag of er bundels komen is ook gewoon een hele normalen vraag.
    Ik heb GTA V gekocht dus ik ga gewoon wachten tot er bundels komen als die hopelijk ook komen :D!