Forum

Topic: Game collectie toevoegen

Anoniem's avatar

Hoi,

Ik heb ff gezocht maar het antwoord niet kunnen vinden…

Hoe voeg je je game collectie toe op de site (psx-sense). Als ik naar profiel ga en naar games ga dan staat er dat ik nog geen games heb toegevoegd… maar ik kan nergens een ‘voeg een game toe’ knop vinden.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    boven in menu klik je 1 keer op games. Dan kan je vervolgens de game zoeken.
    dan zie je wenslijst of collectie staan maar werkt niet naar mijn idee terwijl het wel gewerkt heeft.

  2. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    boven in menu klik je 1 keer op games. Dan kan je vervolgens de game zoeken.
    dan zie je wenslijst of collectie staan maar werkt niet naar mijn idee terwijl het wel gewerkt heeft.

    Klopt eerst ging dat zo, maar de laatste tijd werkt het niet meer (goed)

  3. 2498 XP
    gamexl's avatar

    Ok, thnx for de feedback! Ik ga het eens proberen!

    Ik kan inderdaad een game opzoeken. Maar wat ik daarna moet doen is onduidelijk…???

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    We hebben besloten die functie eruit te halen en de focus meer te leggen op content, het werd sowieso weinig gebruikt en het is best een high maintenance feature. Ook was het verwarrend en wanneer een game naam bijvoorbeeld wijzigde liep het één en ander in de soep.

  5. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Volgens mij werkt het nog, heb mijn collectie gewoon kunnen toevoegen.

  6. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Vorige week werkte het gewoon nog hoor 😀 (zie screenshot)

    http://www.plaatjesdump.nl/upload/18e0c77f2251c05b782b57f46a8fe2ee.png

    … voor games die je in je bezit hebt en die in de lijst staan (wellicht even zoeken op naam) kun je op collectie drukken.
    … voor games die je wilt hebben, maar nog niet uit zijn, kun je op wenslijst drukken.

    niet alle games staan er tussen, zo zijn PSN games bijvoorbeeld niet allemaal te vinden. Maar de meeste games staan er gewoon tussen.